NOD November 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door suzie80, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    oh ja, nog effe een vraafje. Wat is betrouwbaarder, temperatuurmethode of ovulatietesten? Heb nog nooit een positieve ovulatietest gehad en deze maand opeens 3 dagen achter elkaar. Gisteren was ovulatietest weer negatief en daarvoor dus 3 dagen positief, je zou dus denken dat de ovulatie geweest is, maar mijn temperatuur is nog steeds niet gestegen. Iemand een idee waar ik het beste op af kan gaan?

Groetjes Toetje

2. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

@naliey
    gefeliciteerd! lekker hoor, nieuwe start maken!

@ de rest. sorry... kom er ff niet aan toe om jullie allemaal apart te kletsen.

meiden. ik heb me toch een k*t bui! ik moet janken om het minste, kan niks hebben... tjonge jonge... ben er echt effies helemaal klaar mee.

belde net een kerel van een bedrijf dat wij hebben benaderd voor een second opinion van een technische installatie. Dat is inmiddels al een week of 4 geleden. Na 3 weken en zelf een aantal keer opnieuw bellen en niet teruggebelt worden kreeg ik per mail een lijstje met tarieven. Daaruit kan ik helemaal niets opmaken. Belt meneer vandaag om te vragen of ik er wat mee kon. Nou niet dus. meneer kreeg even de wind van voren.
    Daarna de tranen uit mijn ogen gewreven...
    collega van de leg, die ziet mij nog steeds als grote sterke meid!

verder ben ik weer eens stikjaloers op al mijn zwangere vriendinnetjes. ik gun het ze zo verschrikkelijk dat het pijn doet. ik wil ze ook niet steeds bellen...

gewoon een kl*t*dag.

3. Brotherhood

4 aug 2008
    90
    0
    0
    hoi hoi allemaal,

Hier een update van de hcg controle, de arts belde en vertelde dat alles weer gestegen was, gewoon zoals het normaal ook zou stijgen als ik zwanger was. Echter ik ben niet zwanger, dus dat is wel een probleem. Morgen om 11.00 weer een echo als het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is dan zullen ze het nu ondertussen moeten kunnen zien. (vanaf 1500 hcg is het op een echo waarneembaar).
    dus morgen weer een update :). Ben zo onderhand flink in de war

4. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Jeeeetje we komen op dreef hier dames, bijlezen wordt haast onmogelijK!

*klikt er een tweede schermpje bij, want denkt op de Kwiemethode wel 6 A4tjes nodig te hebben en zoveel inkt zit er ook weer niet in de vulpen, vraagt om een koppie Granaatappel/Framboos, kletskop erbij (hoezo dubbelzinnig) en gaat er eens lekker voor zitten --- met een zingende dochter in bed op de achtergrond*

@ Moor, denk dat mijn methode ook zo slecht niet is nee...al dat schrijven, hahahaha, wel leuk om terug te lezen Kwie! Wat een werk!

@ Afrola, wat voor congres heb je als ik vragen mag? Duurt die lang? Misschien wel ergens kunnen lezen, maar ja, vergietje hier momenteel...

@ Puzzcat: [​IMG] cool!

Heb je die ribbons gezien op die site? Jeetje zeg, we moeten ons inmiddels wel heel kleurrijk volhangen!

@ Kwie, nee geen spierpijn, zondag een klein beetje in mijn arm, maar ach, voor een totaal-niet-sporter vind ik het best een prestatie! hahaha

Ach, dat idee heb ik ook maar hier ergens gejat ;)

Oh ja, ik ben 31 en woon in Amersfoort (een oudje zie ik ;) gelukkig word ik nog laaaaang geen 32 :) )

@ xxSuuszz, best lekker hoor, om 8 uur al alles klaar, zo heb je nog wat aan de dag! Hier slaapt de kleine meestal tot een uur of 9 op zondag, dus wij ook...voordat je dan gebadderd, aangekleed en ontbeten hebt/bent is het alweer bijna middag!

@ Sterre, nog gefeliciteerd!

Oh shoot, was weggelopen, inmiddels meer dan een uur later hihihi, maar even posten, ik kom wel weer terug!

5. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Ik begrijp je helemaal. En dat je jaloers bent op mensen die wel zwanger zijn is ook helemaal begrijpelijk. Ik kan me jou gevoel helemaal voorstellen en wou dat ik wat kon zeggen om je beter te laten voelen, maar het enige dat ik kan zeggen is: houd moed meid, en kom gerust hier je hart luchten want hier begrijpen mensen je. Sterkte en hopelijk voel je je snel wat beter.

Liefs Toetje

6. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Jeetje, en dan gedacht dat je vandaag duidelijkheid zou krijgen :(
    En er is geen kans dat je toch zwanger bent en het op de goede plek (baarmoeder) zit? Of hebben ze dat al onderzocht? Hoop dat je dan morgen toch echt wel duidelijkheid hebt.

7. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

Ik kan je zo ontzettend goed begrijpen.
    heb onderlaatst ook zo'n $%%#$ dag gehad.
    Ik moest ook echt werkelijk om alles janken en kon gewoon niet stoppen :(
    ook ben ik gewoon jaloers op mensen die zwanger zijn of net een kleintje hebben.terwijl ik eingelijk nog maar net bezig ben.
    maar goed ik betrap mezelf er toch op :oops:
    Nou bij die dagen kom je dus maar gewoon je hart hier luchten je ziet je bent niet de enige en het lucht toch op om het vanje af te typen.
    veel sterkte van mij KNUFFEL

8. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

pfff weer gestegen en nog steeds geen uitslag
    Dit is echt zenuwslopend.
    Hopelijk hoor je snel meer

9. SuuuS

SuuuS Bekend lid

23 jun 2008
    505
    0
    0
    Even tussendoor..... ik hecht er niet TEveel waarde aan maar die chinese kalenders hee....

Als ik hier kijk.... gemeenschap okt. 20 jaar dan zie ik meisje... als ik ergens anders kijk dan vragen ze maand van bevalling en leeftijd DAN.... dan is het juli 20 jaar een jongen :(

10. smiley18

smiley18 Actief lid

14 okt 2008
    117
    0
    16
    Passagierslijst NOD november

1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Angelea & Carla1980 & Springmuis & Bapsie & BBKane & SSV & karoliene & Diem
    2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 & xgabyx & kenzogirl
    3: Nadine29 & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84 & Sweepy & marieke1983&Loesje
    4: AlexiaR & Beverly & Moosje25 & Pioen & Vanillivi & gyino & alice & Ellen27 & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar & MamaD & Sanneke & tania & Ryanne & klein chrisje & Inkerbell
    5: Lonny & debbedebs & Wen1976 & Mencintai
    6: Sam28 & cjpt & daisy28 & Nien21 & MyPrecious & Olove & Daffie1977
    7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & An1302 & smiley18
    8: Lietje & Black Daliya & Brotherhood & jessy83 & Bonsai
    9: misslizzy & Loel & MiaMel, Jaleesa
    10: Catje86 & Daiquiri & katjak79 & Toetje & Ninoshka & Isla & Flower72 & Deebie
    11: Tessa8 & Miepie74 & hanneke78 & Milla Rose & Annie1979 & Muppetje
    12: Frownupsidedown & annettevl & mystiklady
    13: Suzie80 & Spriet & Klingel & pelikaantje
    14: Sharon78 & Miranke & Bowen
    15: Kaatjesmam & evemarlin & Milkhd & Sikki
    16: Melanina & Joyce84 & Muis82 & Plienneling & xxSuuzxx & Meilan & ikkuh22
    17: Nicole84 & Puzzcat24 & Sterre82
    18: Napje & Bruisje & beebie82 & SuuuS & kleintjevoorons & Ellenk & Sannie82 & Spirit70 & mikki80
    19: robertha & IlonaHokkeling & jammie & Silvana81
    20: wendyvanliemde & Moor
    21: Rianne80 & naliey & Moontje & Miekiepluis & Daan78
    22: djaar77 & Afrola & nikky1 & Shamaria & burningkarma
    23: klusser1980 & Emma21 & Alies05
    24: hanna1974 & Mama van Youri
    25: morgenzon
    26: Dragonfly & conijn
    27: NourElHouda
    28:
    29: winnie pooh
    30:

TESTMARATHON

1 November:
    - Claire85
    - Carla1980
    - BBKane

2 November:
    - Jutte
    - UK2008

4 November
    - Sanneke

5 November
    - Lisannemiek
    - mamaD
    - Mencintai

9 November
    - LadyJoey
    - beverly
    - jessy83
    - Loel

11 November
    - Tessa8

12 November
    - hanneke78

15 November
    - MyPrecious
    - evemarlin
    - Sikki

17 november
    - Nicole84
    - Puzzcat24

22 November
    - wendyvanliemde

24 November
    - burningkarma

145 passagiers voor de roze motor!
    0 Zwanger, 0 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag

Om de lijst te veranderen:
    * Neem de laatste geupdate lijst
    * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet.
    * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!

heb mezelf er even bij gezet. heb deze lijst van eerder uit de lijst maar krijg het plaatje echt niet goed, kan en wil er iemand naar kijken die dat wel kan?

liefs..

11. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Passagierslijst NOD november

1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Angelea & Carla1980 & Springmuis & Bapsie & BBKane & SSV & karoliene & Diem
    2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 & xgabyx & kenzogirl
    3: Nadine29 & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84 & Sweepy & marieke1983&Loesje
    4: AlexiaR & Beverly & Moosje25 & Pioen & Vanillivi & gyino & alice & Ellen27 & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar & MamaD & Sanneke & tania & Ryanne & klein chrisje & Inkerbell
    5: Lonny & debbedebs & Wen1976 & Mencintai
    6: Sam28 & cjpt & daisy28 & Nien21 & MyPrecious & Olove & Daffie1977
    7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & An1302 & smiley18
    8: Lietje & Black Daliya & Brotherhood & jessy83 & Bonsai
    9: misslizzy & Loel & MiaMel, Jaleesa
    10: Catje86 & Daiquiri & katjak79 & Toetje & Ninoshka & Isla & Flower72 & Deebie
    11: Tessa8 & Miepie74 & hanneke78 & Milla Rose & Annie1979 & Muppetje
    12: Frownupsidedown & annettevl & mystiklady
    13: Suzie80 & Spriet & Klingel & pelikaantje
    14: Sharon78 & Miranke & Bowen
    15: Kaatjesmam & evemarlin & Milkhd & Sikki
    16: Melanina & Joyce84 & Muis82 & Plienneling & xxSuuzxx & Meilan & ikkuh22
    17: Nicole84 & Puzzcat24 & Sterre82
    18: Napje & Bruisje & beebie82 & SuuuS & kleintjevoorons & Ellenk & Sannie82 & Spirit70 & mikki80
    19: robertha & IlonaHokkeling & jammie & Silvana81
    20: wendyvanliemde & Moor
    21: Rianne80 & naliey & Moontje & Miekiepluis & Daan78
    22: djaar77 & Afrola & nikky1 & Shamaria & burningkarma
    23: klusser1980 & Emma21 & Alies05
    24: hanna1974 & Mama van Youri
    25: morgenzon
    26: Dragonfly & conijn
    27: NourElHouda
    28:
    29: winnie pooh
    30:

TESTMARATHON

1 November:
    - Claire85
    - Carla1980
    - BBKane

2 November:
    - Jutte
    - UK2008

4 November
    - Sanneke

5 November
    - Lisannemiek
    - mamaD
    - Mencintai

9 November
    - LadyJoey
    - beverly
    - jessy83
    - Loel

11 November
    - Tessa8

12 November
    - hanneke78

15 November
    - MyPrecious
    - evemarlin
    - Sikki

17 november
    - Nicole84
    - Puzzcat24

22 November
    - wendyvanliemde

24 November
    - burningkarma

145 passagiers voor de roze motor!
    0 Zwanger, 0 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag

Om de lijst te veranderen:
    * Neem de laatste geupdate lijst
    * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet.
    * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [img ]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img]
    *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!

12. Karoliene

Karoliene Actief lid

15 jul 2008
    105
    0
    0
    Sales engineer Spare parts
    Cuijk
    Hai Alies5 en natuurlijk de andere dames,

Ik schakel net in hier op de site en die die vertederende fotos van je veulen. Wat een SCHATJE! om te knuffelen.
    Van mijn 12 jaar tot 17 a 18 jaar heb ik paardenverzorgd bij de kleine dorpjes waar ik woon. Heerlijk paarden. Zo begripvol. ik heb toen ik 12 jaar was les gehad op een shetlander hihi. Leuk joh.
    Hier op het werk is het zoooo saai op dit moment dus die foto's waren zeer welkom.

Groetjes Karoliene

13. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Nou mooi dat de foto's je dag nog een beetje heeft kunnen opvrolijken. :D Van het weer wordt je op dit moment ook niet echt vrolijk. :rolleyes:
    Ik heb vroegah vanaf mijn 12 tm mijn 16e ook diverse paarden en ponies verzorgd. Toen wegens school gestopt. En vanaf mijn 25e ongeveer nog 4 jaar paardrijles gehad. Nou ja wat je les kon noemen. Beetje achter elkaar aan hobbelen. Heb het gevoel niet zoveel geleerd te hebben in die 4 jaar. 't Was omdat ons groepje zo gezellig was, anders waren we veel eerder vertrokken.
    En nu rijden we heel af en toe nog op onze haflinger.

14. Karoliene

Karoliene Actief lid

15 jul 2008
    105
    0
    0
    Cuijk
    Ohh haflinger.... mooie paarden goed karakter. Ik bedoelde met les krijgen niet proffesioneel maar van een vriendin die ook wel proff. les heeft gehad. ach ja het was een leuke tijd. Veel gelachen met die paardjes. Ben ooit naar een show geweest voor Friesche knollen. wauw wat een beesten...

Groetjes Karoliene

15. Karoliene

Karoliene Actief lid

15 jul 2008
    105
    0
    0
    Cuijk
    Hey meiden,

Er is iets wat mij niet lekker zit...ik wil nog niet naar de dokter gaan maar.... ik ben sind 01-10 na bijna 18 jaar de pil geslikt gestopt jahoee voor een eerste kindje. Maar vrijdag kreeg ik een VERSCHRIKKELIJK buikpijn. En las bij vele dames op internet dat een eisprong heel pijnlijk kan zijn. Maar die buikpijn duurde en duurde. Kruik en ubiprofen hielp bijna niets. vrijdag was mijn 18de dag dus een eisprong zou kunnen. Pas maandagavond ging het wel weer. Kan de pijn van een eisprong een paar dagen duren? Ik heb dit nog nooit gevoeld... raar he?

16. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    @ Brotherhood, vaag hoor, dat je hcg blijft stijgen....en wat een uitstel steeds, dat ze nog niet zover zijn in de medische wereld dat je eerst 1500 moet hebben, aaaahhhh, is er niet een andere methode?

17. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Oh en Karolien, ik heb geen idee, maar je moet je eigen gevoel volgen! Als jij denkt dat deze pijn iets anders zou kunnen zijn, waarom dan niet naar de huisarts, het gaat hier wel om een behoorlijk essentieel deel van je lichaam ;)

Ik heb wel buikpijn tijdens mijn ovulatie, maar niet zo lang en zo heftig als jij het omschrijft!

18. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    Zo, ben de hele dag in de weer geweest. Bij mijn schoonouders op de thee, grote schoonmaak en bij mijn vriendinnetje op bezoek. Zij heeft 6 weken geleden een miskraam gehad, gecureteerd, maar is nog steeds niet ongi. Ook niet zwanger volgens de testen, maar zo voelt het wel zegt ze.
    Ooooh het lijkt me zooooo leuk als ik nu ook zwanger wordt en als zij het dan toch ook blijkt te zijn. Gezellig! :baby:

@ Naliey: gefeliciteerd met je nieuwe baan.
    @ Brotherhood: Wat naar dat je nu nog niets weet! Hoe zeker is het dat je niet gewoon zwanger bent?

Ik wilde op veel meer mensen reageren, maar nu ik hier zo zit weet ik niet meer wie en wat. en ik heb geen zin om nog een scherm open te klikken.
    Ik ga maar eens koken, beetje vroeg eten want ga zo sporten. :p

liefs, kat

19. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    Haaa, het forum moet nog worden aangepast aan de nieuwe tijd! Ik schrok even, dacht huh is het ineens zes uur geworden. hihi

20. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    hahaha ja dat had ik ook al gemerkt en toch zit ik af en toe nog steeds naar die tijd te kijken :eek: :p

Deel Deze Pagina