NOD November 2008

Discussion in 'NOD forum' started by suzie80, Sep 29, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sweepy

Sweepy Bekend lid

Oct 15, 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    Ik zal ook mijn beestjes vermelden.
    Ik heb een kwpn ruin van 6 (paard)
    Een Australische herder van 2 (hond)
    en een heilige birmaan van 11 (kat)

Ook sport ik veel met mijn hond, behendigheid frisbee en gehoorzaamheid.

2. Brotherhood

Aug 4, 2008
    90
    0
    0
    Tja de gyn zeg ook misschien toch een intacte zwangerschap maar geloof mij dat is onmogelijk dan zou ik nu acht weken moeten zijn en dan hadden ze vorige keer (vrijdag) al lang wat moeten zien op de echo. Ook opperde zij dat het een nieuwe zwangerschap was, maar dat kan absoluut niet want dan zou ik zwanger geraakt moeten zijn in de dagen dat ik een miskraam had en geloof mij tenzij door een wonder en onbevlekte ontvangenis kan het niet zo zijn :). Misschien dat er een eitje verstopt zat en nu verder gegaan is maar dat lijkt mij wat ver gezocht. Nee ik ben echt bang voor een bbz of misschien een leeg dooier zakje in de baarmoeder dat verder niet gegroeid. Hoe dan ook als ze morgen niets zien op de echo zal het een kijk operatie worden neem ik aan, dus 1 deze dagen komen we er wel achter.
    Ben wel blij dat ze zo snel zijn met alles.

3. ikkuh22

ikkuh22 Actief lid

Apr 21, 2008
    298
    0
    0
    even kijken nar mn banner...

heb namelijk nu vruchtbaar slijn...

maar veel klussen aankomende dagen haha

4. SSV

SSV Lid

May 17, 2007
    92
    0
    0
    Even kijken naar banner
    Ik heb al een weekje het gevoel dat er iets scheelt...
    Ik ben enorm moe, heb een enorm hongergevoel en last van de ontlasting. Nu en dan eens steken in de onderbuik.
    Hopelijk geen griep op komst...

5. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

Oct 24, 2008
    1,905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Ja ik vond het heel moeilijk, maar hij heeft een fijne baas gekregen en vele nazaten. Ik wist ook dat ik hem trainde en uiteindelijk zou verkopen. En het was een echte hengst.
    Wat erg dat je je eigen pony moet laten inslapen. Vreselijk lijkt mij dat. Ja en de geboorte van een veulentje is geweldig. heb het vaak meegemaakt met de frieze paarden. Geweldige ervaring.

6. robertha

robertha Bekend lid

Oct 14, 2008
    816
    0
    0
    Hey,

Wat een beestenboel is het hier!
    Ik heb 3 paarden, (kwpn'ers) en 1 jachthond. De hond is pas 5 maanden dus is eigenlijk nog een pup, maar ze leert ontzettend snel en is dol op nieuwe dingen leren. Van de 3 paarden rij ik er nu 2, maar ga er een verkopen want komt echt tijd te kort. Zeker als er nog een gezinsuitbreiding zou komen;)
    @SSV: fingers crossed!
    @Brotherhood: succes de komende tijd, keep in touch...

x-je

7. gyino

gyino Fanatiek lid

Jul 3, 2008
    1,775
    0
    0
    almere
    @brotherhood: jee meid wat een goede zo allemaal. hopelijk vinden ze mogen wat. het zij de ene of de andere kant, maar dan weet je te minsten iets.
    natuurlijk duim k met je mee dat het geeb bbz is.
    heel veel sterkte morgen zal aan je denken.

alle nieuwe die ik nog niet gegroed had bij deze wees welkom in ons midden. dat iedereen maar snel roze mag zijn.

ik heb zins gisteren pijn in me onderrug en steken rond me baarmoeder.
    als of iemand heel de tijd met een naald loopt te prikken. een beetj ongi moet worden maar toch ook niet.
    vannacht hele harde borsten en bij het opstaan vanochtend helemaal niet meer, ja wat dikker maar dat is voor mij normaal rond deze tijd.
    heb ook een heel andere gevoel als ik naar het toilet moet voor het plassen.
    ik weet het niet hoor.
    voor de dames met al zwangerschaps ervaringing wanneer kregen jullie bijvoorbeeld donkere tepels of meer aders op de borsten? wat was voor jullie het volgende dat je dacht ik ben zwanger na een innestelbloeding?

het is best druk bij ons op school ben dan ook heel bang dat het fout gaat.
    ga dan ook vanavond niks doen dan alleen maar op de bank hangen.

iedereen die bij een ei heeft, veel stoeiplezier tussen de laken of waar je ook in huis bezig gaat. (tja je moet het ook een beetje spanned houden he :p )
    en alle andere veel sterkte met wachten.

8. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

Oct 24, 2008
    1,905
    0
    0
    Hoge Noorden
    @ Brotherhood Jeetje zeg wat eeen verhaal! Heb effe bijgelezen. Jammer dat je nog geen duidelijkheid hebt. Ik ga voor je duimen en hopen dta je nu wel meer duidelijkheid krijgt. Hopelijk positief.

9. Tigger

Tigger Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    2,803
    0
    0
    Heb nog niet gelezen.. :oops:
    Ga ik nog doen. We zijn een weekje vrij en druk in huis bezig. we zijn in juni hierheen verhuisd, maar er liggen nog wat kleine klusjes.

Straks financiele mevrouw even hier.. dus misschien daarna nog tijd.

Morgen is het zover, spiraal eruit. Jongens wat spannend! :D

10. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

Mar 9, 2008
    4,888
    1
    38
    Zaanstreek
    hallo allen,
    ik meld mij weer eens aan bij het NOD forum na alle ellende.
    Deze ronde rust gehouden............. alleen vermoedelijk een vroege eisprong? De kans is dan toch ineens dat het ei bevrucht kan zijn. :rolleyes:
    Voorlopig staat NOD op 3 november, echter in verband met een Halloween feest wordt er 1 november al een testje gedaan.
    Tot nu toe geen signalen van zwangerschap, en geloof mij die ken ik nu wel, dus misschien is de ronde RUST gelukt en kan ik bij het feestje lekker een glaasje sangria meedrinken!

@ Brotherhood; veel sterkte bij gyn ik hoop dat er snel wat duidelijkheid komt!

@allen met beestjes; hoe doen jullie dat toch. Ik kan eigenlijk geen beest ( hond) meer in huis nemen met onze full-time banen. 8 uur alleen op een dag red het hondje gewoon niet dan lekt hij :( :(

11. Springmuis

Springmuis VIP lid

Aug 19, 2008
    7,043
    0
    0
    hier iemand met heel veel beestjes ;)
    ik werk wel gewoon normale tijden, maar mijn vriend heeft wisseldiensten waardoor de hondjes bijna nooit lang alleen zijn..
    mijn buren hun hond gaat naar de uitlaatdienst ofzo? dan worden de honden om 9 uur opgehaald en dan om 2 uur weer thuis gebracht..

liefs springmuis

12. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

Mar 9, 2008
    4,888
    1
    38
    Zaanstreek
    Tja hondenuitlaat dienst doe je niet met een kampioens gezeldschapshond ( langharig en wit!).
    Wisseldiensten of iets dergelijks is dan noodzakelijk.

13. Tigger

Tigger Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    2,803
    0
    0
    Even senl gescand, vanwege Brotherhood.
    Jeetje zeg... ik ben heel benieuwd wat de verklaring is.. succes iig.. *wat kun je zggen in dit geval?*

Over beestjes.
    Hier 1 kat, onze 2e kat is een paar weken geleden aangereden. Heel sneu.
    En ik heb 2 merries gehad. Eerst een NRPS, die ik na veel ellende uiteindelijk een fijne plek heb kunnen bezorgen en mijn Vosmerrie. Een BWP'er. Echt mijn droompaard, maar die heb ik helaas verkocht. Eigen keus geweest. De kosten rezen de pan uit, ik had haar in pension en met mijn dochter heb ik gewoon niet de tijd die ik er voor wil hebben.
    Ik werk 4 dagen en als ik haar aan zou houden wil ik minimaal 5 ker per week erop zitten. Nou ja, kortom ik zag het niet zitten.

En verder heb ik een aapie..anderhalf is ze.. ;) :)

14. suzie80

suzie80 Bekend lid

May 14, 2008
    933
    0
    0
    Zuid-Holland-Zuid
    Hoi meiden,

Ik denk dat ik op cyclus van slag mag.

Wacht het nog even af, maar het is allemaal vaag.
    Zit nu op dag 19 (cyclus 33 dan) en nog helemaal niets.
    De vorige keren had ik cyclus van 34 dagen.

Mijn ovutesten zijn nega, en ook nog geen vruchtbaar slijm.

Alleen gisteren wel pijn in onderbuik en witte prop slijm met wat bloed.
    maar als dat mijn eisprong was had ik toch posi ovu testen moeten hebben.

Snap er niets van en word er ook verdrietig van.

Weet niet wat ik er zo mee aan moet.

Klus toch maar om de 2/3 dagen voor de zekerheid.

IK BAAL!

15. Pioen

Pioen Fanatiek lid

Jun 11, 2008
    1,903
    0
    0
    Ow Suzie getverderrie das naar! Misschien komt je ei nog snel!
    Ik zal voor je duimen..
    Ik had mijn ei pas op dag 22 met een cyclus van 30 dagen zal het deze keer ook wel weer niets worden.. :(

16. Moosje25

Moosje25 Bekend lid

Aug 23, 2008
    539
    0
    0
    Omgeving Rotterdam
    Ja dit is mijn derde ronde. Maar de eerste ronde was echt ontpillen. Had allerlei kwaaltjes die leke op een zwangerschap. De maand erna nergens last van en deze maand eigenlijk ook niet. Ik probeer er tenminste zo min mogelijk op te letten en wacht gewoon maar af.

@Brotherhood Oh wat balen joh. Ik hoop echt voor je dat je morgen gewoon een uitslag krijgtm zodat je weet waar je aan toe bent. Dit lijkt me ook niks dat afwachten.

@ allen Ik ben er nog steeds niet uit wanneer ik zal testen en of ik het wel moet doen. Ik wil geloof ik wel proberen om te wachten tot mijn NOD. Nu wil mijn vriend altijd samen testen maar die komt pas 8 nov thuis. Aan de ene kant wil ik als ik overtijd ben testen en een leuk cadeau voor hem kopen als verrassing. Aan de andere kant denk ik moet ik niet wachten tot 8 nov en dan samen testen. Wat denken jullie? Ohh het duurt zolang een week wachten.

17. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

Sep 7, 2008
    2,417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    @jutte, kijk 9 uur...pff beetje jaloers. Nee hoor ik mag niet klagen. T was vandaag 7.30. Hoe oud is jouw kindje?

@springmuis, al een ei inzicht meid?

@brotherhood, jeetje zeg. Ik kan mee voorstellen dat je zo zachtjes aan gek wordt. Wat zou er toch zijn. Succes en hou ons op de hoogte!

@pookie, toch wel een beetje spannend dus!

@suzie, hmm dat is wel raar. Je zou zeggen dat die prop en dat bloed bij een eisprong zou kunnen horen. Ik ben niet zo thuis in de ovutesten eigenlijk. Is dit voor t eerst dat je ze gebruikt? Misschien heb je hem gemist...

Wat hebben veel mensen dieren hier. Gezellig toch!
    Hier een rustig avondje, vriendlief trainen, kleine in dromenland, kortom lekker zappen en achter mijn laptoppie!

18. suzie80

suzie80 Bekend lid

May 14, 2008
    933
    0
    0
    Zuid-Holland-Zuid
    [quote="xxsuuzxx
    @suzie, hmm dat is wel raar. Je zou zeggen dat die prop en dat bloed bij een eisprong zou kunnen horen. Ik ben niet zo thuis in de ovutesten eigenlijk. Is dit voor t eerst dat je ze gebruikt? Misschien heb je hem gemist...
    [/quote]

Dit is de 2e maand.
    De 1e maand ging prima, 's avonds posi test en de andere ochtend eisprong.

Kan me nu alleen niet voorstellen dat mijn cyclus weer langer wordt dan 34 dagen.

19. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

Sep 7, 2008
    2,417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    [[/quote]
    Dit is de 2e maand. De 1e maand ging prima, 's avonds posi test en de andere ochtend eisprong.Kan me nu alleen niet voorstellen dat mijn cyclus weer langer wordt dan 34 dagen.[/quote]

Dan werken ze dus wel goed. Je hoort ook weleens dat die testen het niet goed doen. Ik hoop voor je dat hij snel komt, anders kon je idd weleens over die 34 dagen heengaan. Balen zeg...Zie dat jouw cyclus ook wel schommelt, net als de mijne. Ik gebruik geen ovutesten, ik voel mijn ei altijd en merk het aan het slijm. Dat krijg ik altijd een dag of 4 vantevoren. Nu dus!
    En idd gewoon om de dag klussen...Succes meid!

20. suzie80

suzie80 Bekend lid

May 14, 2008
    933
    0
    0
    Zuid-Holland-Zuid
    Ik krijg normaal ook al 2 of 3 dagen van te voren slijm.

En dat heb ik ook nog niet gehad.
    Stel dat komt morgen en dan nog 3 dagen erbij dan zit ik op een cyclus van 37 dagen.

Vindt het heel vaag.

Share This Page