Passagierslijst NOD november 1: Claire85 2: 3: 4: AlexiaR 5: 6: 7: 8: Lietje 9: 10: 11: 12: Frownupsidedown 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: TESTMARATHON 1 November Claire85 4 passagiers voor de roze motor! 0 Zwanger, 0 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!
goede morgen meiden! Is hier alles ok? Gisteren heb ik weer ovutesten besteld voor mij ook de 2e ronde met ovutesten. Vorige keer was ie flink positief, hopelijk deze keer ook weer. Ik vroeg me trouwens af, hoe reageren de mannen/partners als je weer moet vertellen dat je ongi bent geworden? En hoe vertel je zoiets? Het klinkt misschien een beetje raar, maar ik kan het hem maar beter vertellen via een smsje Vooral als ik verdrietig ben doe ik het zo. Mijn vriend is namelijk niet echt een gevoelsmens. En hij weet dan ook niet als hij voor me staat wat hij tegen me moet zeggen of wat ie moet doen op zo een moment. Maar als ik dan zulk nieuws via een smsje stuur, dan hebben we allebij de tijd op het op onze eigen manier te laten rusten. En dan kan hij mij wel iets van een steunend antwoord geven. Het is ook geen man met veel woorden, dus een goed gesprek zit er niet in. En voor mij is dat best moeilijk van tijd tot tijd. Sorry ik moest het ff kwijt. Maar daarom ben ik ook zo blij met dit forum Dan kan ik het in ieder geval hebben over zwanger worden en babys enzo Dus meiden we gaan allemaal op roze deze ronde! knuffss lonny
Passagierslijst NOD november 1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Angelea & Carla1980 2: Jutte & Natascha74 & UK2008 3: Nadine29 & BBKane & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 4: AlexiaR & Beverly & Moosje25 & Pioen & Vanillivi & gyino & alice 5: Lonny 6: Sam28 7: ladyjoey 8: Lietje & Black Daliya 9: 10: 11: 12: Frownupsidedown 13: 14: 15: 16: 17: 18: Napje 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: TESTMARATHON 1 November: - Claire85 2 November: - Jutte - UK2008 4 November: - BBKane - Alexia R 9 November -LadyJoey -beverly 26 passagiers voor de roze motor! 0 Zwanger, 0 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! frownupsidedown ik heb je even op de juiste lijst gezet
Passagierslijst NOD november motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg 1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Angelea & Carla1980 2: Jutte & Natascha74 & UK2008 3: Nadine29 & BBKane & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 4: AlexiaR & Beverly & Moosje25 & Pioen & Vanillivi & gyino & alice 5: Lonny 6: Sam28 7: ladyjoey 8: Lietje & Black Daliya 9: 10: 11: 12:Frownupsidedown 13: 14: 15: 16: 17: 18: Napje 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: TESTMARATHON 1 November: - Claire85 2 November: - Jutte - UK2008 4 November: - BBKane - Alexia R 9 November -LadyJoey -beverly 26 passagiers voor de roze motor! 0 Zwanger, 0 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! als het goed is, is de lijst zo weer goed
hihi we waren tegelijk - mijn test was vorige maand dus absoluut niet positief.. maar ik ben waarschijnlijk te laat gaan testen omdat ik dacht dat m'n cyclus langer was. dus ga nu vroeg beginnen, dan maar wat meer testjes... - mijn man doet er niet moeilijk over. We hebben beide toch steeds het idee gehad dat ik niet zwanger was/ben dus het kwam voor beide steeds niet als een verrassing die ongi fijn dat je het dan in elk geval hier erover kunt hebben. Jammer dat jullie het er niet gewoon zo over kunnen hebben. Maar iedereen gaat er anders mee om.
Ja, hihi.. ik ben ook best langzaam om die lijst aan te passen, maar ik wordt er al sneller in. Ik begin op dag 11 of 12 weer met de ovutesten en jij? Mijn vriend is altijd al zo geweest, en is alleen maar erger geworden toen hij het leger in ging 7 jaar geleden. Maar ik heb er niet zoveel last van. Ik kan wel steun vinden bij familie en vrienden. En dan dit forum erbij, komt het weer helemaal goed met me! knuffss
Hallo meiden, Bedoel het niet rot maar helaas mag ik met jullie mee gaan kletsen ;o) Kan iemand me op 6 november zetten? Vol goede moed (ahum, ik doe mijn best) op naar ronde 26.... Gr. Cindy
Passagierslijst NOD november 1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Angelea & Carla1980 2: Jutte & Natascha74 & UK2008 3: Nadine29 & BBKane & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 4: AlexiaR & Beverly & Moosje25 & Pioen & Vanillivi & gyino & alice 5: Lonny 6: Sam28 & cjpt 7: ladyjoey 8: Lietje & Black Daliya 9: 10: 11: 12:Frownupsidedown 13: 14: 15: 16: 17: 18: Napje 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: TESTMARATHON 1 November: - Claire85 2 November: - Jutte - UK2008 4 November: - BBKane - Alexia R 9 November -LadyJoey -beverly 27 passagiers voor de roze motor! 0 Zwanger, 0 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! cjpt: je staat erbij hoor
@lonny: ik denk dat ik voor de zekerheid op dag 9 begin want ik wil hem dit keer niet missen.. vorige keer ging ik uit van een cyclus van lang en begon dus pas op dag 16 geloof ik.. naja, dag 29 kwam de ongi dus ik heb hem niet gevonden, waarschijnlijk omdat ik te laat ben begonnen met zoeken ... dus nu maar extreem vroeg, misschien zonde maar dan weet ik het tenminste wel zeker
Hoi,ik wilde mezelf er ook bij zetten maar t lukt me dit x niet. Kan iemand dat voor mij doen? Op 2 nov dan maar. Alvast bedankt. gr,kenzogirl
Passagierslijst NOD november 1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Angelea & Carla1980 2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & kenzogirl 3: Nadine29 & BBKane & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 4: AlexiaR & Beverly & Moosje25 & Pioen & Vanillivi & gyino & alice 5: Lonny 6: Sam28 & cjpt 7: ladyjoey 8: Lietje & Black Daliya 9: 10: 11: 12:Frownupsidedown 13: 14: 15: 16: 17: 18: Napje 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: TESTMARATHON 1 November: - Claire85 2 November: - Jutte - UK2008 4 November: - BBKane - Alexia R 9 November -LadyJoey -beverly 29 passagiers voor de roze motor! 0 Zwanger, 0 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!
@ kenzogirl; je staat erbij. @ Nastasja74: Je kan op verschillende sites een ticker maken (kijk maar eens bij google en dan ticker invoeren). De url (=link) moet je dan kopieƫren en plakken naar je profiel (zie links in het menu profiel, dan in je gegevens naar onderschrift en plakken maar). Zwangerschapspagina heeft ook banners, zie linkermenu. Succes!