Passagierslijst NOD november 1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Angelea & Carla1980 & Springmuis & Bapsie & BBKane & SSV & karoliene & Diem 2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 & xgabyx & kenzogirl 3: Nadine29 & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84 & Sweepy & marieke 4: AlexiaR & Beverly & Moosje25 & Pioen & Vanillivi & gyino & alice & Ellen27 & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar & MamaD & Sanneke & tania & Ryanne & klein chrisje & Inkerbell & sam1986 5: Lonny & debbedebs & Wen1976 & Mencintai 6: Sam28 & cjpt & daisy28 & Nien21 & MyPrecious & Olove & Daffie1977 & Lieselke 7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & An1302 & smiley18 8: Lietje & Black Daliya & Brotherhood & jessy83 & Bonsai 9: misslizzy & Loel & MiaMel, Jaleesa 10: Catje86 & Daiquiri & katjak79 & Toetje & Ninoshka & Isla & Flower72 & Deebie & Puzzcat24 11: Tessa8 & Miepie74 & hanneke78 & Milla Rose & Annie1979 & Muppetje 12: Frownupsidedown & annettevl & mystiklady 13: Suzie80 & Spriet & Klingel & pelikaantje 14: Sharon78 & Miranke & Bowen 15: Kaatjesmam & evemarlin & Milkhd & Sikki 16: Melanina & Joyce84 & Muis82 & Plienneling & xxSuuzxx & Meilan & ikkuh22 17: Nicole84 & Sterre82 18: Napje & Bruisje & beebie82 & SuuuS & kleintjevoorons & Ellenk & Sannie82 & Spirit70 & mikki80 19: robertha & IlonaHokkeling & jammie & Silvana81 20: wendyvanliemde & Moor 21: Rianne80 & naliey & Moontje & Miekiepluis & Daan78 22: djaar77 & Afrola & nikky1 & Shamaria & burningkarma 23: klusser1980 & Emma21 & Alies05 & Loesje 24: hanna1974 & Mama van Youri 25: morgenzon 26: Dragonfly & conijn 27: NourElHouda 28: 29: winnie pooh 30: SylviaM TESTMARATHON 1 November: - Claire85 - Carla1980 - BBKane 2 November: - Jutte - UK2008 4 November - Sanneke 5 November - Lisannemiek - mamaD - Mencintai - sam1986 9 November - LadyJoey - beverly - jessy83 - Loel - Puzzcat24 11 November - Tessa8 12 November - hanneke78 15 November - MyPrecious - evemarlin - Sikki 17 november - Nicole84 22 November - wendyvanliemde 24 November - burningkarma 148 passagiers voor de roze motor! 0 Zwanger, 0 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: * Neem de laatste geupdate lijst * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen![/quote]
hey loesje, ik heb weer even het plaatje bijgevoegd en het aantal passagiers veranderd, want volgens mij was je dat vergeten. Als je 34 dagen doortelt vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie kom je op de 23e uit, dus dat klopt
lissabon ligt in portugal.. weet je dat ook weer ja toch. wat een heerlijk weer is het buiten zeg nu de zon schijnt. ik ben vanmorgen met mijn oudste dochter op de ouder-kindtandem een lekker stukje wezen fietsen. nu zit ik lekker weer even binnen en moet zo mijn andere dochter weer van school halen. vandaag heb ik voor de rest een beetje een baaldag, dat wil zeggen dat ik het lekker rustig aan doe. vanavond ga ik namelijk te dansen(countrylinedansen) en moet ik toch wat fit zijn anders red ik het geen twee uur om op de vloer te staan en dat is wel belangrijk aangezien ik voor de groep mee dans. ik geef nog geen les en dat zou ook niet echt kunnen als ik zometeen wel zwanger ben, maar mijn dansinstructrice heeft er alle begrip voor. vandaag nog steeds wat last van mijn onderbuik en jeuk op mijn borsten net of ze een beetje beginnen te groeien. ik loop ook de wc plat niet normaal eigenlijk, maar ja kan twee kanten op nog steeds. ik wacht het toch allemaal maar af ondanks het wel heel moeilijk is. groetjes Daphne
best ver weg haha... ach jha ik wil een x op vakantie naar egypte en dat is ook ver weg dus jha haha...
Geeft niet hoor naliey Lissabon (Lisboa) is de hoofdstad van Portugal en ligt aan de west-kust. Als je lissabon, portugal invult bij google maps en dan even uitzoomen (op het minnetje drukken) dan kun je zien waar Lissabon of Lisboa zoals de portugezen de stad noemen ligt http://maps.google.nl/maps?hl=nl&tab=wl. Ik hoop dat het er nog een beetje lekker weer is als wij er zijn...
Wat ontzettend naar Sylvia. Hopelijk gaat het morgen een beetje goed en voel je je (ieg lichamelijk) ook snel weer goed. Heel veel sterkte en een dikke knuffel
Damn, jullie kletsen veel. Nou hij is eruit hoor. Heb er werkelijk niets van gemerkt. Nu afwachten...
Zo er word hier veel en gezellig gekletst zeg! @ Brotherhood: hoe was de echo? Heel veel sterkte meis, want het is niet fijn wat er bij jou (is) gebeurd(t)! Kon even twee dagen niet op het forum en pfffff heel wat bij te lezen. Ik zag heel wat wachtbankers voorbij komen en ook heel wat mensen die nog op jacht zijn naar hun ei. Iedereen daar heel veel succes daarmee. Ben heel benieuwd wie de eerste zwangere op de motor zal zijn! Vandaag mijn vrije dag en heb vanochtend heerlijk lui in bed en op de bank doorgebracht. Maar het was gister ook behoorlijk laat ivm het concert van KEANE. Echt supergoed! En wat betreft de beestenboel, wat veel mensen hebben beesten zeg! Superleuk. Wij hebben nu nog maar 1 vis die de anderen heeft overleefd maar deze is al behoorlijk oud (tenminste 10 jaar) dus ik stop er maar geen nieuwe bij want dan weet ik zeker dat deze het niet lang meer uithoudt. De vis die het laatst is doodgegaan leefde ook al tien jaar en was op het laatst helemaal krom... Ook hebben we een russische dwerghamster, echt een schatje! Ik zou graag een hond willen maar daar hebben we geen plek voor en we zijn teveel weg van huis. Gelukkig hebben mijn ouders wel een hond (inmiddels nr3) en we zijn met zijn allen zo hecht dat ik deze hond ook een beetje als van mij beschouw. Hij is ook altijd heel blij als hij mij en of mijn vent weer ziet dus wij horen wat hem betreft ook echt bij de familie ZO weer een hele update. Ik duim voor veel roze [-o< * en nu ga ik eens wat nuttigs doen ipv op het forum rondhangen*
Hallo Dames, Ben ff niet online geweest maar het gaat nu kort op mijn nod aan ik sta op 3 nov maar mijn ei was vroeger dus kan nu 31 okt of 1 nov worden maar als ik ongi wordt blijf ik wel in nov. Heb zo een gevoel dat ik ongi ga worden maarja we zullen zien wat het thema huisdieren betreft: heb 2 katers (10+9jaar) en 1 poes (7 mnd) Voor de rest heb ik niet veel bijgelzen want mijn god wat kletsen jullie veel hahaha wel gezellig hoor. dus hier is het ff afwachten op het weekend en kijken wat het wordt maar stel me in op ongi dus kan het alleen maar positiever worden hahaha Groetjes Nadine
Ben hier echt even stil van........ Ik wil je ontzettend veel sterkte wensen meid. Wat moet dit moeilijk zijn.
ik heb nederland canada en egypte gevonden maar lissabon kan ik niet vinden...:S:S egypte en canada liggen trouwens ook ver van nl af... (heb een tante in canada en ik wil graag naar egypte)
Oh ik had ook nog niet gereageerd op de beestjes: ik heb een hele dikke vette kater (9,5 kilo) maar is ook echt heel groot hoor. Ik noem hem altijd de zwarte Garfield (doet ook niets anders dan slapen en eten). mijn vriend wil eigenlijk ook niet meer dat ik nog ibuprofen slik, paracetamol helpt echter niet echt de onsteking weg te krijgen. Ik had zelf ook al besloten dat ik deze week ook geen rontgenfoto's wilde maken (ook niet van handen en voeten). Ik wordt nu wel zenuwachtig voor het testen. Maandag is mijn NOD, maar ik ga op zijn vroegst pas dinsdag de 4de testen. Ik heb dinsdag echter ook een hele drukke dag op mijn werk, dus misschien kan ik beter inplannen dat ik op woensdag ga testen, dan ben ik lekker de hele dag vrij om ervan te genieten. Mocht ik dan maandag al ongesteld zijn geworden, dan heb ik er niet te veel van die dure testjes tegenaangegooid. (ik heb ze van Matcare, wel in huis, omdat je 3 keer 3 setjes kon bestellen voor de prijs van 2, was netjes heel snel thuis bezorgd.). Ik wil perse samen met mijn vriend testen, dus ik kan de verleiding wel weerstaan om niet voor NOD te testen ( hij houdt me ervan af)....
ik zie nu pas het berichtje van SilviaM, ook ik ben er stil van. zwanger worden is lastig, maar zwanger blijven blijkt ook heel moeilijk te zijn. ik ben ook heel benieuwd naar de uitslag van Brotherhood.
Passagierslijst NOD november 1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Angelea & Carla1980 & Springmuis & Bapsie & BBKane & SSV & karoliene & Diem 2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 & xgabyx & kenzogirl 3: Nadine29 & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84 & Sweepy & marieke 4: AlexiaR & Beverly & Moosje25 & Pioen & Vanillivi & gyino & alice & Ellen27 & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar & MamaD & Sanneke & tania & Ryanne & klein chrisje & Inkerbell & sam1986 5: Lonny & debbedebs & Wen1976 & Mencintai 6: Sam28 & cjpt & daisy28 & Nien21 & MyPrecious & Olove & Daffie1977 & Lieselke 7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & An1302 & smiley18 8: Lietje & Black Daliya & Brotherhood & jessy83 & Bonsai 9: misslizzy & Loel & MiaMel, Jaleesa 10: Catje86 & Daiquiri & katjak79 & Toetje & Ninoshka & Isla & Flower72 & Deebie & Puzzcat24 11: Tessa8 & Miepie74 & hanneke78 & Milla Rose & Annie1979 & Muppetje 12: Frownupsidedown & annettevl & mystiklady 13: Suzie80 & Spriet & Klingel & pelikaantje 14: Sharon78 & Miranke & Bowen 15: Kaatjesmam & evemarlin & Milkhd & Sikki 16: Melanina & Joyce84 & Muis82 & Plienneling & xxSuuzxx & Meilan & ikkuh22 17: Nicole84 & Sterre82 18: Napje & Bruisje & beebie82 & SuuuS & kleintjevoorons & Ellenk & Sannie82 & Spirit70 & mikki80 19: robertha & IlonaHokkeling & jammie & Silvana81 20: wendyvanliemde & Moor 21: Rianne80 & naliey & Moontje & Miekiepluis & Daan78 22: djaar77 & Afrola & nikky1 & Shamaria & burningkarma 23: klusser1980 & Emma21 & Alies05 & Loesje 24: hanna1974 & Mama van Youri 25: morgenzon & Daliya 26: Dragonfly & conijn 27: NourElHouda 28: 29: winnie pooh 30: SylviaM TESTMARATHON 1 November: - Claire85 - Carla1980 - BBKane 2 November: - Jutte - UK2008 4 November - Sanneke 5 November - Lisannemiek - mamaD - Mencintai - sam1986 9 November - LadyJoey - beverly - jessy83 - Loel - Puzzcat24 11 November - Tessa8 12 November - hanneke78 15 November - MyPrecious - evemarlin - Sikki 17 november - Nicole84 22 November - wendyvanliemde 24 November - burningkarma 149 passagiers voor de roze motor! 0 Zwanger, 0 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: * Neem de laatste geupdate lijst * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!
ik heb even een raar vraagje... ik zit nu in de ziekte wet maar ik heb nieuw werk gevonden... ik wil/kan absoluut niet meer bij de schlecker werken... is het ook mogelijk om voor te stellen dat je per direct ontslag neemt (is bij de zeeman wel gelukt) of is het anders mogelijk om tot dec (loopt me contract af) in de ziektewet te blijven en dan in dec bij me nieuwe baas begin...?
Goeiemiddag Meiden Jeetje wat is er toch nog veel gekletst zeg. heb nog maar een pagina geopend zodat ik alles kan lezen en antwoorden Ik geniet hier heerlijk van het mooie weer. Was vannochtend supervroeg wakker voor mijn doen en op mijn vrije dag. Maar wat was/ is de natuur mooi om half 9 's ochtends. Heerlijk met mijn kleine pup een wandeling gemaakt. Ochtendzonnetje en zelfs het gras was nog wat bevroren! Oja ik reageer nog ffe op hoe mense het doen met een hond. Ik heb een fulltime baan e mijn vriend en eigen bedrijf. Ik werk onregelmatig dus de overbrugging voor onze pup is niet zo groot om alleen te zitten. Anders gaat ze mee naar het bedrijf, kan ze daar op het gras spelen! Ze gat ook wle eens mee naar mijn werk. Vinden mijn clienten heel leuk. Ik heb er heel veel voors en tegens bij afgewogen om een hond te nemen. Het kwam er op uit dat het dan nooit zou kunnen. Ben er gewoon voor gegaan en nu superblij! Maar snap dat het niet zo bij iedereen kan. @Sam1986 Welkom bij de club @Suzie80: Die zorgverzekeraars houden idd nergens rekening mee. Als ze hun geld maar krijgen. Vervelend voor jou idd. Net of heb je nog niet genoeg voor je kiezen gehad. @ SylviaM Jeetje meid wat heftig allemaal voor je! Zal aan je denken morgen. @Sanneke ik snap je zorgen ook ik heb een vorm va jeugdreuma gehad en heb nu vaak nog last van ontstekingen. heb er zelf ook moeite mee dan wat te gaan slikken pcm of ibru. ga op je gevoel af maar forceer het niet bij jezelf. Iets waar ik veel baat bij heb is Aquaspinning. Is heel goed voor je gewrichten en spieren. Voordeel je hebt nooit blessures! @Afrola wat heerijk Lissabon. Misschien laait de romantiek lekker op daar. Wat fijn dat je vriend/man ook nog komt.... @ Brotherhood. Heb je nu al meer zekerheid gekregen na je echo? Zal voor je duimen meid. Zo weer een heel verhaal geschreven...... Groetjes,...
Passagierslijst NOD november 1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Angelea & Carla1980 & Springmuis & Bapsie & BBKane & SSV & karoliene & Diem 2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 & xgabyx & kenzogirl 3: Nadine29 & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84 & Sweepy & marieke 4: AlexiaR & Beverly & Moosje25 & Pioen & Vanillivi & gyino & alice & Ellen27 & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar & MamaD & Sanneke & tania & Ryanne & klein chrisje & Inkerbell & sam1986 5: Lonny & debbedebs & Wen1976 & Mencintai 6: Sam28 & cjpt & daisy28 & Nien21 & MyPrecious & Olove & Daffie1977 & Lieselke 7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & An1302 & smiley18 8: Lietje & Black Daliya & Brotherhood & jessy83 & Bonsai 9: misslizzy & Loel & MiaMel, Jaleesa 10: Catje86 & Daiquiri & katjak79 & Toetje & Ninoshka & Isla & Flower72 & Deebie & Puzzcat24 11: Tessa8 & Miepie74 & hanneke78 & Milla Rose & Annie1979 & Muppetje 12: Frownupsidedown & annettevl & mystiklady 13: Suzie80 & Spriet & Klingel & pelikaantje 14: Sharon78 & Miranke & Bowen 15: Kaatjesmam & evemarlin & Milkhd & Sikki 16: Melanina & Joyce84 & Muis82 & Plienneling & xxSuuzxx & Meilan & ikkuh22 17: Nicole84 & Sterre82 18: Napje & Bruisje & beebie82 & SuuuS & kleintjevoorons & Ellenk & Sannie82 & Spirit70 & mikki80 19: robertha & IlonaHokkeling & jammie & Silvana81 20: wendyvanliemde & Moor 21: Rianne80 & naliey & Moontje & Miekiepluis & Daan78 22: djaar77 & Afrola & nikky1 & Shamaria & burningkarma 23: klusser1980 & Emma21 & Alies05 & Loesje 24: hanna1974 & Mama van Youri 25: morgenzon & Daliya 26: Dragonfly & conijn 27: NourElHouda 28: 29: winnie pooh 30: SylviaM TESTMARATHON 1 November: - Claire85 - Carla1980 - BBKane 2 November: - Jutte - UK2008 4 November - Sanneke 5 November - Lisannemiek - mamaD - Mencintai - sam1986 9 November - LadyJoey - beverly - jessy83 - Loel - Puzzcat24 11 November - Tessa8 12 November - hanneke78 15 November - MyPrecious - evemarlin - Sikki 17 november - Nicole84 22 November - wendyvanliemde 24 November - burningkarma 149 passagiers voor de roze motor! 0 Zwanger, 0 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: * Neem de laatste geupdate lijst * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!