Misschien als je portugal intikt dat je het dan wel kan vinden? Maar Canada is ook erg mooi! ik ben er geweest heb er zelfs 4 1/2 maand stage gelopen (kingston, Ontario) ik vond het er helemaal geweldig. Montreal ivond ik echt een geweldige stad. Helaas niet naast de deur maar ik wil er ook zeker weer naar terug! WIl ook nog naar de westkust (Vancouver) en midden (Calgary)...
Het ging goed hoor, je moest alleen nog even de spaties die tussen de img's staan weghalen en dan klopt het. Oh ja, en niet vergeten het aantal passagiers te veranderen.
Ja de aantallenwas ik vergeten en die spatie's ik heb het nu door dus zal het niet meer fout doen haha. Groetjes Daliya
Ik ging net naar de WC.... en had witte afscheiding, met beetje klontjes leek het net.... wat zou dat betekenen?!?! Ooooh ik weet het echt niet, elk dingetje is nieuw voor mij... Hoop dat jullie mij niet te lastig vinden met al die vragen
Zou het niet kunnen dat je je vruchtbaar slijm krijgt? Ik weet niet of je nog een eisprong moet hebben... Suc6 meid en snap dat je gewoon vragen hebt heb ik ook hoor! Hier kan je lekker je ei kwijt en hoef je niet met alle vragen naar de ha! Vorlopig niet. Meid suc6
@sanneke78 Ik heb ook reuma door de ziekte van crohn gekregen En ik gebruik geen para's of imbu (Wat trouwends niet goed is ) Maar ik gebruik prednisolon 2 tab. 5 mg Je mag zelfs tot 50 mg gaan per dag en het geeft geen nadelige gevolgen voor het vrucht
Als ik het goed heb krijgen vrouwen die zwanger zijn dit ook Als het op yoghurt lijkt en dat het dik is soort lijm dat is normaal na de eisprong Maar als het erg dik is met klontjes (en het moet wit zijn!) dan kan het wijzen op een zwangerschap Gele klontjes betekend schimmeltje
Mn eisprong komt maandag pas als het goed is, maar dit is mn eerste maand pil-loos..... dus weet nog niks van mn cyclus ofzo... heb gewoon gerekend van 28 dagen. Dus wat kan het dan alsnog zijn?!?! (Heel erg bedankt dat jullie me helpen)
Hoooi! Heb alles even half doorgelezen 8) @SylviaM: Sterkte en een dikke knuffel! @ De andere nieuwe: Welkom bij november nodjes liefs springmuis
Dan denk ik gewoon dat je aan de klus moet...want dan zit je ei er aan te komen @ Puzzcat, we zitten in het zelfde schuitje lees ik wat de reuma betreft. Ik gebruik nu ook dezelfde hoeveelheid prednison en daarnaast nog 2 x @ tabletten sulfasalazine. Als ik zwanger blijk te zijn, dan zal dit worden afgebouwd.
hiiii! ik was helemaal blij dat ik volgende week grotedeels van de tijd aan het werk ben dus kom dan minder in de verleiding om eerder te gaan testen, hoor ik gisteren op het werk dat ze op onze afdeling een afzuigapparaat gaan plaatsen en omdat het nogal wat geluidsoverlast bent zijn we maandag dinsdag en woensdag vrijjjjjj, en begrijp me niet verkeerd ben blij als ik vrij heb en lekker mijn eigen dingen kan doen maar het is niet zo fijn nu dat het zo dicht tegen mijn nod aan zit. ik hoop dat ik mij eigen sterk kan houden en kan wachten tot donderdag. ik had vandaag wat last van steekjes gehad geen idee waarom maar ze waren er. god weet wat ze daar binnen allemaal aan het uitspoken zijn, ik hoop dat eitje zaadje heeft ontmoet en dan ze elkaar ergggg leuk vinden zoontjelief is van middag een keertje thuis dus we gaan koekjes bakken lekker lekker lekker. word helemaal gezellig en lekker. tot laters groetjes daisy
Hey meiden, Mijn NOD is rond 6 NOV..maar sinds vandaag al echt ongi pijnen..borrelige buik. Ik had volgens mij afgelopen vrijdag mn eisprong..wie loopt er nog meer ongeveer gelijk aan mij..en ervaart dit ook een beetje? Liefs
hey meiden, ik zie net dat er een belangrijk topic is ivm deze site, de site gaat verhuizen en zal even offline zijn, voor de gene die dit nog niet weten maar wel het fijne er van willen weten. klik op home en dan staat het boven aan. groetjes daisy ps dat word nog wat voor ons de nodjes, je nod zal maar net in de tijd vallen en dan kun je niet van je af praten. maar komt goed ik las dat het ook allemaal niet zo lang zou duren.
Ik wil ook klussen! (vind het nog steeds een stom woord Maar goed, heb oepoe nog op bezoek dus nog even wachten.
Zo ff pauze....nieuwe ronde nieuwe kansen, 6 pagina's bij te lezen, ach....het gaat veel over paarden zie ik, die heb ik niet, dus geen meepraatonderwerp.... @ xxSuusxx: dochter is nu ehm even tellen 18 maanden. Ze is altijd wel een uitslaper geweest gelukkig! @ Suzie, balen zeg, zo'n verwarde cyclus, daar kan je dan zo weinig mee... Wat een geld zeg, die curretage, belachelijk! Dan weet ik wel idiote dingen die wèl volledig vergoed worden die er best uit kunnen en dit in het pakket volledige vergoedingen, achterlijk.... @ Moosje, die klachten, ooohh herkenbaar, denk elke maand weer zwanger te zijn, haha... Nu ook weer, vanmorgen ineens kriebelende tepels, de hele dag het gevoel een bal in mijn buik te hebben, zucht, wat houd ik mezelf toch weer voor de gek zeg! Enne, ik vond het samen testen altijd wel spannend.....zeker bij de eerste! @ Daffie, ja dat voel ik ja....hahaha, jij dus ook al....erg hè, wachten! @ Puzzkat, 6 wauw! Hier geen beestjes, heb thuis vroeger wel altijd van alles gehad, katten, honden, konijnen, maar nu heb ik voldoende aan mijn dochter Laat je de sjeik zijn harem ook bezwangeren? Dan zijn er vaak nestjes of niet? @ Springmuis, ook al zo'n dierentuin thuis! Wonen jullie allemaal groot ofzo, met zoveel beesten en zelfs paarden? Nou ja, voor die laatste is alleen een grote tuin of plek extern nodig, maar toch.... @ MamaD, vraag is vast al beantwoord, MA is missed abortion Het vruchtje is dan al eerder afgestorven, maar nog niet los gekomen, medici noemen dit een missed abortion. @ Sweepy, Lonny, oohh ook al klachten, ik wil wel allemaal op roze dus! @ SylviaM, hè, wat naar meid, sterkte! En op naar een roze maand met goede afloop dit keer! @ Sanneke, de eerste weken heb je nog geen band met kind waardoor medicijnen schadelijk kunnen zijn....en als jij in overleg met je arts de juiste medicatie kan vinden, is er niets aan de hand toch? Paracetamol mag wel tijdens zwangershappen (met mate natuurlijk) @ Naliey...grappig, de MnaMna's.... Vaak zijn de voorbereidingen nog leuker dan de werkelijke uitvoering, vind je niet? Maar deze moet wel een succesje worden, doventolk, grappig Wat je baan betreft: heb je geen vakantiedagen meer? En tja, als jij en je baas het samen eens kunnen worden is er vast wel iets af te spreken, maar anders zit je vrees ik aan een contractuele opzegtermijn vast... @ Afrola, klinkt interessant! Ben je arts? Of werk je beleidsmatig met gezondheid? Leuke uitstapjes zijn dat, je komt niet dagelijks in Lissabon Ohh Keane.....jaloooeeerrrsss.... @ Inkerbell, vond het buiten helemaal niet mooi vanmorgen moest gewoon krabben! Zo en nu weer aan het werk, pauze voorbij!
arghh... ik word helemaal gek. waarom is een kat niet zo slim om gewoon op de bak te plassen omdat hij anders naar de dierenarts moet...? ik moet urine opvangen, en we hebben gister steentjes gehaald die niks opnemen... maar nog steeds doet hij niks op de bak... hij zit nu met drinken en de bak in de badkamer... maar vind t zo zielig als hij naar de dierenarts moet en dat ze weer steeds zitten te knijpen in zijn blaas...de vorige x toen we m gingen halen was hij boos en verdrietig tot hij zag dat wij t waren.. hij zat in dat hokje en keek naar beneden echt zielig... maar als hij nou zou begrijpen dat hij op de bak moest plassen omdat hij anders naar de dierenarts moet dan was het veel makkelijker en veel beter voor hem... iemand nog tips...?
we wilde eerst de draaideur doen van de lama's (-1 +2 enz...) maar dat werd te moeilijk...dus dan maar de doventolk haha... ik heb nog voor 1week vakantiedagen... dus die neem ik dan op maar dan zou ik nog 3 weken met hun moeten werken en dan is het voor niemand prettig... dus ga gewoon proberen te regelen om per direct ontslag te nemen...