NOD November 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door suzie80, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Olove

Olove Actief lid

23 okt 2008
    406
    0
    0
    Sales medewerkster
    HHW
    Hey meiden,

Mijn NOD is rond 6 NOV..maar sinds vandaag al echt ongi pijnen..borrelige buik.
    Ik had volgens mij afgelopen vrijdag mn eisprong..wie loopt er nog meer ongeveer gelijk aan mij..en ervaart dit ook een beetje?

Liefs

Iemand?

2. SuuuS

SuuuS Bekend lid

23 jun 2008
    505
    0
    0
    THANKSSS:D

Hoe loopt het bij jou?!?!

3. SuuuS

SuuuS Bekend lid

23 jun 2008
    505
    0
    0
    Thanksssss :D

Hoe loopt het bij jou?!

4. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Daisey zowieso. Als je op de lijst kijkt dan zie je dat er meerdere op/rond 6 nov. hun NOD hebben.

Ik moet nog ffies wachten. Pas de 21e.

Oh even voor de duidelijkheid, was vergeten te quoten, maar ik reageer dus op Olove.

5. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    allereerst wil ik sylvia m even sterkte wensen met alles.. het is allemaal niet niks wat je meemaakt

brotherhood ook jou wil ik veel succes wensen en hoor wel hoe het gegaan is allemaal

Olove ik heb mijn NOD ook op 6 november en voel me niet zoals ik zijn moet. Ik heb last van jeuk op mijn buik en borsten wat soms niet te harden is ook voel ik dat mijn borsten iets meer gespannen zijn dan normaal, maar dat heb ikook als ik ongi moet worden. Ook heb ik een drukkende gevoel onder in mijn buik en loop ik de wc plat. Ik heb naar mijn weten mijn eisprong en innestelingsdag al gehad maar voel het meestal niet zo heel erg. Ik heb de laatste dagen ook een weeig gevoel onder in mijn rug wat ik niet thuis kan brengen. Ik moet nog 8 dagen wachten met testen en probeer dat ook zeker wel te doen.

Verder gaat het hier wel z'n gangetje. Zo nog maar ff languit op de bank zodat ik vanavond lekker fit ben voor het dansen.

groetjes Daphne

6. Brotherhood

4 aug 2008
    90
    0
    0
    Hoi Dames,

ik zou jullie even updaten, volgens de gyneacoloog ben ik een RARITEIT (lees; een zeldzaamheid). In ieder geval voor 99% zeker dat ik geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb. Dat is fijn. Maar wat heb ik dan wel, ergens groeit er iets dat er voor zorgt dat mijn hcg hormoon netjes stijgt gelijk met een stijging van een normale zwangerschap maar ik ben niet zwanger. In mijn baarmoeder zien ze een vlekje dat de afgelopen dagen gegroeid is van 2 mm naar 4 mm maar als dat van mijn zwangerschap zou zijn, zou ik nu dik 7 weken zijn en dan hadden ze een kindje gezien. Maar die zit er echt niet. Als het een nieuwe zwangerschap zou zijn dan zou ik nu 3 weken zwanger zijn en dus bevrucht zijn in de week dat ik mijn miskraam had en dat is niet het geval en dat kan fysiologisch ook niet. Dus wat heb ik wel? Er stonden op een gegeven moment 3 opgeroepen gyneacologen bij en allemaal helemaal in de ban van ons medisch wonder, maar ja daar heb ik niets aan want we weten niet wat het is.
    Gevolg, volgende week donderdag weer een uitslag van het bloed en dan weer afwachten of het gestegen is en in welk tempo en dan maar weer een echo...
    Tjee zeg, ik krijg echt een les in geduld.
    Allemaal bedankt voor het mee leven en ik hou jullie op de hoogte.

7. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Ohh joh wat een gedoe wij maar hopen dat je met goed nieuws aan kwam...

8. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Ohh eerste maand pilloos?
    Hmm Ik zou dan even lactasiet gaan halen en je even goed schoonmaken,en aankijken of het gaat jeuken
    Want klontjes dan ga ik denken aan een schimmeltje

9. SuuuS

SuuuS Bekend lid

23 jun 2008
    505
    0
    0
    Dat gebruik ik al.... en niks jeukt.... heb ook last van mn onderbuik en trekt door naar mn rug.... achhhh voor de zekerheid ga ik gewoon klussen en dan merk ik het wel ;)

10. SuuuS

SuuuS Bekend lid

23 jun 2008
    505
    0
    0
    Jeetje joh.... wat een onzekerheid!
    Hopen dat je snel duidelijkheid krijgt.... en het kan verwerken.
    Veel suc6 en hou ons op de hoogte.

Dikke knuff!

11. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Tjee Brotherhood wat een spanning, leef echt met je mee. Wat vaag ook eigenlijk, wel wat te zien een vlekje maar geen duidelijk beeld van weat het nou is. Nou meid blijf voor je duimen.

12. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    Jeetje wat vreemd allemaal. Trek je het nog wel een beetje?
    Ik zou eerlijk gezegd helemaal gek worden.
    Hoop dat je volgende week donderdag wat meer weet.

veel succes!

knuffss

13. Ellenk

Ellenk VIP lid

Brotherhood, tjee...
    Maar dan is het (gelukkig) ook geen Molazwangerschap toch? Want dat hadden ze dan ook moeten zien.

Ik hoop dat ze er snel uit zijn en dat je dan wer verder kunt ...

@all: Het is bijna November ! :) :)

14. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    @Brotherhood: als ik het zo lees blijf je er aardig nuchter onder. Maar dat zal bij tijden ook wel niet zo zijn.
    Het blijft inderdaad een vreemd verhaal. Hoop voor je dat het allemaal goed komt. Ik denk aan je.

15. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    Hallo allemaal

Is er nog niemand doe een paar dagen voor de NOD getest heeft!?
    Ik ben zelf altijd zo verschrikkelijk in de dagen voor de NOD, dan al te gaat testen!
    had ik bij m'n 1e zwangerschap ook gedaan, dus vandaar waarschijnlijk da dat zo tussen mijn oren zit.
    iedere keer neem ik me voor om het niet te doen, maar ja.............

wij zijn 2 weken gelden naar de HA geweest en er is een zaadonderzoek gedaan, manlief is goedgekeurd! Is dat al uitgesloten. het was wel spannend aangezien het zijn 1e kind zal worden en ik al een kindje heb.
    Nu heb ik een afspraak bij de gyn op 28 November, duurt nog even.........maar goed ik ben eerlijk gezegd blij dat ik de stap gezet, nu kunnen we dingen uit gaan sluiten.

Ik heb niet alles bijgelezen hoor, maar ik wil iedereen succes wensen, met waar je mee bezig bent!

Zo ook brotherhood, heel vreemd zeg.

X hanneke

16. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik heb regelmatig voor NOD getest, maar dat doe ik niet meer. Ben nogal bijgelovig wat dat betreft, dus dat heb ik maar geskipt, maar ik kan me er dus alles bij voorstellen.

Goed dat je een afspraak hebt bij de Gyn. Spannend idd, maar zoals je al zei dan kan je dingen gaan uitsluiten.
    Ik wens je heel veel sterkte en succes. En duim voor je dat het over 11 dagen toch zo mag zijn.

Liefs

17. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Nee ben geen arts, ben onderzoeker gezondheidszorg (epidemioloog) . Ben daardoor bezig met toegepast beleidsmatig onderzoek in de gezondheidszorg. En congres uitstapjes zijn altijd leuk! We gaan nu met een hele club van werk waardoor het erg gezellig zal zijn.

18. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Brotherhood: tjeetje meis wat een gedoe allemaal. Pfff Jij krijgt wel een megacursus geduld hebben op deze manier, zeker wel heel vermoeiend! Heel veel sterkte!

19. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    thanks daan78!

20. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    heeft iemand nog tips voor een verjaardag (50 jaar)
    we doen de lama's (mna mna's) en we dansen op de tsjoe tsjoe wa...
    we doen ook spelletjes maar zijn er mss nog leuke tips...?

gr naliey

Deel Deze Pagina