Hoi Christa, Goh ik had gister precies het zelfde.... 01-11 is mijn nod en dacht ach wat kan mij het schelen. Op de test stond 5 min wachten. Nou ik begin te druppelen en direct was er maar 1 streepje dus helaas niet zwanger. Mijn vriend zei al dat het te vlug was na het stoppen met de pil. Dus gister gelijk een flesje met bubbeltjes gekocht en natuurlijk gelijk een paar glaasjes gedronken. Ach ik ben nieuwschierig of ik wel ongie wordt. Geen goede cyclus. x Karoliene
@carla1989; GEFELICITEERD ! Je bent hopelijk de eerste van velen. @all; nog even en het is november (let the games begin)! Ik had gisteren een sliert rekbaar slijm (ondekt na het plassen) en mijn temp was vanmorgen 0,2 hoger dan gisteren (hou niet zo vast aan temp. want ik heb heel onregelmatige nachten deze weken). Maar vriend maar verleid tot een klusje (zouden we vanavond doen, in het kader van om de dag) Ik wilde graag het zekere voor het onzekere nemen. Volgens mijn laatse 2 cyclussen zou ik pas eind volgende week mijn ei hebben, daar ga ik nog steeds vanuit want ik heb geen slijm meer gevonden. Temperatuur zal morgen wel weer meer duidelijkheid brengen hoop ik. Hier iemand met een idee hierover ? Tja geduld ........................
ja das waar...bij mijn zootnej Thobias kreeg ik ook pas rond de 6de week in de gaten dat er iets scheelde...en teste toen bositief..terwijl ik 3 weken daarvoor nog nega testte.... ik wil zo graag hopen.........zucht...
@ Carla gefeliciteerd. Heb net getest met een test van Sensitest en had een heel licht streepje. Heeft iemand ervaring met de Sensitest? Zaterag ga ik nog eens testen
Ryanne wat spannend! Klinkt goed iig. Kan je het uithouden tot zaterdag? Hoop dat 't echt raak is voor je!
haha nee maar zal wel moeten.. Misschien morgenvroeg met een kruidvattestt testen. Ik ga iig nergens van uit.
Dag Dames, Hier net beslist dat we gaan voor een 2de kleintje. Raf is nu bijna 5 maand en het kriebelt al ongelooflijk om opnieuw zwanger te zijn De vorige keer hebben we veel geduld moeten oefenen en we hopen dat het deze keer iets vlotter loopt. Aan de dames die binnenkort testen: veel succes.
Carla GEFELICITEERD!!!! @Ryanne, een streep is een streep he.....dus ziet er goed uit....nog ffies wachten nog dus... en voor alle andere ongeduldige dames.....probeer iig tot je NOD te wachten....Ik heb al maanden slechts 1 test in huis....en dat is voldoende....waarom zou ik mezelf gek maken met testen...en idd je kan ook pas na 5 of 6 weken positief testen, dus ben je eerst teleurgesteld terwijl je uiteindelijk toch zwanger bent! Tja, is mijn idee hoor, moet ieder voor zich weten... Groetjes en op naar veel roze!
Ik wil het ook zo graag Nu ik gestopt ben met de pil en lekker op internet naar info aan het zoeken ben.. en jullie verhalen hoor, hoop ik dat het zo snel mogelijk raak is maar dat zullen jullie ook wel hebben. Ik blijf last van mn onderbuik hebben... af en toe een klink steekje, hoop dat het iets goeds is
@Carla: Gefeliciteerd! Ik durf niet voor mijn NOD te testen.. heb het gevoel dat het 'de goden verzoeken' is zoals mijn moeder vroeger zei. Dus nog maar ff duimen draaien, nagels bijten en proberen wat geduld aan de dag te leggen. (Ik voel me de laatste week wel anders, heb steekjes in mijn buik, duizelig, moe en bij vlagen kotsmisselijk... maar durf nergens op rekenen, mijn lichaam heeft me al eerder voor de gek gehouden)
Ik moet me bij november voegen. Weer niet gelukt. Ik heb heel even een beetje hoop gehad toen ik op dag 33 van de cyclus nog geen signalen had. Vandaag, zo ineens uit het niks kwam de .... Waar staat de passagierslijst? Ik weet het niet precies meer, want het is 30,31 of 32 dagen. Wil iemand me op NOD 30 november zetten? Thanks!
Goedemiddag allemaal! Ik dacht "snel ff checken, want anders moet ik weer 10 pagina's bijlezen..." @ Pelikaantje, studeren? 's avonds? Bah! Nieuwe opleiding of iets ter uitbreiding van je werk? @ Kwie, gezelligheid wordt altijd gemist Hoe laat komen de eerste dan al op de voorschoolseopvang? Tjonge zeg, het is toch wat met al die werkende ouders! Ik probeer straks wel met mijn man te regelen dat ik iets later begin en hij wat eerder stopt ofzo, zodat we niet teveel buitenschoolse opvang hoeven te regelen... En ja, wachten duurt inderdaad heeeeeel erg lang! Enne, hadden we het in september niet over roze schaamhaar? Dat zou handig zijn! (moet je geen kaal meisje zijn natuurlijk ) @ Moontje, succes meid, ik hoop dat het iets is, waarbij hulp geboden kan worden! @ Katjak, gefeliciteerd! Enne, ik kon mijn handschoenen niet vinden, dus mijn handjes vroren er helemaal af, kunnen we niet van die overdekte motoren nemen? Of zijn er ook motoren met stuurverwarming? Zoiets? Ik kon geen roze vinden, heb er maar ff een spuitbusje bij gepakt @ Sweepy, dat moet zwanger-zijn betekenen, wat een kwalen zeg! Dan kan je best nu al testen (kwalen betekenen hormonen!) hahaa, jij bent morgen vast de eerste roze naam op de lijst! Enne, bij man en ik zitten ook steeds te grinnikken als we iemand over klussen horen @ Lonny, tja, ik twijfel nog. Zaterdag testen of zondag.....want ik kan waarschijnlijk toch niet langer wachten.... mijn tepels zijn gruwelijk gevoelig, ik heb steeds een hongerig gevoel, maar zit snel vol (had ik bij de eerste ook) dus ik ben mezelf weer lekker voor de gek aan het houden, dus ik vrees dat het zaterdag gaat worden... @ Hey Pearl, 13 dagen overtijd, die banner van jou is toch ook wel lastig hè....hoeveel dagen duurt je cyclus nu al? Oh Daan wat goed: SylviaM, sterkte vandaag! @ Carla, dus nu al een eerste! Gefeliciteerd meid! @ Ryanne, spannend zeg, streep is streep zeggen ze, maar ja, ik hoor ook wel eens anders.....dus op naar de dikke vette streep! En weer wat nieuwe dames, succes met klussen en hopelijk snel zwanger! En de negatieve testdames, nog niet definitief verdrietig worden, het is nog geen november hè! [/img]
@katjak79. Graag gedaan. @Pearl29. Hoop voor je dat je een eisprong hebt gehad. @Ninoshka. Hopelijk blijft die ongi weg en mag je lekker op roze @bapsie. Sterkte met de laatste wacht dagen @klein chrisje. Geef de moed nog niet op je zit nog 5 dagen voor NOD @Ryanne. Dit ziet er toch goed uit voor je maar van de week nog maar een keer testen voor de zekerheid @Els2806. Hopelijk is het deze keer sneller raak voorjullie dan in elk geval welkom bij de nov NOD @ springmuis nog steeds geen ei @ alle andere dames veel succes met wachten of klussen. Kom op laten we met zijn alle nov lekker roze maken. Hier is het helaas nog 8 dagen wachten Denk niet dat ik het vol houd Maar doe me best. heb nog nergens last van dus ben wel heeeel benieuwd.
Passagierslijst NOD november 1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Angelea & Carla1980, & Springmuis & Bapsie & BBKane & SSV & karoliene & Diem 2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 & xgabyx & kenzogirl 3: Nadine29 & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84 & Sweepy & marieke & pookie66 4: AlexiaR & Beverly & Moosje25 & Pioen & Vanillivi & gyino & alice & Ellen27 & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar & MamaD & Sanneke & tania & Ryanne & klein chrisje & Inkerbell & sam1986 5: Lonny & debbedebs & Wen1976 & Mencintai & Pupke1979 6: Sam28 & cjpt & daisy28 & Nien21 & MyPrecious & Olove & Daffie1977 & Lieselke 7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & An1302 & smiley18 8: Lietje & Black Daliya & Brotherhood & jessy83 & Bonsai 9: misslizzy & Loel & MiaMel & Jaleesa 10: Catje86 & Daiquiri & katjak79 & Toetje & Ninoshka & Isla & Flower72 & Deebie & Puzzcat24 11: Tessa8 & Miepie74 & hanneke78 & Milla Rose & Annie1979 & Muppetje 12: Frownupsidedown & annettevl 13: Suzie80 & Spriet & Klingel & pelikaantje & meggytje 14: Sharon78 & Miranke & Bowen & mystiklady 15: Kaatjesmam & evemarlin & Milkhd & Sikki 16: Melanina & Joyce84 & Muis82 & Plienneling & xxSuuzxx & Meilan & ikkuh22 17: Nicole84 & Sterre82 18: Napje & Bruisje & beebie82 & SuuuS & kleintjevoorons & Ellenk & Sannie82 & Spirit70 & mikki80 19: robertha & IlonaHokkeling & jammie & Silvana81 20: wendyvanliemde & Moor 21: Rianne80 & naliey & Miekiepluis & Daan78 22: djaar77 & Afrola & nikky1 & Shamaria & burningkarma 23: klusser1980 & Emma21 & Alies05 & Loesje84 & Lieni44 24: hanna1974 & Mama van Youri 25: morgenzon & Daliya & Kita29 26: Dragonfly & conijn 27: NourElHouda 28: 29: winnie pooh & mir25 30: SylviaM & Drieske32 TESTMARATHON 1 November: - Claire85 - Carla1980 posi test op 30-10-2008 - BBKane 2 November: - Jutte - UK2008 4 November - Sanneke 5 November - Lisannemiek - mamaD - Mencintai - sam1986 8 November - Pupke1979 9 November - LadyJoey - beverly - jessy83 - Loel - Puzzcat24 11 November - Tessa8 12 November - hanneke78 15 November - MyPrecious - evemarlin - Sikki - mystiklady 17 november - Nicole84 22 November - wendyvanliemde 24 November - burningkarma 156 passagiers voor de roze motor! 1 Zwanger, 0 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: * Neem de laatste geupdate lijst * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! Drieske, je staat erbij meid, op naar een roze maand!
eyey... alles goed hier...? hier wel. net even inkopen gedaan.. volgende week namelijk beginnen met zwarte piet spelen. heb net alles al gehaald alleen is het nog wachten op de pakken. ik weet niet wanneer ze binnen komen...:S hij zei vandaag of morgen. ook nog met me excollega's (zeeman) staan kletsen, was erg gezellig haha... gr nathalie
De eerste zwangere van november! Gefeliciteerd Carla. Wachten duurt zo lang, had ik maar een cyclkus van 28 dagen,dan schoot het wel op. Verder heb ik nog geen symtomen. Heb geen gevoelige borsten/tepels. Allee af en toe krampjes in mijn buik,maarja kunnen net zo goed darmen zijn. Pfff