NOD November 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door suzie80, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer1971

Dreamer1971 Actief lid

16 sep 2008
    447
    0
    0
    Mag ik erbij op 30 november?

2. Brotherhood

4 aug 2008
    90
    0
    0
    Hoi meiden,

The story continues.... Ik zou volgende week dinsdag terug voor een bloedtest tenzij er wat zou veranderen dan moest ik gelijk bellen. Vanmorgen in 1 keer een enorme plas bloed verloren (sorry voor details) gelijk gyn gebeld. Hij denkt dat het nu dan toch de miskraam doorzet. Maar er zat niets bij was helder bloed. Morgen dus terug in de ochtend voor bloedtest en s middags weer voor echo. Pfff ik hoop echt dat het nu snel voorbij is. Als de hcg waarden nu maar gedaald zijn dan gaan we in ieder geval de goede kant op.

....
    @ Carla gefeliciteerd.......
    @ degene met licht streepje bij sensitest ook gefeliciteerd, een streep is een streep.....

3. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    @ JUTTE

Nou veel succes dan zaterdag/of zondag. :D Misschien houd je lichaam je deze keer niet voor de gek.

Hier ook een hongergevoel. Maar wat ik ook eet, ik heb snel daarna weer trek. Mijn borsten zijn mega gevoelig. En vandaag 1 keer een steekje in mijn buik bij mijn navel gehad. Verder geen pijn. Wel geborrel in mijn buik. Mega moe...GAAAAAP... Het lijkt wel of ik niet tot rust kan komen. Daarbij kan ik ook niet stil blijven zitten. Dus s'avonds helemaal stuk op de bank. :( En weer vroeg naar bed.

succes!

knufffsss

4. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    Jeetje brotherhood

Het wordt steeds vreemder... Ik vind het echt vervelend voor je.

Ik hoop ook dat het snel voorbij is voor je. En dat je snel duidelijkheid hebt .

knufffs voor jou

lonny

5. Olove

Olove Actief lid

23 okt 2008
    406
    0
    0
    Sales medewerkster
    HHW
    @lonny

Wat jij hebt..heb ik ook! Mega moe..gisteravond om 9 uur in bed nadat ik al op de bank in slaap was gevallen met hoofdpijn en een gevoel in mn buik alsof ik ongesteld moet worden! Vandaag ook zo moe..en lichtelijke ongi krampen..ik voel me echt bleeh..!
    Rond 6 nov mn NOD..ik durf niet te hopen..tis pas de eerste ronde!
    Ook trouwens gister onwijze last van een opgezette buik!
    Wanneer ga jij testen..ik wil pas testen als ik echt overtijd ben..

6. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    mag ik heel even dom doen, je kunt je hier dus aanmelden bij de motor als je in november je NOD hebt?

7. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Dat is dus helemaal niet dom, want je hebt het goed!

8. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    @ Brotherhood, gedver zeg, wat een doemscenario heb jij toch! Ik hoop dat je hcg nu gaat afnemen en je snel gewoon goed en gezond zwanger bent!

@ Lonny, yeh, I know, zelfde klachten hier, al een paar dagen.... Gister ook ineens weer enorm veel slijm, dus ach, omdat ik vorige week geen positieve eitest heb gehad, hebben we toch nog maar even geklust. Niet zo bewust gepland hoor, maar ik had me toch ineens zin! (is dat ook een symptoom?) hahahaha...

We wachten vrolijk af....

9. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    0love, dat kan heel goed ontpillen zijn...
    hoorde ik ook pas later, ik had net als jij en vele andere verschillende symptomen... helaas...
    Maar het kan wel natuurlijk! Hoop het voor je..

10. Olove

Olove Actief lid

23 okt 2008
    406
    0
    0
    Sales medewerkster
    HHW
    @september08

Tja dat welbekende ontpillen..moet zeggen mn huisarts heeft er nooit van gehoord..en ik heb wel een eisprong gehad..en op de " juiste " dagen geklust.
    Tis indd niet onmogelijk meteen na de 1e ronde..en durf het ook haast niet te hopen..
    Maar toch onbewust..dat stiekeme hoop gevoel..vreselijk!
    Ach als mn NOD 6 nov is..of 7..heb ik iig meteen al een regelmatige cyclus..daar ben ik ook erg blij mee..

11. Karoliene

Karoliene Actief lid

15 jul 2008
    105
    0
    0
    Sales engineer Spare parts
    Cuijk
    Gefeliciteerd!
    Geniet ervan!

X
    Karoliene

12. Karoliene

Karoliene Actief lid

15 jul 2008
    105
    0
    0
    Sales engineer Spare parts
    Cuijk
    Ohhh wat herkenbaar.... Ik wilde al de huisarts gaan bellen. Bah dat ontpillen... Hoe lang kan dat duren of is het zo variabel?
    Ohh ik ben ook moe en last van mijn buik en ik voel me niet zo happy. Het liefst ga ik lekker naar huis met een kruikje maar ja dat kan niet altijd
    Zucht.....

13. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Brotherhood: wat een ellende bij jou. ik hoop voor je dat alles snel weer goed komt zodat je weer kan beginnen om zwanger te raken.

Olove: het kan nog alle kanten op.. nog een weekje dan kun je testen dan weet je meer.

Ik heb zelf nog niet extreme 'klachten' maar voel wel een vol gevoel onderin mijn buik.. beetje last van mijn borsten en moet vaak naar de wc.
    Ook ben ik moe, maar dat ben ik altijd wel een beetje maar voel nog geen verschil.
    Gisteravond met het dansen leek het wel zwaarder aan te voelen, maar denk ook dat het kwam omdat ik vorige week niet geweest ben en ik er gewoon weer in moest komen.
    Verder alles goed hier, ben best wel een beetje zenuwachtig voor volgende week, kan haast niet meer wachten maar doe het toch maar wel.

xxxxxxxxxxxx

14. Nadine29

Nadine29 Bekend lid

29 apr 2008
    762
    0
    0
    Adm. MW/ Friture Hulp
    Bocholtz
    Hallo Dames,

Sow alweer de eerste zwangere en een met een vaag streepje nouja ik zou zeggen streep is een streep :D
    Dames van harte :D

@Brotherhood nou meid ik hoop dat nu alles uit je lichaam is en je snel weer kunt beginnen dat is niks zo :) ik zal voor je duimen.

Ik zelf kan morgen gaan testen volgens me banner pas maandag maar had 3 dgn eerder me eisprong dus ff afwachten maar weet niet wat ik ervan moet denken deze ronden allemaal vage klachten die netzo goed bij een griep passen dus...

15. Olove

Olove Actief lid

23 okt 2008
    406
    0
    0
    Sales medewerkster
    HHW
    Weet je wat ik ook sinds vanmiddag vlagen van onrustig gevoel in mn buik, kriebelig met lichte krampen..links en rechts...Kan het niet zo goed beschrijven..
    Owww..volgens mij houd ik mezelf zo onwijs voor de gek ;)

16. ppver

ppver Fanatiek lid

26 jul 2008
    1.789
    0
    0
    Carla1980 proficiat met je nog prille zwangerschap

17. daisy28

daisy28 Actief lid

24 sep 2008
    228
    0
    0
    brabant
    @ Carla gefeliciteerd geweldig de eerste van november geniet er maar lekker van.

ik heb vandaag last van steekjes het voelt niet zo goed aan, ik geef nog niet op het kan misschien ook innestelen zijn?
    nog genoeg dagen tot nod dus wie weet.

groetjes
    daisy

18. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Carla gefeliciteerd! de eerste zwangere van november!

Ik voel nog niets, soms lichte steekjes maar dat voel ik geloof ik iedere maand :)
    Maar goed, met een ei op dag 22 kan het natuurlijk nog wel ff duren.

Nog steeds wel witverlies! De ene keer wat meer dan de andere.. Is dit een goed teken?

19. daisy28

daisy28 Actief lid

24 sep 2008
    228
    0
    0
    brabant
    dat witte slijm verlies dat heb ik ook en best veel, geen idee wat het betekent en ik kan er wel van alles van maken maar zolang er geen positieve test is kan ik nu nog niet zeggen dat ik misschien wel eens zwanger zou kunnen zijn. kijk als mijn borsten volgende week zeer gaan doen dan begin ik het langzaamhand te geloven, nog even afwachten.

20. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    Hoi hoi olove

Ik ga denk ik pas testen als mijn NOD is. Maar de voorgaande keren kon ik me niet inhouden om toch eerder te testen. Dus het is afwachten. Ik ga in ieder geval proberen te wachten tot mijn NOD 5 november. :D

Succes!

Deel Deze Pagina