Hoi meiden, heb vanmorgen negatief getest, dus even de afwachten en dan kom ik jullie vergezellen. heb zelf het plaatje uitgezocht van de gezellige motor. Zou dat nog geluk brengen deze maand?
Heb deze maand die van babyboomshop gebruikt. Helaas geen geluk gebracht, maar dat ligt niet aan de testen. Die waren prima en duidelijk.
Hallo allemaal, ik heb me alweer een tijdje niet gemeld.. We zijn bijna 4 maanden met ons nieuwe huis bezig geweest en wonen er nu eindelijk! Eigenlijk was het dus helemaal niet zo erg dat ik nog niet zwanger ben, maar ondertussen mag het van mij wel komen hoor! Ondertussen ben ik alweer begonnen aan ronde 13! Hopelijk komt het alleen maar door de verbouwstress dat het nog niet zover is.. 18 oktober gaan we lekker op vakantie en dan heb ik ook mijn eisprong, dus hopen maar... Mijn NOD is trouwens 2 november!
Heey misschien een ideetje voor de lijst.... is het niet handig om bij de "werkwijze"ook te vermelden dat je de meest recente lijst moet pakken en aanpassen? dat staat er nu nl niet en dan krijg je nog al eens een verkeerde lijst. Kom hier straks weer vaker, hang nog ff in oktober, maar doen deze maand niet echt mee, dus verwacht volgende week gewoon netjes ongesteld te worden en dan ga ik lekker mee op de motor!
misschien nog een tip bij het aanpassen van de lijst: eerst in een berichtje melden dat je hem gaat aanpassen. hopleijk kunnen we dan zo voorkomen dat we met zijn 3 te gelijker tijd bezig zijn. ben er namelijk nog niet geheel snel in maar het lukt wel. wat denken jullie? een idee of te veel gedoe? liefs gyino die nu echt tv gaat hangen.
vanochtend ongesteld geworden, dus jullie mogen mij op 3 nov zetten voor de volgende nod weer maand wachten bah
Passagierslijst NOD november 1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Angelea & Carla1980 2: Jutte & Natascha74 & UK2008 3: Nadine29 & BBKane & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 4: AlexiaR & Beverly & Moosje25 & Pioen & Vanillivi & gyino & alice 5: Lonny 6: Sam28 7: ladyjoey 8: Lietje & Black Daliya 9: 10: Catje86 11: 12:Frownupsidedown 13: 14: 15: 16: 17: 18: Napje 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: TESTMARATHON 1 November: - Claire85 2 November: - Jutte - UK2008 4 November: - BBKane - Alexia R 9 November -LadyJoey -beverly 27 passagiers voor de roze motor! 0 Zwanger, 0 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!
heb vanmiddag een bestelling geplaats hier...ben benieuwd. levertijd van 48 uur dus kan ze volgende week direct gebruiken...
Passagierslijst NOD november 1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Angelea & Carla1980 2: Jutte & Natascha74 & UK2008 3: Nadine29 & BBKane & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 4: AlexiaR & Beverly & Moosje25 & Pioen & Vanillivi & gyino & alice & Elen27 5: Lonny 6: Sam28 7: ladyjoey 8: Lietje & Black Daliya 9: 10: Catje86 11: 12:Frownupsidedown 13: 14: 15: 16: 17: 18: Napje 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: TESTMARATHON 1 November: - Claire85 2 November: - Jutte - UK2008 4 November: - BBKane - Alexia R 9 November -LadyJoey -beverly 28 passagiers voor de roze motor! 0 Zwanger, 0 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! Ik heb mezelf op 4 november gezet, op naar ronde 3!
goeiemorgen allemaal, Heb nog nooit ovu testen bij babyboom bestelt. Maar ga deze ronde niet meer gebruiken heb vorige maand zo zitten stressen om mn ei dus ik wacht nu geduldig tot cd21 om te bloedprikken by de gyn november lijkt zover weg maar ja we zitten alweer op de 9de okt Veel plezier allemaal vandaag, ik ga lekker werken
GoedeMorgen Dames, Ik ben gelukkig van mijn ongi af ga vandaag nog even de ovutesten bestellen en vanaf volgende week maandag weer testen op zoek naar mijn ei En natuurlijk hopen dat het deze maand raak is.
goedemorgen allemaal weinig te melden hier. ik zal even de lijst aanpassen met iedereen die zich nog heeft aangemeld hier.. het wordt druk!
Goedemorgen meiden, ben gisteravond helaas ongi geworden! Flink balen, want ik had ontzettend veel "zwangerschaps" klachten. Maar we gaan weer vol goede moed op de roze motor verder! Zou iemand mij er op 5-11 bij willen zetten? Dikke kus