NOD November 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door suzie80, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamadolly

mamadolly Actief lid

16 aug 2008
    425
    0
    0
    ooohh ben een dag nie geweest en zie dat er al 3 zwangeren zijn...
    gefeliciteerd!!!
    Laat het HCG maar vloeien...op naar de volgende zwangeren!
    We gaan voor een super roze motor deze maand he.

krijg hier ook steeds sterker het gevoel dat het weer raak is..hopelijk heeft mn gevoel wederom gelijk...

2. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    voor de zwangeren onder ons; GEFELICITEERD !
    En dan is het nog geeneens november ?!

Ik ben blijkbaar mijn ei al kwijt voor ik me realiseerde dat ik al kon gaan zoeken :(

Op basis van de vorige twee ronden ga ik uit van een cyclus van 37 dagen. En zou mijn ei dus volgende week vrijdag ofzo moeten zijn.
    Nu heb ik echter al drie dagen een beetje slijm gezien (ik ga er niet naar zitten zoeken inwendig!) Het is als eiwit en rekbaar als spinnenrag, dus vruchtbaar zou je denken. Temperatuur doet ook wel volgens plan zo ongeveer mee, echter mijn ovutest van gisteren gaf helemaal geen 2e lijntje. Dus of mijn ei moet inderdaad nog komen of mijn ei is binnen 10 dagen na mijn ongi al weer geweest :(: :) Geloof ik niets van want na pilgebruik is kortste cyclus 33 dgn geweest en voor pil volgens mij ook iets in die richting. Dus een cyclus van 26 dagen lijkt mij onwaarschijnlijk (maar niet onmogelijk)

3. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    @ Djaar77 Als ik jou nu was geweest had ik mijn vent meteen besprongen... Maar ik zou als ik jou was op je gevoel afgaan. Als jij denk t dat je nu vruchtbaar bent moet je ervoor gaan. Ik heb geen ervaring met ovutesten maar gevoel en de symptomen zeggen vaak ook iets.

Suc6 meid

4. BBKane

BBKane Actief lid

28 mei 2008
    286
    0
    0
    Wij wonen in Noorwegen.
    Ik hoop natuurlijk ook geen duivels te zien. En anders inderdaad op naar de volgende kans. :D

5. Olove

Olove Actief lid

23 okt 2008
    406
    0
    0
    Sales medewerkster
    HHW
    @djaar77

Ik geloof hier heilig in!
    Heb meer verhalen hierover gelezen op internet
    Ik geloof ook echt dat dit onze dochter is...soms weet je gewoon het verschil tussen bepaalde dromen..het meisje in mijn droom had kort blond golvend haar..mijn vriend en ik hebben allebei blond en golvend haar ;)

Ik hoop het zo...is het niet deze maand..dan later..

6. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    ik bespring hem niet, ik ben vanaf het moment dat ongi gedaan was al aan het zorgen dat ik om de dag besprongen word ;) :D
    En dit ga ik proberen zo te houden tot volgende ongi of positieve test :)
    Hopelijk is er 1 van de zwemmers zo dol op mijn ei dat ze een deal gaan sluiten :)

7. ilona77

ilona77 Lid

6 sep 2008
    99
    0
    0
    ik ben vandaag ongesteld geworden 3 dagen te vroeg
    nooit gehad maarja
    baal er weer heel erg van :(

alle zwangere gefeliciteerd !

8. ilona77

ilona77 Lid

6 sep 2008
    99
    0
    0
    o ja laatste dag van november is mijn nod dus ik mag nog wel meedoen aan november :)

9. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Nou dan moet het goedkomen zo te lezen :) !
    Suc6 ermee en we wachten in spanning af...

10. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    MamaDiana en Ryanne gefeliciteerd!

11. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Woohoo Weer zwangeren erbij!
    Gefeliciteerd allemaal!

Enne

12. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Hmm, lastige voor mij, ik heb nu een bloeding, maar ja, weet niet of dat dat door het verwijderen van spiraal komt of ook gelijk weer een cyclus opgang komt. Om de telling bij te houden, neem ik wel een banner, zodat ik wel in de gaten kan houden of het een cyclus was of niet.

Alle zwangeren, GEFELICITEERD!

13. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    ik had ook vrij snel een bloeding na het verwijderen van het spiraal, dat was bij mij wel het begin van de cyclus. Ik heb nu al bijna 8 maanden geen spiraal meer daar ik er 4 keer schijnzwanger van was geweest. Heb nog wel een tijd de pil gebruikt maar kon er niet tegen dus dan maar zonder. Wij zijn nu wel bezig met de eerste ronde maar moet nog een week wachten of het echt al zover is.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

14. Ninoshka

Ninoshka Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.394
    1
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    @ BBkane, Noorwegen, wat leuk! Ik ben ooit in Bergen geweest en vond het daar zo adembenemend mooi dat ik zeker terug wil komen om uitgebreid de fjorden te bekijken! Het moet er nu ook heel mooi zijn met de sneeuw!

@ Olove, klinkt ook bijzonder die droom van jou. Zou geweldig zijn als die deze maand zou uitkomen!

@ Ilona, balen joh! Maar wel fijn dat je toch nog een tweede kans hebt deze maand.

15. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hé weer 2 zwangere dames erbij, Gefeliciteerd allebei en geniet ervan!

Mijn ei is te laat...althans, later dan vorige keer. Gelukkig komt het weekend eraan dus kunnen we flink klussen.

16. SuuuS

SuuuS Bekend lid

23 jun 2008
    505
    0
    0
    He meiden... heb een vraag... misschien weten jullie het...

Een vriendin van mij is 6,5 maanden zwanger.
    Heeft laatste dagen erge buikpijn en rugpijn gehad, zat bloed bij dr urine en ze had last van brandende muts. Zelf dacht ze een blaasontsteking maar dat was het niet.... afgelopen nacht heeft ze in het ziekenhuis gelegen want ze vertrouwde het niet... maar met de baby was alles goed dat ze zeiden... WAT KAN HET ZIJN?!?!?!

17. Meilan

Meilan Bekend lid

18 okt 2008
    639
    0
    0
    Liner Manager
    Antwerpen
    THINK PINK DAMES! Ik heb er een goed oog in deze maand ;)

Ik heb vandaag mijn eisprong gevoeld, dus mijn cyclus is 1 dag korter dan gedacht: 27 dagen. Wel leuk, zo in de eerste pilloze maand.

Gisteren waren mijn man en ik aan het fantaseren :D
    Mijn man is Schots en zijn familie woont daar. Als we 3 maanden zwanger zijn, willen we op surprise bezoek om hen het nieuws te melden. Maar eigenlijk zijn we op zoek naar een originele manier om zijn moeder te vertellen dat ze oma wordt. We willen haar iets cadeau doen, wat dan gelijk een doorslaggevende tip zou moeten zijn :(
    Iemand een idee?

18. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ryanne, gefeliciteerd meid. Jemig 3 zwangeren. Ik ga ervoor zorgen dat eitje en zaadje deze maand een topdeal sluiten.
    Heb gisteren mail gehad over pendelen en daar staat dec. Jongen. Hoop zo dat het mag lukken. Deze maand misschien, maar dan misschien een kerstkadootje?

Iedereen die ongesteld is geworden, kl*te, op naar de volgende ronde. (hoe moeilijk en frustrerend dat soms ook kan zijn)

19. mamadolly

mamadolly Actief lid

16 aug 2008
    425
    0
    0
    een echo in een lijstje?
    of een lijstje met daarin een gedichtje:
    je kan me nog niet horen
    je kan me nog niet zien
    maar als ik ben geboren
    mag ik hierin misschien?
    (dit hebben wij mn ouders en schoonouders de laatste x gegeven)
    of een speen met opa of oma is the best (zijn trouwens verschillende voor opa en oma)

succes

20. Olove

Olove Actief lid

23 okt 2008
    406
    0
    0
    Sales medewerkster
    HHW
    Meiden..mijn klachten blijven aanhouden..en wil mezelf niet voor de gek houden..maar ik voel het echt!
    Nu steekjes in mn zij en onderrug..en een borrelig/ploffering gevoelig in mn buik..niet van de honger ;)
    Mn urine ruikt ook en niet alleen 's ochtends..en ook lichte vlokken..maar voor hetzelfde geldt heb ik gewoon blaasontsteking ( zal niet de 1e keer zijn )
    Zijn er meer meiden die ver voor hun NOD testen..mijne is pas 6 nov
    Nu testen heeft helemaal geen zin zeker?

Heb ook gevraagd om me te laten pendelen..nog geen antwoord..dus ben benieuwd.

Deel Deze Pagina