NOD November 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door suzie80, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    @mamadiana: Badeendjes hebben ze bij leenbakker en action (gister nog gezien)

2. Niet meer actief

hallo, ben nieuw hier.
    Ik moet morgen eigelijk ongi worden :evil:
    Maar hoop het niet natuurlijk
    Dit is onze 1e ronde maar denk dat het raak is of zal het toch ontpillen zijn....? 2 weken geleden buikpijn en sávonds pijn
    in de borsten en de volgende ochtend misslijk
    Dit heb ik verder:
    -bij vlagen misselijk
    _soms onderrugpijn
    -duizelig
    -erg moe
    -pukkeltjes in gezicht en hals(normaal niet)
    -veel afscheiding
    -jeuk op hele lichaam
    -opvliegers
    -kouwelijk
    -soms vrolijk en dan weer sjaggie
    -grotere tepels met witte puntjes en pijnlijk

zou het zo zijn?.....?
    Ga zondag testen denk ik.
    Veel succes allemaal!

3. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Hallo en welkom!

Het kan inderdaad het ontpillen zijn, maar misschien ook niet ;)
    Ik zou idd gewoon tot zondag afwachten en als je dat met zn 2en bent de test doen...
    Veel succes met wachten!

x-je

4. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Wat veel zwangeren aan het begin van de maand!
    GEFELICITEERD dames!

Heb ondertussen alvast wat hcg geprobeerd te vangen, moet het alleen nog even bewaren ;)
    Succes en fingers crossed meiden!

x-je

5. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    ik ben net op t werk geweest om ontslag te nemen. maar dat hoeft niet omdat mijn contract 22 nov afloopt. maar ik moet wel op gesprek komen bij de bedrijfarts. het gesprek is niet erg maar als ze denken dat ik naar leiden kom hebben ze pech.

hoe is het verder hier...?

gr naliey

6. Muis82

Muis82 Lid

1 sep 2008
    36
    0
    0
    Alle zwangeren, van harte gefeliciteerd!

Ik heb een vraagje, mijn cyclus was 28 dagen. Nu vorige keer 32, dus die hou ik nu aan voor ik ga testen. Maar wanneer zou ik dan mijn ei hebben? Pas overmorgen? Of kan vandaag ook ;) ?

SuuuS, ik heb geen idee wat je vriendin kan hebben. Weet je al meer?

7. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    dat weet ik niet. Maar ik hoop het wel voor je :D

8. daisy28

daisy28 Actief lid

24 sep 2008
    228
    0
    0
    brabant
    hoiii,

ik zit nog fijn op het wachtbankje te wachten!
    en nu ga ik even bijlezen want zie dat er weer behoorlijk wat afgekletst is.

@xmamadianax gefeliciteerd en dat met 5 dagen voor nod testen geweldig geniet ervan.
    badeendjes bij de hema denk ik wel dat die ze hebben in een zakjes en allemaal verschillende kleurtjes

@sam1986 ik denk dat de kruitvat het zelfde over mij denkt in de afgelopen weken hebben ze
    mij al met mama viatamines zien lopen zangerschapstesten zo grappig.

@claire85 gefeliciteerd streepje is streepje of ie nou licht of donker is als je niet zanger bent komt er ook geen licht streepje
    te staan lijkt me. geniet ervan.
    ik heb even gekeken naar je foto's en ik zie hem ook het geweldige 2e streepje. 2e foto zien ik hem van beneden naar boven
    als je nou over 2 dagen nog een test zou doen is ie nog duidelijker.

over testjes gesproken ik had gisteravond manlief er eentje onder zijn neus geschoven en gezegd kijk
    ik heb ze in huis durf hoef je ook niet te schrikken als je er eentje ziet liggen. zo kan ie er ff aanwennen
    denk ik dan maar. je bent wel allemaal aan het oefenen maar als dan echt zo'n test te voorschijn kom dan komt het wel
    echt dichtbij.

we hadden het hier op het forum laatst over over het vertellen dat je er mee bezig bent en zo, en toen had ik vertelt dat mijn ouders het wel
    weten maar de zijne nog niet, manlief kwam van de week thuis en toen vertelde ie dat ie het had vertelt thuis, en dat we met namen bezig waren geweest
    en hij zei ook zo "moete goed luisteren ik word er ook niet jonger op en ik wil straks nog wel gewoon dingen ondernemen met mijn kind
    want dat vind ik belangrijk, en daarnaast is het ook zo als de kinderen straks de deur uit zijn hebben
    wij ook nog genoeg tijd om samen dingen te gaan doen dan zijn we nog niet oud.
    ik vond het heel wat dat hij het had vertelt ik had eerder gedacht dat hij er mee zou wachten tot het zover
    was, en het bevestigd weer dat er veel in dat lieve koppie omgaat.

@Isla het zou best innesteling kunnen zijn hoor nog even afwachten en dat je cyclus korter is.

en ondertussen lees ik op mijn gemak je verder en wat ziet mijn oog daar

nog een zwangereeee jiepieeeeeeee

@ryanne gefeliciteerd geniet ervan

@toetje77 je hoeft je geen zorgen te maken dat heb ik namelijk ook en ik weet zeker dat ik een eisprong had de volgende dag,
    dat voelde ik heel goed (pijn) ik heb ook maar heel kort een positieve test
    ik had s'ochtends negatief s'avonds positief en de volgende ochtend weer negatief. dus dat het zo kort is
    wil niks zeggen dat verschilt per persoon en je ei krijg je dat binnen 24/48 uur.
    en temp daar heb ik niet echt verstand van dat duurt me te lang en vind ik niet zo fijn ik gebeurd digitale ovulatie testen en die zijn mega duidelijk

@ voor alle meiden die op rood staan kop op en met volle moed naar de volgende ronde. :thumup:

@olove ik heb stiekum gister getest maar daar was het echt nog veel te vroeg voor dus negatief.
    misschien maandag dat ik dan een testje doe maar niet meer eerder want dat werkt alleen maar depri voor mij.

he he dat was het weer ik heb niet op alles gereageerd want dat is wel erg veel. een goed begin met 3 zwangere en dat terwijl het nog geen november is super op naar heell veell meerr zwangere deze ik hoop dat ik er ook bij mag horen.

ik ga nu even boodschapjes doen en de was. jiepie ;)

groetjes daisy

9. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Moeilijk is dat he, daar zit ik ook me. Maar een testje er tegenaan gooien kan vast geen kwaad, maar als je het vol kan houden zou ik van je langste cyclus uitgaan.
    Verdraaid moeilijk dat wachten he

10. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    Alle Zwangere dames GEFELICITEERD!

11. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    fijne hoofdkantoor heb ik weer zeg...
    ik MOET maandag op gesprek komen in leiden terwijl ik allang blij mag zijn dat ik in delft de weg ken.
    ik zo als ik verdwaal dan bent U daar aansprakelijk voor en als ik daardoor niet op t gesprek kom dan is dat niet mijn schuld.
    zegt hij je hebt t openbaar vervoer...ik zo jha zal best wel maar dat kan ik niet betalen he...moet deze maand al 3x naar brabant met de trein.
    zegt hij dat is geen reden om het af te zeggen. ik zo nee dat kan ook telefonisch besproken worden *(had achmea verteld) hij zo daar doen we niet aan...ik zo zorg dan dat t gesprek in delft is...hij zo als je niet gaat houden we je loon in en moet je naar de bedrijfsarts.
    ik zo jha nog een fijne dag he, en heb ik opgehangen...wat een gezeik weer allemaal...:mad::mad:

12. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Alle zwangere dames gefeliciteerd! Dat er nog maar veel mogen volgen, nog genoeg plaats op de motor hoor!

13. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    @Naliey: Grrrr wat een grhmz :c: lui zit daar zeg!

14. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    Ik had vanmorgen een negatieve test.
    Ik probeer het over 2 dagen gewoon nog een keer. Nog geen ongie klachten dus we wachten gewoon af. Ik heb nog een beetje hoop.

15. napje

napje Actief lid

14 jan 2008
    194
    0
    0
    Ik geloof daar ook in. Krijg vaak visioenen, op de dag dat mijn zusje gemaakt werd kreeg ik een droom waarin mijn moeder een klein kindje vast hield met een roze deken. De volgende dag ging ik naar mijn moeder en zei tegen haar dat ze een dochtertje gaat krijgen. Mijn moeder keek blozend naar mijn vader die verlegen wegkeek waarop ik dacht: Shit, ze hebben "het" vannacht gedaan :oops: , 9 maanden later kreeg ik een klein zusje erbij.

Over mijn jongste broertje kreeg ik ook een visioen, ik zag voordat hij geboren werd hoe hij was als persoon en hoe hij eruitzag als een peuter van 1 jaar, nou toen hij geboren werd kwam alles uit.

Trouwens, zodra ik een visioen heb gehad weet ik dat dat geen gewone droom was geweest. Je kan je alles heel helder nog voor de geest halen en als je wakker wordt dan krijg je vanzelf het gevoel dat dit geen gewone droom is geweest.

16. SuuuS

SuuuS Bekend lid

23 jun 2008
    505
    0
    0
    @ Napje

Dat is niet niks, 2 engeltjes moeten verliezen...
    Dat is mijn grootste angst :(
    Hoop dat je er weer snel van mag genieten, en hoop dat het dan goed afloopt voor je :)
    Suc6 meid....

17. Hoi, in oktober is het mij niet gelukt om me op de lijst toe te voegen daarom wil ik vragen of één van jullie dit wil doen ... mijn NOD zal op 28 november zijn ... gr. Nicole

18. napje

napje Actief lid

14 jan 2008
    194
    0
    0
    Hoi SuuS,

Ik heb dat stukje maar weggehaald, ik vond dat toch té eigenlijk, te confronterend met mijn verlies, omdat ik die link al een wilde leggen: visioen tegenover in het echt 2 meisjes die het niet hebben gehaald, begrijp je?

Weet je meid, je moet er echt niet bang voor zijn. als iets niet zo had mogen zijn, dan kan je het ook niet tegenhouden, hoe graag je ook wilt. Gewoon vol vertrouwen gaan klussen, dan komt het goed. Ook als je zwanger bent, veel vertrouwen er in hebben, dat heb ik nu echt geleerd.
    Toen ik zwanger was, was ik ook bang, eigenlijk doordat de gyn mij vertelde dat je met een tweelingzwangerschap meer risico liep en dat er allerlei dingen niet goed konden gaan. Hierdoor ging ik van alles in mijn hoofd halen, dit doe ik dus echt noooooooooooit meer. Jij ook niet he ;)

19. Olove

Olove Actief lid

23 okt 2008
    406
    0
    0
    Sales medewerkster
    HHW
    @napje

Mooi je dromen! visoenen!
    Ik heb ook weleens voorgevoelens gehad..zo wist ik dat mn zusje op 10-10 te horen/te weten zou krijgen dat ze zwanger is...wist het zo zeker..en ja hoor! Had gelijk!
    Droomde ook vaker over miskramen van familieleden en zwangerschappen van vriendinnen..leuk al die reacties als je zegt dat je over ze gedroomd hebt en hun eigenlijk nog niet willen zeggen dat ze zwanger zijn :)
    Ik wacht alleen nog op mn eigen visoen..maar miss heb ik die al gehad van dat kleine meisje..en blijft het daarbij.
    Het is echt iets om te koesteren!
    En om terug te komen over mijn droom van dat meisje..heleboel zeggen dat kinderen hun eigen ouders uit kiezen..dus miss zijn wij al gekozen ;)

20. SuuuS

SuuuS Bekend lid

23 jun 2008
    505
    0
    0
    Ik ga het proberen :)
    Zou wel heel blij zijn als het raak zou zijn...
    En ga er ook wel van genieten, maar blijf toch bang zijn denk ik!

Deel Deze Pagina