NOD November 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door suzie80, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. napje

napje Actief lid

14 jan 2008
    194
    0
    0
    @Olove: Zou dat echt zijn? dat kinderen hun eigen ouders kiezen? Is wel heel mooi he
    Nou dan voel ik me wel vereerd dat er kindjes zijn die mij als mama willen hebben hihihihihi.

Als dat meisje in je dromen echt aanvoelde als je dochter en je echt het gevoel hebt dat dit een visioen is.dan kan het heel goed zijn dat dat echt je dochter is, leuk he

@ SuuS, ik zag dat je op dezelfde dag als ik je NOD hebt, ga je die dag testen of pas als je overtijd bent?

2. napje

napje Actief lid

14 jan 2008
    194
    0
    0
    Ja je moet er echt van gaan genieten als het zover is. Je moet je niet gek laten maken, ook niet door jezelf.
    Door mijn ervaring geloof ik heilig in positief denken, echt
    Positief denken kan nooit kwaad ;)

3. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Hoi meiden!

Voor de zwangeren onder ons van harte gefeliciteerd!

Voor de ongi's shit! Op naar de volgende ronde!

Hier nog geen enkel teken....Gewoon maar weer afwachten. Ik haat wachten :rolleyes:

Fijn weekend allemaal!

4. napje

napje Actief lid

14 jan 2008
    194
    0
    0
    heb geduld meis, over een paar dagen kan je testen
    ik heb dan pas mijn eisprong gehad als het goed is hihhihihi

5. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    jha zeg dat wel...
    hoe wil ik in godsnaam naar leiden toe gaan als ik nog maar net de weg in delft weet...:S
    hoe kunnen ze dat van iemand vragen...:S:mad:
    ach jha ik ga maandag gewoon en dan zie ik wel...
    maar stel dat ik zou verdwalen en kom ik daardoor niet op gesprek
    dan gaan ze me loon inhouden...:S
    wat is dat allemaal voor onzin..
    ik MOET zelf ook de kosten betalen terwijl ik nog geld terug zou krijgen van toen ik in den haag had gewerkt en dat krijg ik ook niet..
    als ze t daarvan betalen...:S:S
    in ieder geval als ik verdwaal stel ik t hoofdkantoor aansprakelijk...
    maar waarom moet ik nog op gesprek komen als me contract toch 22 nov afloopt...:S:S ach jha ben blij als ik er eindelijk niks meer mee te maken heb...
    ik kan hier zo kwaad om worden...ARGHHHHHH

6. mamadolly

mamadolly Actief lid

16 aug 2008
    425
    0
    0
    HELP HELP HELP

meiden ben ff hulp nodig: willen jullie het onderstaande stukje tekst even lezen:

Hoewel we altijd zeggen dat een normale cyclus 28 dagen duurt, heeft slechts een klein deel van de vrouwen een cyclus die exact 28 dagen duurt. De lengte van je cyclus bepaal je door het aantal dagen te tellen vanaf de eerste dag van je menstruatie, dag 1, tot de eerste dag van je volgende menstruatie.
    Je cyclus wordt ingedeeld in 3 periodes. De eerste 12 dagen noemen we de folliculaire fase. In deze periode valt ook je menstruatie. In de folliculaire fase rijpen de eicellen. De tweede periode noemen we de ovulatiefase, deze periode is tussen dag 13 en 15 van je cyclus. Als laatste hebben we de luteale fase, dit is de periode na de eisprong tot aan je volgende menstruatie. Deze periode is de meest vaste periode en duurt 14 dagen. Als je cyclus langer of korter is dan 28 dagen, dan is je folliculaire fase langer of korter. De eisprong vindt altijd zo’n 14 dagen voor je volgende menstruatie plaats en de luteale fase duurt altijd 14 dagen, hoe lang of kort je cyclus ook is

ik heb mn eitje 17 oktober gehad. (17+14=31)
    als ik bovenstaande stukje dus goed lees is vandaag mn nod toch?

7. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0

Ik heb geduld... :-# O:) O:) :^o :D

Zal wel moeten he.. Ik heb echt nu het gevoel dat ik helemaal niet zwanger wordt deze ronde. Maar goed, de pendels zeggen anders.. Ook al moet ik me daarnaan niet vasthouden, een beeje hoop geeft het wel :)

8. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Goedemiddag dames!
    Ik sta in de lijst met mijn NOD op 4 november, maar omdat ik mijn ei eerder heb gehad, heb ik mijn banner aangepast, nu zou mijn NOD 2 november zijn. Natuurlijk kon ik me niet meer inhouden, voelde me zo zwanger!
    En dus.....heb ik net een kruidvattest gedaan en ik zag toch echt heel duidelijk een tweede streep! Niet zo donker als de controlestreep, maar je kunt hem echt niet over het hoofd zien, zo duidelijk istie al wel! Ik doe morgenochtend voor de zekerheid nog maar een test denk ik...
    Ben nu alleen wel bang dat het alsnog mis gaat...

9. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Ja hoor klopt, alleen kan het wel zijn dat je luteale fase (fase tussen ei en ongi) best een paar dagen langer kan zijn. Maar zoals het hier boven beschreven staat zou vandaag je nod kunnen zijn ;)

10. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Oh Gefeliciteerd! Zet m anders even in je album, kunnen we meegluren ;)

11. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    ja het zijn allemaal zulke hufters grrr
    mijn vriend had ookal zoiets grrrhmz bij de bedrijfsarts,
    hij had iets met zn voet en moest ook bij de BA zijn dus hij had gebeld (op dinsdag) van ja mijn auto staat bij de garage en ik kan niet lopen dus ik kan niet komen, nouja goed dan doen we het telefonisch, zo gezegd zo gedaan dus hij hangt op, 10 minuten later gaat de telefoon, ja we willen toch dat je vrijdag om 12 uur even komt, dus mijn vriend weer hetzelfde verhaal uitgelegd, zeggen ze ja dan regel je toch even iemand, waarop mijn vriend zegt, nou sorry hoor maar iedereen werkt hier gewoon op vrijdag middag en vanaf maandag ga ik weer werken, werd hem dus ook gezegd dat zijn salaris niet werd uitbetaald als hij niet kwam, is ie uiteindelijk helemaal met de trein naar de BA gegaan ( a anderhalf uur reizen) komt hij daar, word er niet eens gekeken naar zijn voet, alleen gevraagd hoe het ging met zn voet en binnen 10 minuten stond hij weer buiten...om vervolgens weer anderhalf uur te moeten reizen, het is toch niet normaal meer hoe ze doen :( maar ergens kunnen ze je verplichten om te komen grrrr :c:

12. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    @linnie: klinkt idd heel logisch.... misschien maar even testen?

@ellen: ik hoop het voor je! Laat maar weten hoe het afloopt...

X-je

13. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Hi allemaal,

Is er iemand die haar temp en eisprong heeft bijgehouden na een curretage?

14. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Ik krijg hem niet zo goed op de foto... sta echt te trillen! Doe morgen nog een poging, inmiddels zijn de batterijen van mijn camera leeg. Maar de strepen staan er echt allebei!

15. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    het is echt niet normaal meer tegenwoordig...
    hoe kunnen ze verwachten dat iemand naar leiden toe komt...:S en dan nog gaan dreigen het salaris in te houden als je niet komt...
    maar als ik verdwaal en daardoor niet kom dan wordt t zeker ook ingehouden...:S
    ach jha me schoonmoder vroeg of ik t kon verzetten naar dinsdag dan wil zij mee maar t moet binnen 24 uur afgezegt worden...morgenochtend zijn ze aanwezig dus probeer t anders dan zal ik alleen moeten...

16. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Naliey: bekend verhaal. ik heb zelf ook zo'n werkgever gehad die met dat soort dreigementen kwam waar ik erg van baalde. Ook als ik niet naar de arbo ging hielden ze mijn loon in, het maakte hun niet uit of ik wel of niet kon. Toen was er al sprake van autisme bij mijn dochter en kon ik niet altijd wat regelen omdat ze dan uit haar ritme is, maar daar hadden ze wat dat betreft sch*t aan. Ik hoop voor jou dat ze je verder met rust laten en je straks met je nieuwe baan kan beginnen. Nogmaals heb ik dit soort dingen ook meegemaakt en heb naderhand iemand gesproken die veel van alle regeltjes en cao dingen af wist en die zei meteen al dat ze zeer nalatig geweest zijn en werkelijk alle regeltjes aan hun laars gelapt hebben, maar ja heb geen zin om daar nog werk van te maken heb nu rust nu ik daar niet meer in dienst ben. Ik ben lekker huismoeder en misschien dat ik thuis nog wel wat voor mezelf ga doen, maar ga niet zo snel meer in een supermarkt werken, mede vanwege mijn gezondheid en ook vanwege mijn kinderen. Ik wens je heel veel succes met je werkgever.

verder gaat alles goed hier.
    lekker druk bezig geweest in huis en ook nog even blad opgeruimd op het pad naast mijn tuin voordat er iemand onderuit gaat en nog takken geknipt. Heb nog niet echt het gevoel dat ik echt zwanger ben maar heb nog een week te gaan dus wie weet, het kan nog alle kanten op.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

17. Moosje25

Moosje25 Bekend lid

23 aug 2008
    539
    0
    0
    Omgeving Rotterdam
    NOD LIJST NOVEMBER

1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Angelea & Carla1980, & Springmuis & Bapsie & BBKane & SSV & karoliene & Diem
    2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 & xgabyx & kenzogirl & Ellen27
    3: Nadine29 & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84 & Sweepy & marieke & pookie66
    4: AlexiaR & Beverly & Moosje25 & Pioen & Vanillivi & gyino & alice & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar & MamaD & Sanneke & tania & Ryanne & klein chrisje & Inkerbell & sam1986
    5: Lonny & debbedebs & Wen1976 & Mencintai & Pupke1979
    6: cjpt & daisy28 & Nien21 & MyPrecious & Olove & Daffie1977 & Lieselke
    7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & An1302 & smiley18
    8: DrewB & Lietje & Black Daliya & Brotherhood & jessy83 & Bonsai
    9: misslizzy & Loel & MiaMel & Jaleesa & Tessa8
    10: Catje86 & Daiquiri & katjak79 & Toetje & Ninoshka & Isla & Flower72 & Deebie & Puzzcat24
    11: Miepie74 & hanneke78 & Milla Rose & Annie1979 & Muppetje & cimu27
    12: Frownupsidedown & annettevl
    13: Suzie80 & Spriet & Klingel & pelikaantje & meggytje
    14: Sharon78 & Miranke & Bowen & mystiklady
    15: Kaatjesmam & evemarlin & Milkhd & Sikki & Meilan
    16: Melanina & Joyce84 & Muis82 & Plienneling & xxSuuzxx & ikkuh22
    17: Nicole84 & Sterre82
    18: Napje & Bruisje & beebie82 & SuuuS & kleintjevoorons & Ellenk & Sannie82 & Spirit70 & mikki80
    19: robertha & IlonaHokkeling & jammie & Silvana81
    20: wendyvanliemde & Moor
    21: Rianne80 & naliey & Miekiepluis & Daan78
    22: djaar77 & Afrola & nikky1 & Shamaria & burningkarma
    23: klusser1980 & Emma21 & Alies05 & Loesje84 & Lieni44
    24: hanna1974 & Mama van Youri
    25: morgenzon & Daliya & Kita29
    26: Dragonfly & conijn & Sam28
    27: NourElHouda
    28: Nadine29 & Coni
    29: winnie pooh & mir25 & Sammie88
    30: SylviaM & Ilona77

TESTMARATHON

1 November:
    - Claire85
    - Carla1980 posi test op 30-10-2008
    - BBKane

2 November:
    - Jutte
    - UK2008

4 November
    - Sanneke

5 November
    - Lisannemiek
    - mamaD
    - Mencintai
    - sam1986

8 November
    - Pupke1979
    - Moosje25

9 November
    - LadyJoey
    - beverly
    - jessy83
    - Loel
    - Puzzcat24
    - Tessa 8

12 November
    - hanneke78

15 November
    - MyPrecious
    - evemarlin
    - Sikki
    - mystiklady

17 november
    - Nicole84

22 November
    - wendyvanliemde
    - Meilan

24 November
    - burningkarma

158 passagiers voor de roze motor!
    3 Zwanger, 2 Ongesteld,1 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag

Om de lijst te veranderen:
    * Neem de laatste geupdate lijst
    * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet.
    * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [img ]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img][
    *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!

Hoi meiden, Ik heb de laatste lijst gepakt en van iedereen even de vernaderingen aangegeven.
    @ Ellen27 Ik weet niet of je al op roze wilde. Maar anders dan kan dit nog doen hoor, graag zelfs. Ik feliciteer je alvast.
    Als er voor de rest iets niet klopt of veranderd moet worden dan hoor ik het wel.

18. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    Ik hoop alsnog op roze te komen staan maar voor nu is het helaas zo.

19. @ ellen alvast voorzichtig gefeliciteerd!

20. KwiePark

KwiePark Bekend lid

6 jul 2008
    894
    0
    16
    @ SylviaM. Meid, hoe gaat het vandaag met je? Gisteren was natuurlijk best een heftige dag.

@ Carla1980. Joepiedepoepie, je bijt de spits af met een knalroze streep! Gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap.

@ Ryanne. Zwangere nummer 2! Hiephoi. Gefeliciteerd en ook voor jou een geniet-er-lekker-van.

@ Jutte. De eerste kinderen komen rond tien over zeven/kwart over zeven 's ochtends bij mij binnen druppelen. Dus behoorlijk vroeg. Mijn vriend en ik zitten ook wel te praten hoe we het straks gaan doen als er een baby is, maar dat is best moeilijk. Ik kan we minder werken maar hij kan met moeite ouderschapsverlof opnemen. Misschien toch eerst afwachten tot een roze streep voor we er verder over gaan babbelen.
    By the way, mooie overdekte motor! :thumup:

@ naliey. Volgende week al zwarte piet spelen? Is het daar nog niet wat vroeg voor?

@ Brotherhood. Was er nog wat te zien op de echo of in je bloed? Wel dubbel zeg deze situatie.

@ Claire85. Spannend! Je laat ons toch wel een foto zien van je wazige test. Wij willen ook meespieken.

@ En daar is zwangere nummer drie, xMamaDianax. Gefeliciteerd en een hele fijne zwangerschap gewenst.

@ xxsuzzxx. Ik heb een aantal maanden met mijn benen omhoog gelegen totdat ik voor de zoveelste keer ongesteld werd. Toen had ik zoiets van "Hallo, ik kan wel tienduizend keer zo ongemakkelijk blijven liggen, maar tot nu toe heeft het nog niet gewerkt en sommige vrouwen worden ook gewoon zwanger". Dus ik ben ermee gestopt, maar het is ook niet zo dat ik gelijk naar de wc ren. Ik blijf wel even liggen.

@ Ellen27. Wordt jij nummer vier? Ik hoop het zo voor je.

Wat een dag vandaag. * zuchtt, steunt, zucht nog een keer, denkt ineens aan het feit dat het vrijdagmiddag is en dat het weekend kan beginnen ... zucht nog een keer maar kan al wel wat blijer zijn *

Vandaag te horen gekregen dat een collega van ons per direct ontslag genomen heeft omdat zij niet kan samenwerken met een andere collega. Alle oplossingen die aangedragen werden om het conflict uit te praten heeft ze afgeweerd en nu dus plots een ontslagbrief ingediend. Die brief is nog niet eens door haarzelf geschreven maar door haar man. Ik had veel verwacht, maar niet dit. Ik ben er ook wel een beetje leeg van.
    Vandaag ook nog een bijeenkomst met ouders, begeleiders, etc van een jongetje dat bij mij op bso komt. Ruim tien weken te vroeg geboren en hij heeft nu een lichte achterstand in bepaalde ontwikkelingsgebieden. Eens in de zoveel maanden komen alle instanties bij elkaar die deze jongen begeleiden/behandelen of opvang bieden om te kijken hoe het gaat, waar de knelpunten liggen en hoe het verder moet. Voor mij was het de eerste keer dat ik meedeed met zoiets en het viel me niet tegen. We zaten allemaal goed op één lijn. Ik word daar altijd heel onzeker over. Zie ik de dingen die anderen ook zien of zie ik dingen die er niet zijn.
    Maar nu is het dan eindelijk weekend! Lekker zo een pizzaatje halen en dan tv kijken en bijkomen.

P.S. Bij mij ook nog geen tweede streepje. * zucht *

Deel Deze Pagina