ik heb mezelf na goed denken toch op roze gezet, strepen zijn voor ons duidelijk te zien jammer dat ik geen goede camera heb. een streep is een streep en Ik heb er een goed gevoel over
Nou heb badeendjes gevonden... bij xenos! Echt hele toepasselijke namelik baby eendjes met tut en slabber! Nu komt het helemaal goed! Groetjes! Oja... strooi nog wel even wat hcg voor jullie! HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG -HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG- HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG- HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG- HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG-HCG zo vangse he!
dankjullie wel allemaal! ben nog een beetje ondersteboven ervan omdat ik er deze maand absoluut niet meer op gerekent had en effe andere dingen aan mn hoofd had had zelfs alweer de volgende dosis clomid gehaald
Hier vang ik heel graag wat HCG Dank je wel xMamaDianax Claire85 : Zo zie je maar als je er niet zoveel mee bezig bent dat je dan ineens zwanger blijkt te zijn. Alleen nu moet mij dat ook nog ff lukken
ik hoop het ook. want dan kan mijn schoonmoeder mee rijden. die doet maar al te graag maar ze heeft zelf maandag een afspraak staan. en elke dinsdag heeft ze niks te doen. op zaterdag ochtend is er altijd iemand aanwezig. desnoods verplaats ik t naar volgende dinsdag. maar bedankt voor de tip...
ik heb pas een leuk badeendje gekocht... als je die in het water legt dan kwaakt hij en geeft licht en maakt dan via zijn kop een fonteintje van water...echt leuk hihi. we hebben er nog niks aan maar vond m zo leuk dat ik m niet kon laten liggen...
mijn badeendjes die ik gekocht heb zijn niet voor mijn dochtertje... Die zijn voor de Opa's en Oma's... hahah Komt dan een kaartje aan te hangen met: Over een tijdje ben ik niet meer in mijn... En ons kleine meisje geeft het dan cadeau
Claire, van harte gefeliciteerd, geniet ervan! Gaat goed hier zeg Ik had zelf de hoop een beetje opgegeven, dacht geen eisprong meer te krijgen want ik had dacht ik vandeweek op 2 dagen een positieve ovutest (teststreep was bijna even donker als controle streep en je moest heel erg goed kijken om het verschil te zien), maar dit bleek geen positieve test te zijn want ik heb doordat ik nog steeds geen temp stijging had weer nieuwe testjes gehaald en ben vandaag weer gaan testen. En nu heb ik een dikke vette positieve ovutest, de teststreep is 2x zo donker als de controlestreep. Ik ben zo blij want ik heb al vaker ovutestjes gebruikt en nog nooit een poitieve gehad en nu dit. Alleen hebben we gisteren niet geklust, maar wel eergisteren en de dag daarvoor. Misschien dat ik mijn lief nog kan verleiden vanavond . Ik hoop dat dat voldoende is maar ben bang van niet want de zwemmertjes van mijn man waren niet zo goed en als de timing dan ook niet goed is zoals bij ons, tja dan is de kans wel kleiner. We zullen wel zien over 2 weekjes. Oh ja, ik heb normaal mijn eiisprong niet zo laat (meestal tussen dag 14 en 18), moet ik mijn NOD nu verplaatsen? Groetjes Toetje
@Mamadiana: Ik pak even wat HCG mee hoor! even mijn netje pakken @Naliey: Ja toch, dan kunnen ze tenminste niets maken maar ik hoop voor je dat je dinsdag kan! succes! liefs springmuis
ik hoop t ook...als ze daar ook moeilijk over doen dan krijgen ze t echt te horen...was vandaag al niet zo vriendelijk...was geen goede zet maar goed, anders kom je nergens...en normaal geef ik geen grote mond maar was t echt zat...
NOD LIJST NOVEMBER 1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Angelea & Carla1980, & Springmuis & Bapsie & BBKane & SSV & karoliene & Diem 2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 & xgabyx & kenzogirl & Ellen27 3: Nadine29 & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84 & Sweepy & marieke & pookie66 4: AlexiaR & Beverly & Moosje25 & Pioen & Vanillivi & gyino & alice & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar & MamaD & Sanneke & tania & Ryanne & klein chrisje & Inkerbell & sam1986 5: Lonny & debbedebs & Wen1976 & Mencintai & Pupke1979 6: cjpt & daisy28 & Nien21 & MyPrecious & Olove & Daffie1977 & Lieselke 7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & An1302 & smiley18 8: DrewB & Lietje & Black Daliya & Brotherhood & jessy83 & Bonsai 9: misslizzy & Loel & MiaMel & Jaleesa & Tessa8 10: Catje86 & Daiquiri & katjak79 & Toetje & Ninoshka & Isla & Flower72 & Deebie & Puzzcat24 11: Miepie74 & hanneke78 & Milla Rose & Annie1979 & Muppetje & cimu27 12: Frownupsidedown & annettevl 13: Suzie80 & Spriet & Klingel & pelikaantje & meggytje 14: Sharon78 & Miranke & Bowen & mystiklady 15: Kaatjesmam & evemarlin & Milkhd & Sikki & Meilan & Dwarrel 16: Melanina & Joyce84 & Muis82 & Plienneling & xxSuuzxx & ikkuh22 17: Nicole84 & Sterre82 18: Napje & Bruisje & beebie82 & SuuuS & kleintjevoorons & Ellenk & Sannie82 & Spirit70 & mikki80 19: robertha & IlonaHokkeling & jammie & Silvana81 20: wendyvanliemde & Moor 21: Rianne80 & naliey & Miekiepluis & Daan78 22: djaar77 & Afrola & nikky1 & Shamaria & burningkarma 23: klusser1980 & Emma21 & Alies05 & Loesje84 & Lieni44 24: hanna1974 & Mama van Youri 25: morgenzon & Daliya & Kita29 26: Dragonfly & conijn & Sam28 27: NourElHouda & Marty 28: Nadine29 & Coni & BBKane 29: winnie pooh & mir25 & Sammie88 & KwiePark 30: SylviaM & Ilona77 & Drieske32 & Dreamer1971 TESTMARATHON 1 November: - Claire85 - Carla1980 posi test op 30-10-2008 - BBKane 2 November: - Jutte - UK2008 4 November - Sanneke 5 November - Lisannemiek - mamaD - Mencintai - sam1986 8 November - Pupke1979 - Moosje25 9 November - LadyJoey - beverly - jessy83 - Loel - Puzzcat24 - Tessa 8 12 November - hanneke78 15 November - MyPrecious - evemarlin - Sikki - mystiklady 17 november - Nicole84 22 November - wendyvanliemde - Meilan 24 November - burningkarma 161 passagiers voor de roze motor! 4 Zwanger, 4 Ongesteld,1 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: * Neem de laatste geupdate lijst * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!
Ik verhuis naar eind november. Twee dagen eerder ongesteld dan ik had verwacht. Gelukkig blijf ik wel bij jullie. Jullie zijn zulke leuke meiden, daar wil ik nog wel een paar weken van genieten.