Tjee ik heb ff een middagje visite en er staan al weer 5 pagina's bij Er word hier echt veel gekletst maar wel gezellig Ik ga me best doen om op zoveel mogelijk te reageren @ MamaD ik zie ook een lichte streep op de bovenste test dus van mij toch ook al een voorzichtige gefeliciteerd. @Springmuis spannend en hopelijk is je ei geweest. @Mamma van youri ik denk dat we dat allemaalwel zouden willen dat het telkens aan het eind is iedereen wil tenslotte zo snel mogelijk zwnager zijn @Daisy28 volgens mij is dat een hele lichte 2de streep.Over 2 dagen nog maar eens testen dan zal hij wel wat duidelijker zijn. alvast een heel kleine voorzichtige felicitatie van mij Maar mijn gevoel is goed je zit tenslotte nog 5 dagen voor je NOD @Nina010 welkom in november @femmmy ja hoor bij jou ook een duidelijke streep Gefeliciteerd hoor. en verwekt in turkije waar zo'n uitje al niet goed voor is. Wat gaan we goed en dat op de eerste dag van november ik wil nog veel meer roze zien deze maand. @Sam1986 geen bloed geeft moed dus hou vol je zit tenslotte toch nog 3 dagen voor je NOD @ Meilan Hopelijk heb je heel snel zelf zo'n test met een dubbele streep in handen @bos wat spannend hopelijk word het toch roze Zo dat was ff flink wat lezen. en natuurlijk zelf weer test nijgingen maar zit nog 6 dagen voor NOD dus ik moet echt nog ff vol houden pffff zucht wat duurt wachten toch lang.
Jeetje, dat gaat hard hier! Nou, zwangere dames gefeliciteerd! En dat er nog meer mogen volgen. Groetjes Toetje
Hopelijk ben je weer zwanger! Wij gaan nu weer zoetjes aan beginnen met klussen. En dan weer naar de wacht bank. begin nu wel een beetje ongeduldig te worden. Zijn ook naar de huisarts geweest om weer wat motivatie te krijgen. Ik wil nog geen gynacologische onderzoeken ofzo maar mijn mannetje mocht wel al zijn zaadjes laten controleren. Dat is tenminste niet metteen zon zware toestand. Ben wel benieuwd wat er allemaal uit gaat komen.
Ja we lopen achter,nov is gewoon onze maand! Alle meiden van de "oude garde" zijn al zwanger... We want! haha geeft niet hoor ik heb al meubeltjes whaha Maar het kan tussen de 5 dagen en 10 dagen zijn Rond de 5de dag is de vrucht al aan het zweven in de bm,op dat moment als het vruchtje een goed plekje vind kan die dus al innestelen Ik heb net even geklust voor het geval ik het mis had haha Mijn eisprong was op 27 okt,en gisteravond was de 5de dag... Ik voelde mijn eisprong op de linkerkant,en deze pijn aan de rechterkant... Ik lig altijd even nog een kleine 20 min,en toen ik ging staan viel alles er zowat er weer uit... Als ik mijn eisprong zou moeten hebben nu,dan komt er niks tot weinig uit vallen... Ach een beetje meer klussen maakt niet uit whaha
Dankje! Ben zo in de wolken gewoon! Hihi! Hoop dat het voor jou ook snel raak is meid! En je ziet het... Wij waren ook al weer 10 maanden bezig Trouwens... Iedereen hartstikke bedankt voor de felicitaties! Voelt zo lekker eindelijk En... Miracles Ook van harte gefeliciteerd! Geniet er lekker van
Grappig zeg... Heb nog wat ovu testen liggen en ik dacht ga ff kijken of het idd klopt dat een ovutest positief is als je zwanger bent. En ja hoor dik vet positief zal zometeen even de foto in mijn album zetten.
@Puzzcat: Het gaat ongeveer 2 tot 3 weken duren voordat we de uitslag krijgen. Dus dat zal ongeveer rond mijn NOD zijn. Gaat een spannend weekje worden dan. En November gaat zeker onze maand worden! ze kunnen ons hier natuulijk niet achter laten. @MamaDiana: Kan me goed voorstellen dat je helemaal door het dolle heen bent. Ik heb nog geen idee hoe ik zal reageren als ik ooit een positieve test voor mijn neus heb. 10 maanden is een hele tijd. Heeft het bij jullie eerste ook zo lang geduurt? In mijn omgeving lijkt iedereen binnen eenmaand zwanger te zijn. En dan duurt 8 maanden lang ( en 10 of nog meer helemaal). Geniet er maar lekker van
Bij ons 1e kindje was het gelijk raak. Vond het wel raar dus dat het nu niet in 1 keer raak was want wij konden die lange onzekere tijd nog niet. Nu weten we dus dat het niet altijd zo is... maar goed. Ik ben zwanger, hopelijk blijft het zitten en dan kan ik eindelijk heerlijk gaan genieten Oja... en de foto van de positieve ovu test staat in het album
in mijn omgeving lijkt ook iedereen gelijk zwanger te zijn en wij doen er al 2 jaar over, maarja wie zegt dat hun niet in werkelijkheid ook heel lang bezig zijn geweest zo hou ik het een beetje positief voor mezelf, om zo te denken
Gefeliciteerd nieuwe zwangeren... @springmuis zo moet je ook maar denken hoor. Het gras is bij een nader altijd groener. Het steekt wel als je zolang bezig bent en je hoort om je heen dat er zwangeren zijn. Ik ga voor je duimen!Wanneer ga je tetsten? Hier een raar gevoel in mijn ondebuik, net of zit er iets in de knel... Geen idee wat het is..... Nog 2 dagen wachten voor mij en dan gooi ik er een test tegenaan.....
Meiden, mag ik ook nog op de lijst? Gezien de vele zwangeren hier voeg ik mij graag toe! Ik verwacht deze maand nog niets, hoewel we flink ons best hebben gedaan (eerste ronde) maar in onze omgeving doet iedereen er minimaal een jaar over...dan durf je niet te hopen he! Vrijdag is mijn NOD, ik heb sinds drie dagen een soort van spierpijn in mn onderbuik, was vandaag ernstig verward/dommig en moe. Dit soort klachtjes herken ik niet van rond mijn menstruatie, die ging tijdens spiraal, pil maar ook zonder voorbehoedsmiddel zonder problemen voorbij... maar ja, zeg het maar... Kus, Appel
wij zijn al 4 jr bezig en t is ons gelukt! zal hard voor je duimen, weet hoe frustrerend het kan zijn dat het lijkt of anderen met een knip in de vinger direct zwanger zijn
@claire: Wauw heej na 4 jaar! wat goed zeg! nou super gefeliciteerd dan! en lief dat je voor me duimt @inkerbell: lief dat je voor me duimt dan duim ik voor jou ja en het gras is inderdaad bij een ander groener, ik ga nog niet testen, mijn temp geeft nog geen ei aan dus dan heeft het niet zoveel zin denk ik
NOD LIJST NOVEMBER 1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Miracles & Angelea & Carla1980, & Springmuis & Bapsie & BBKane & SSV & karoliene & Diem 2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 & xgabyx & kenzogirl & Ellen27 & Tigerlady 3: Nadine29 & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84 & Sweepy & marieke & pookie66 & Nina010 4: AlexiaR & Beverly & Moosje25 & Pioen & Vanillivi & gyino & alice & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar & MamaD & Sanneke & tania & Ryanne & klein chrisje & Inkerbell & sam1986 5: Lonny & debbedebs & Wen1976 & Mencintai & Pupke1979 6: cjpt & daisy28 & Nien21 & MyPrecious & Olove & Daffie1977 & Lieselke & Ninoshka 7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & An1302 & smiley18 & goudappeltje 8: DrewB & Lietje & Black Daliya & Brotherhood & jessy83 & Bonsai 9: misslizzy & Loel & MiaMel & Jaleesa & Tessa8 10: Catje86 & Daiquiri & katjak79 & Toetje & Isla & Flower72 & Deebie & Puzzcat24 11: Miepie74 & hanneke78 & Milla Rose & Annie1979 & Muppetje & cimu27 12: Frownupsidedown & annettevl 13: Suzie80 & Spriet & Klingel & pelikaantje & meggytje 14: Sharon78 & Miranke & Bowen & mystiklady 15: Kaatjesmam & evemarlin & Milkhd & Sikki & Meilan & Dwarrel 16: Melanina & Joyce84 & Muis82 & Plienneling & xxSuuzxx & ikkuh22 17: Nicole84 & Sterre82 18: Napje & Bruisje & beebie82 & SuuuS & kleintjevoorons & Ellenk & Sannie82 & Spirit70 & mikki80 19: robertha & IlonaHokkeling & jammie & Silvana81 20: wendyvanliemde & Moor 21: Rianne80 & naliey & Miekiepluis & Daan78 22: djaar77 & Afrola & nikky1 & Shamaria & burningkarma 23: klusser1980 & Emma21 & Alies05 & Loesje84 & Lieni44 24: hanna1974 & Mama van Youri 25: morgenzon & Daliya & Kita29 26: Dragonfly & conijn & Sam28 27: NourElHouda & Marty 28: Nadine29 & Coni & BBKane 29: winnie pooh & mir25 & Sammie88 & KwiePark 30: SylviaM & Ilona77 & Drieske32 & Dreamer1971 TESTMARATHON 1 November: - Claire85 - Carla1980 posi test op 30-10-2008 - BBKane 2 November: - Jutte - UK2008 - Tigerlady 4 November - Sanneke 5 November - Lisannemiek - mamaD - Mencintai - sam1986 8 November - Pupke1979 - Moosje25 9 November - LadyJoey - beverly - jessy83 - Loel - Puzzcat24 - Tessa 8 12 November - hanneke78 15 November - MyPrecious - evemarlin - Sikki - mystiklady 17 november - Nicole84 22 November - wendyvanliemde - Meilan 24 November - burningkarma 167 passagiers voor de roze motor! 8 Zwanger, 4 Ongesteld,1 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: * Neem de laatste geupdate lijst * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! goudappeltje heb je op 7 nov gezet!
Hey meiden! Wat gaat dit goed in november! Wij gaan dit weekend maar gauw beginnen met klussen, want deze maand gaat het voor velen goed Ik word gewoon helemaal vrolijk van al dit goede nieuws x-je
JeetjeMina wat een mooie dag zeg! 1 November en al 8 zwangere! Ik heb er deze maand echt geen gevoel bij,dus nog even wachten helaas.
Wij zijn 2 jaar bezig geweest voor ons eerste kindje dus ik vind het dan toch wel een klein wonder als ik nu inderdaad na 3 rondes al zwanger ben . Heb het echt aan de eerste zwangerschap te danken volgens mij want sindsdien is mijn cyclus ook veel regelmatiger. Claire wat fantastisch zeg na 4 jaar! Pfff dat lijkt me wel zwaar hoor! Ik heb ook altijd een beetje twijfels bij mensen die zeggen direct zwanger te zijn, heb wel eens een beetje doorgevraagd en dan bleken ze bijvoorbeeld al 6 maanden van de pil af maar niet echt gericht bezig te zijn, ja sorry maar dat vind ik dan toch een beetje krom hoor.