Hallo dames Hier kan ik helaas weer niet slapen. dus ik denk zal eens even hier kijken. @ NICKIE1978 Ik wil je heel veel succes wensen met alles doorlezen. Maar wel super leuk dat je dat doet. heel veel sterkte met de laatste week doorkomen voodat je kunt testen en natuurlijk welkom hier @Springmuis volgens je banner mag je officieel testen vandaag Hopelijk heb je dan toch je ei gehad succes @ Fedi welkom @ Natasja74 Hopelijk zet je ongi niet door en blijven die weg Zo iedereen weer ff gehad slaap lekker allemaal en laat die ajb weg blijven
Hey Kippie, ik ben ook nog wakker, maar we zijn net thuis van een gezellige avond bij vrienden. Ik wil iedereen die ik nog niet gefeliciteerd heb, feliciteren. Meiden, dit is nu al een geweldige maand en ik word er ontzettend blij van. Echt waar. Springmuis, even een dikke knuffel helemaal speciaal voor jou. (((((((((((((((((((((((((((((((((Springmuis))))))))))))))))))))))))))))))))))) Sorry meisjes, ik zou echt op iedereen willen reageren, maar ik ga dat even niet doen. Misschien morgen als ik er wat meer tijd voor heb.
goede morgen, ik moet eerlijk bekenen dat ik het allemaal heel onwerkelijk vind, bang dat het 2e streepje ineens weg gaat. ik zo als ik ben heb vanochtend weer een tetstje gedaan omdat ik het gewoon niet kon geloven en dus echt bang was dat ie weg zou zijn. ondertussen ben ik al 2 dagen incl op dit moment heel lekker misselijk. ik voel elk gerommel in mijn buik, toch nog bang dat het allemaal niet zo is. ik heb besloten om er elke dag tot en met mijn nod er een testje tegen aan te gooien gewoon om mijn eigen gerust te stellen, ik heb ook nog 2 digitale testjes liggen die wil ik morgen doen. het testje van vanochtend was ieder geval donkerder dan die van gisteren. dat testje zet ik ook nog even in mijn album, dan kunnen jullie het ook zien. dus hoe gaat het met mij ik ben gewoon bang ondanks de misselijkheid dat mijn 2e streepje zal verdwijnen liefs daisy
@ Daisy28 Voor vandaag kun je weer gerust zijn, want dat streepje is nog duidelijk te zien. Ik kwam er net achter dat mijn NOD op 5 nov is want ik heb per ongeluk mijn kortste cyclus genomen voor mn banner en niet die van 31 dagen. Maar de testmarathon blijft gewoon staan. Verder geen krampjes of afscheiding of iets dergelijks zoals bij de vorige ronde.
NOD LIJST NOVEMBER 1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Miracles & Angelea & Carla1980, & Springmuis & Bapsie & BBKane & SSV & karoliene & Diem 2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 & xgabyx & kenzogirl & Ellen27 & Tigerlady 3: Nadine29 & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84 & Sweepy & marieke & pookie66 & Nina010 4: AlexiaR & Beverly & Pioen & Vanillivi & gyino & alice & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar & MamaD & Sanneke & tania & Ryanne & klein chrisje & Inkerbell & sam1986 5: Lonny & debbedebs & Wen1976 & Mencintai & Pupke1979 & Moosje25 6: cjpt & daisy28 & Nien21 & MyPrecious & Olove & Daffie1977 & Lieselke & Ninoshka 7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & An1302 & smiley18 & goudappeltje 8: DrewB & Lietje & Black Daliya & Brotherhood & jessy83 & Bonsai 9: misslizzy & Loel & MiaMel & Jaleesa & Tessa8 10: Catje86 & Daiquiri & katjak79 & Toetje & Isla & Flower72 & Deebie & Puzzcat24 11: Miepie74 & hanneke78 & Milla Rose & Annie1979 & Muppetje & cimu27 & Nickie1978 12: Frownupsidedown & annettevl & Fedi 13: Suzie80 & Spriet & Klingel & pelikaantje & meggytje 14: Sharon78 & Miranke & Bowen & mystiklady 15: Kaatjesmam & evemarlin & Milkhd & Sikki & Meilan & Dwarrel 16: Melanina & Joyce84 & Muis82 & Plienneling & xxSuuzxx & ikkuh22 17: Nicole84 & Sterre82 18: Napje & Bruisje & beebie82 & SuuuS & kleintjevoorons & Ellenk & Sannie82 & Spirit70 & mikki80 19: robertha & IlonaHokkeling & jammie & Silvana81 20: wendyvanliemde & Moor 21: Rianne80 & naliey & Miekiepluis & Daan78 22: djaar77 & Afrola & nikky1 & Shamaria & burningkarma 23: klusser1980 & Emma21 & Alies05 & Loesje84 & Lieni44 24: hanna1974 & Mama van Youri 25: morgenzon & Daliya & Kita29 26: Dragonfly & conijn & Sam28 27: NourElHouda & Marty 28: Nadine29 & Coni & BBKane 29: winnie pooh & mir25 & Sammie88 & KwiePark 30: SylviaM & Ilona77 & Drieske32 & Dreamer1971 & Angelea TESTMARATHON 1 November: - Claire85 - Carla1980 posi test op 30-10-2008 - BBKane 2 November: - Jutte - UK2008 - Tigerlady 4 November - Sanneke 5 November - Lisannemiek - mamaD - Mencintai - sam1986 8 November - Pupke1979 - Moosje25 9 November - LadyJoey - beverly - jessy83 - Loel - Puzzcat24 - Tessa 8 12 November - hanneke78 15 November - MyPrecious - evemarlin - Sikki - mystiklady 17 november - Nicole84 22 November - wendyvanliemde - Meilan 24 November - burningkarma 169 passagiers voor de roze motor! 8 Zwanger, 5 Ongesteld,1 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: * Neem de laatste geupdate lijst * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! Zo heb mezelf even op 5 nov gezet ipv 4 nov. @ Angelea Ik zag een paar berichten terug dat de bij je waren gekomen en of je op 30 nov nu mocht. Ik zag dat dit nog niet veranderd was dus bij deze.
@ Jutte, Uk2008 en Tigerlady Heel veel succes met testen vandaag en hopelijk zien we snel nog meer roze!!
8 zwangere dames al! Dit word een topmaand Hier een beetje gerommel in me buik, maar niet echt ongi gevoel. Begint nu wel spannend te worden haha
He saskia volgens je banner kun je vandaag testen. Zo te zien heb je dat nog niet gedaan. en je staat ook niet bij de testmarathon. Wanneer wil je testen?
Gister had ik iets wat leek op aankomend-ongi gevoel, maar dan net niet.. Heb meestal 1a2 dagen voor ik ongi word een bepaald gevoel in me buik, dus dan zou ik vandaag of morgen ongi moeten worden.. Dus ik denk dat ik dinsdag mijn eerste test ga wagen (als het dan nog nodig is en ik me morgen in kan houden )
Goeiemorgen dames, Een mooie zondag met een zonnetje! heerlijk.. @ springmuis, weet jij intussen al meer over je ei? Of ga je testen? Hopelijk goed nieuws voor je! @Natasja, ik hoop voor je dat de weg zijn gebleven! @ Daisy, Ik hoop voor je dat je snel onbezorgd kan gaan genieten van het feit dat je zwanger bent! @ Saskia, wat spannend voor je! Ben benieuwd of je je in kan houden niet te testen nog... Hier vandaag gemene ongikrampen en zere borsten. Misselijkheid is nu helemaal verdwenen. Heb er toch deze maand niet zoveel vertrouwen in. Maar tot de er echt zijn is er altijd een beetje hoop nog..
Voor jou ook erg spannend dus Ik durf er ook nog niet op te vertrouwen hoor, maar zolang er nog hoop is blijf je er toch aan denken..
Goeden morgen! @ Daisy, dat heb ik ook hoor, Heel erg bang dat als ik weer een testje doe er dan in een keer staat niet zwanger ipv zwanger. Tis voor mij ook echt nog niet te bevatten... ook omdat ik eigenlijk zo vaak negatief heb gestest. En nu in eens paar dagen voor NOD een posi test had. Terwijl we allebei eigenlijk zoiets hadden van het is deze ronde niet raak want we hebben helemaal niet goed geklust Maandag bel ik de verlos voor afspraak te maken en ook het prenataalscreenings bureau... Ik kan het wel bij me verlos afspreken voor echo, maar die screeningsbureau is om de hoek. En de verlos zit alleen op maandag bij ons om de hoek. Anders moet ik naar de stad en kan ik me auto niet kwijt zonder te betalen. Ben echt zo blij... maar tegelijk zo bang dat het niet goed is. Hoop dat deze aankomende 4 weken zo snel gaan dat ik snel kan zien of het hartje klopt. Dan pas ben ik echt gerust Succes meid met hetzelfde gevoel als ik
Goedenmorgen allemaal! Wat een mooi weer he? Maakt me echt blij. Ik heb er deze maand ook niet echt veel vertrouwen in dat het gelukt is. Ergens heb ik ook in mijn hoofd van , dat als je zwanger bent dat je je dan wel anders moet voelen. Niet perse lichamelijk,maar ook geestelijk. En dat heb ik nu niet. Fijne zondag allemaal! En laat het roze maar komen hoor!
Ik begin me nu pas anders te voelen Dus... het zet nog niets meid, wij hadden ook heel weinig vertrouwen deze maand Succes
Hoi dames , Mag ik me toevoegen ,ik ben nieuw hier op de site en wij gaan proberen t gaan voor ons 3e wondertje na onze 2 vlindertjes. Je hoeft soms niet erg vaak te klussen om raak te hebben hoor! Bij onze 2 vlindertjes hebben we slechts 1x gevreeën en dan ook niet gekeken zitten we op dag 14 ofzo en hupla ,maar helaas had het in beide gevallen niet mogen zijn. PROFICIAT aan degene die al positief hebben getest en voor degene die zich er nog mogen aan wagen. Onze Nod als die zou kloppen is 8/11 Groetjes
Lieve Daisy, ik begrijp wel dat je bang bent. Ik kan me voorstellen dat het heel onwerkelijk is, maar het idee zal wennen en daarmee zal denk ik ook de angst wat minder worden. Ik hoop dat je die angst snel kwijt bent en dan enorm kunt gaan genieten. Succes meid. Nadinneke, welkom hier. Hopelijk is het nu weer net zo snel raak en heb je over 9 maanden een prachtige baby in je armen. Ik heb denk ik eindelijk mijn eisprong gehad. Dag 21, dat heb ik nog nooit gehad! Gisteren en eergisteren een positieve ovutest, maar gisteren toch het meest positief. Maar wel vanochtend al een flinke temp stijging, dus ik neem aan dat mijn eisprong gisteren of afgelopen nacht is geweest. Gisteren niet geklust, maar wel eergisteren, hoop dat dat voldoende is. Maar mijn eisprong is dus een aantal dagen later dan normaal, zou mijn NOD dan ook later zijn? Ik zal eens gaan tellen en dan de lijst maar aanpassen. Verder alles goed hier? Hopelijk nog meer rose vandaag Groetjes Toetje
tjee 8 zwangere gefeliciteerd!!!!!!!!! alle nieuwe wees welkom en helpen jullie mee om dit de roze maand van het jaar te maken moet nog 2 dagen wachten tot nod en heb met manlief afgesporken dat ik woensdag ga testen als ik niet ongi ben. [-o< wordt het vaak pas in de avond. vind het wel erg spannend. 2 weken geleden een mogelijke innestel bloeding, nu vanaf donderdag zeer pijnlijke borsten. ik verdenk echt kabouters die ze 's nachts als boksballen gebruiken. ze voelen aan als hoe pijnlijke blauwe plekken. van de week erge last van me rug gehad. maar ik ben niet misselijk of zo. en gisteren een heel klein beetje bruine slijm in me onderbroek. volgens mij betekend dat niet veel goeds. we wachten maar af. het is toch wel lekker om me zorgen uit te spreken hier. zo ga even wat pagina's terug lezen want heb al weer een hoop gemist.
Hoi! Ik had het dus ook, pas op dag 21 positieve test! Ik hoop maar dat het nog de tijd heeft om in te nestelen.. Heb je normaal altijd wel je eisprong op tijd? Liefs