NOD November 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door suzie80, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjoukje

sjoukje Lid

28 okt 2008
    11
    0
    0
    secretaresse
    Amsterdam
    da dames,

is er nog ruimte op de roze motor?
    17 oktober is mijn mirena verwijderd en een week later had ik een hele lichte ongi..hier uit heb ik mijn vermoedelijke NOD berekend..22/11.

voor de dames die positief hebben gestest deze maand, proficiat! En op naar een onbekommerde zwangerschap!

2. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    @Pioen, meestal heb ik mijn eisprong tussen dag 14 en 16, maar ook wel eens op dag 12 en 1x op dag 19, maar zo laat als nu nog nooit gehad. Probleem is alleen wel dat mijn cyclusduur meestal redelijk gelijk blijft, op een paar uitschieters na dan. Ik heb dus een wisselende luteale fase en die zou gelijk moeten blijven. De tijd die nodig is voor een innesteling baart mij ook wat zorgen. Vorige cyclus had ik een luteale fase van 9 dagen, maar als mijn cyclus nu ook niet veel langer duurt dan normaal is mijn luteale fase zelfs maar 7 dagen. Dit is de eerste keer dat ik hoop een lange cyclus te hebben :D
    En jij, heb jij altijd een lange cyclus en is dit de eerste keer dat je eisprong zo laat was?

Groetjes Toetje

3. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    Goede morgen dames!

Ik kom even de 8 meiden feliciteren met hun zwangerschap.

GEFELICITEERD!!

BALEN voor de dames die op rood staan. Volgende ronde hopelijk meer geluk.

Gister heb ik een testje gewaagd. Hij was negatief. Ik heb wel een wit 2e streepje gezien op de test. Dus dat is volgens mij gewoon negatief. Over een paar dagen ga ik het weer proberen.

knuffs

4. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    De eerste 4 maanden heb ik geen ovutesten gedaan omdat mijn cyclus regelmatig was (zo rond 28 dagen) Maar omdat ik graag wilde weten of ik wel een eisprong had ben ik begonnen met ovutesten, dar kwam dus uit dat ik vorige cyclus pas op dag 20 een positieve test had en deze cyclus pas op dag 21! Bij een cyclus van 30 dagen.Dat baart mij ook een beetje zorgen namelijk... Heb nu alweer ongikrampen dus ben bang dat het er alweer aan zit te komen :(
    Vervelend he...
    Misschien ga ik toch maar eens de huisarts bellen.. ;)

5. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    NOD LIJST NOVEMBER

1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Miracles & Angelea & Carla1980, & Springmuis & Bapsie & BBKane & SSV & karoliene & Diem
    2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 & xgabyx & kenzogirl & Ellen27 & Tigerlady
    3: Nadine29 & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84 & Sweepy & marieke & pookie66 & Nina010
    4: AlexiaR & Beverly & Pioen & Vanillivi & gyino & alice & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar & MamaD & Sanneke & tania & Ryanne & klein chrisje & Inkerbell & sam1986
    5: Lonny & debbedebs & Wen1976 & Mencintai & Pupke1979 & Moosje25
    6: cjpt & daisy28 & Nien21 & MyPrecious & Olove & Daffie1977 & Lieselke & Ninoshka
    7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & An1302 & smiley18 & goudappeltje
    8: DrewB & Lietje & Black Daliya & Brotherhood & jessy83 & Bonsai & Nadinneke
    9: misslizzy & Loel & MiaMel & Jaleesa & Tessa8
    10: Catje86 & Daiquiri & katjak79 & Isla & Flower72 & Deebie & Puzzcat24
    11: Miepie74 & hanneke78 & Milla Rose & Annie1979 & Muppetje & cimu27 & Nickie1978
    12: Frownupsidedown & annettevl & Fedi
    13: Suzie80 & Spriet & Klingel & pelikaantje & meggytje
    14: Sharon78 & Miranke & Bowen & mystiklady & Toetje
    15: Kaatjesmam & evemarlin & Milkhd & Sikki & Meilan & Dwarrel
    16: Melanina & Joyce84 & Muis82 & Plienneling & xxSuuzxx & ikkuh22
    17: Nicole84 & Sterre82
    18: Napje & Bruisje & beebie82 & SuuuS & kleintjevoorons & Ellenk & Sannie82 & Spirit70 & mikki80
    19: robertha & IlonaHokkeling & jammie & Silvana81
    20: wendyvanliemde & Moor
    21: Rianne80 & naliey & Miekiepluis & Daan78
    22: djaar77 & Afrola & nikky1 & Shamaria & burningkarma
    23: klusser1980 & Emma21 & Alies05 & Loesje84 & Lieni44
    24: hanna1974 & Mama van Youri
    25: morgenzon & Daliya & Kita29
    26: Dragonfly & conijn & Sam28
    27: NourElHouda & Marty
    28: Nadine29 & Coni & BBKane
    29: winnie pooh & mir25 & Sammie88 & KwiePark
    30: SylviaM & Ilona77 & Drieske32 & Dreamer1971 & Angelea

TESTMARATHON

1 November:
    - Claire85
    - Carla1980 posi test op 30-10-2008
    - BBKane

2 November:
    - Jutte
    - UK2008
    - Tigerlady

4 November
    - Sanneke

5 November
    - Lisannemiek
    - mamaD
    - Mencintai
    - sam1986

8 November
    - Pupke1979
    - Moosje25

9 November
    - LadyJoey
    - beverly
    - jessy83
    - Loel
    - Puzzcat24
    - Tessa 8

12 November
    - hanneke78

15 November
    - MyPrecious
    - evemarlin
    - Sikki
    - mystiklady

17 november
    - Nicole84
    - Toetje

22 November
    - wendyvanliemde
    - Meilan
    - Sjoukje

24 November
    - burningkarma

171 passagiers voor de roze motor!
    8 Zwanger, 5 Ongesteld,1 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag

Om de lijst te veranderen:
    * Neem de laatste geupdate lijst
    * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet.
    * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [img ]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img]
    *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!

Nadinneke en Sjoukje, jullie staat erbij.
    Ik heb mijn NOD maar aangepast vanwege een late eisprong en mezelf bij de testmarathon gezet.

6. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Ik had jou berichtje niet gezien, was toen waarschijnlijk de lijst aan het aanpassen. Maar is de test niet altijd positief, hoe licht die 2e streep ook is? Ik weet niet wat je bedoeld met dat het streepje wit is, bedoel je daarmee vaag? Want dan is hij gewoon positief hoor. Ik wil je geen valse hoop geven, maar het klinkt toch heel goed. Ik zal voor je duimen.

Groetjes Toetje

7. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Ja, ik kan het me helemaal voorstellen, we zitten geloof ik een beetje in hetzelfde schuitje. Wij zijn begin oktober naar de huisarts geweest en ik heb toen mijn temp kaartjes meegenomen. De huisarts zei dat ze goed waren omdat je een stijging zag en daarmee dus ook de eisprong had aangetoond, maar ze zei niks over de luteale fase. 18 november hebben we een afspraak bij de fertiliteitsarts en dan zal ik de kaartjes weer meenemen, in de hoop dat ze me gerust kunnen stellen :)
    Ik hoop dat jij ook meer duidelijkheid krijgt als je je huisarts belt.

Groetjes Toetje

8. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Volgens mij hoort dat gevoel er bij... ik heb het namelijk ook! Blijf ook mijn temperatuur opnemen om te zien of hij niet ineens erg daalt... :(
    En ik pak er elke keer mijn testjes weer bij om te zien of de streepjes er wel echt staan, of ik mezelf niet voor de gek gehouden heb...
    Maar ik ben gelukkig ook wel gewoon heel erg blij hoor! Laat inderdaad de komende weken maar omvliegen, want ik kan niet wachten om dat hartje te horen! :D

9. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    Ik kon het 2e streepje zo niet zien, ik heb echt goed in het licht moeten staan. En staren staren staren... en het enige wat ik zag was een wit streepje die witter was de de rest van de test. Het was in ieder geval duidelijk geen ligt roze. Maar ik hoop dat ie over een paar dagen wel kalroze is.
    :D

Veel succes met je ei!

knuffs

10. Moosje25

Moosje25 Bekend lid

23 aug 2008
    539
    0
    0
    Omgeving Rotterdam
    Ik hoop ook voor je dat het snel een roze streep wordt. Ik duim met je mee en ook met alle andere meiden op de wachtbank.

11. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    hoi moosje

Ik hoop het ook.

Wanneer ga jij testen? Of heb jij ook al getest.?

In ieder geval heel veel succes!

En voor de andere meiden ook veel succes!

12. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Bleek gister dus toch ongi gevoel te zijn..

13. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Goeden morgen allemaal.

Heb weer lekker kunnen lezen vanmorgen en dat vind ik best wel fijn. Het wordt nu toch wel heel erg spannend allemaal wie er allemaal straks zwanger zijn en wie niet maar ok niet getreurd zeg ik altijd, nieuwe ronde nieuwe kansen. Ik moet zelf nog 4 dagen wachten. Mijn borsten beginnen op het moment wel wat groter te worden en moet ik ook vaker plassen, maar dat heb ik dus ook als ik ongesteld moet worden. Het is voor mij dus echt afwachten en ik vind het best wel spannend.
    Ik ben namelijk zelf ontzettend bang voor commentaar namelijk daar ik nog maar een half jaar een relatie heb en daarbij ook nog twee kinderen die wat meer zorg nodig hebben maar wel naar school gaan. Ik weet van mezelf dat ik het allemaal wel ga redden anders zou ik toch niet kiezen voor een derde kindje lijkt mij. We staan er met z'n tweetjes voor de volle 100% achter juist. Ik heb vannacht slecht kunnen slapen doordat ik gisteravond van iemand ook al commentaar heb gehad, weet eigenlijk niet zo goed waar mensen zich mee bemoeien. Maar ok we gaan genieten van het mooie weer en we gaan er een mooie tijd van maken.
    Vanmorgen even dansen geoefend die ik woensdag moet kennen en het lukt me aardig.

14. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    goeimorgen,

@ saskia... bha die stomme rooie :evil:

hoe is het verder met iedereen hier?
    manlief en ik beginnen een beetje te beseffen dat het echt zo is en we stuiteren saampjes door t huis :oops:

15. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Claire, het besef komt meestal later en dan komt juist ook alle spanning er een beetje uit. Probeer er in elk geval samen lekker van te genieten.

16. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

hey meiden!
    Even een opmerking van mij...
    @Alle vrouwen die zwanger proberen te worden en toch niet alles halen uit de periode van de eisprong :x :evil:
    Dat snap ik niet...

En dan maar zeuren:"Waarom duurt het zolang bij ons :cry: :cry: "

Grrr gaat er bij mij niet in...

17. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    hoi springmuis, dank je voor het erbij zetten! kmoest even terug zoeken waar mn berichtje ookalweer zat het is een drukte bij NOD forum he? haha.x

18. nynke1980

nynke1980 Actief lid

25 okt 2007
    481
    0
    0
    Friesland
    Ik mag op rood.
    Over 2 weken hebben we eindelijk ons eerste gesprek om de MMM in te gaan. We hopen dat we hierdoor eindelijk zwanger mogen worden.

19. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    @Daantje: Wat lief! die krijg je terug!
    (((((((((((((((((((((((((((((((((Daan78)))))))))))))))))))))))))))))))))))

@knippy: Ja, maar ik ga nog niet testen hoor ;) weet wel 200% zeker dat hij negatief is ;)

@Ninoshka: Nee ik weet intussen nog steeds niet over mijn ei :( mijn temp is weer gedaald vandaag :(

@Nina010: Hahaha ja druk is het hier zeker :) en geen dank :D

@Nynke1980: Ik wil je heel veel succes wensen! en een hele dikke knuffel geven!

liefs springmuis

20. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    Huh? Wat bedoel je?

Deel Deze Pagina