NOD November 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door suzie80, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    Huh? Wat bedoel je?

2. Sam1986

Sam1986 Actief lid

6 jul 2008
    437
    0
    0
    Pff balen Nyke1980. Hopenlijk ben je snel zwanger.

Ik ben op van de zenuwen... al denk ik zelf dat deze maand negatief is.

3. Moosje25

Moosje25 Bekend lid

23 aug 2008
    539
    0
    0
    Omgeving Rotterdam
    NOD LIJST NOVEMBER

1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Miracles & Angelea & Carla1980, & Springmuis & Bapsie & BBKane & SSV & karoliene & Diem
    2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 & xgabyx & kenzogirl & Ellen27 & Tigerlady
    3: Nadine29 & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84 & Sweepy & marieke & pookie66 & Nina010
    4: AlexiaR & Beverly & Pioen & Vanillivi & gyino & alice & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar & MamaD & Sanneke & tania & Ryanne & klein chrisje & Inkerbell & sam1986
    5: Lonny & debbedebs & Wen1976 & Mencintai & Pupke1979 & Moosje25
    6: cjpt & daisy28 & Nien21 & MyPrecious & Olove & Daffie1977 & Lieselke & Ninoshka
    7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & An1302 & smiley18 & goudappeltje
    8: DrewB & Lietje & Black Daliya & Brotherhood & jessy83 & Bonsai & Nadinneke
    9: misslizzy & Loel & MiaMel & Jaleesa & Tessa8
    10: Catje86 & Daiquiri & katjak79 & Isla & Flower72 & Deebie & Puzzcat24
    11: Miepie74 & hanneke78 & Milla Rose & Annie1979 & Muppetje & cimu27 & Nickie1978
    12: Frownupsidedown & annettevl & Fedi
    13: Suzie80 & Spriet & Klingel & pelikaantje & meggytje
    14: Sharon78 & Miranke & Bowen & mystiklady & Toetje
    15: Kaatjesmam & evemarlin & Milkhd & Sikki & Meilan & Dwarrel
    16: Melanina & Joyce84 & Muis82 & Plienneling & xxSuuzxx & ikkuh22
    17: Nicole84 & Sterre82
    18: Napje & Bruisje & beebie82 & SuuuS & kleintjevoorons & Ellenk & Sannie82 & Spirit70 & mikki80
    19: robertha & IlonaHokkeling & jammie & Silvana81
    20: wendyvanliemde & Moor
    21: Rianne80 & naliey & Miekiepluis & Daan78
    22: djaar77 & Afrola & nikky1 & Shamaria & burningkarma
    23: klusser1980 & Emma21 & Alies05 & Loesje84 & Lieni44
    24: hanna1974 & Mama van Youri
    25: morgenzon & Daliya & Kita29
    26: Dragonfly & conijn & Sam28
    27: NourElHouda & Marty
    28: Nadine29 & Coni & BBKane
    29: winnie pooh & mir25 & Sammie88 & KwiePark
    30: SylviaM & Ilona77 & Drieske32 & Dreamer1971 & Angelea

TESTMARATHON

1 November:
    - Claire85
    - Carla1980 posi test op 30-10-2008
    - BBKane

2 November:
    - Jutte
    - UK2008
    - Tigerlady

4 November
    - Sanneke

5 November
    - Lisannemiek
    - mamaD
    - Mencintai
    - sam1986

8 November
    - Pupke1979
    - Moosje25

9 November
    - LadyJoey
    - beverly
    - jessy83
    - Loel
    - Puzzcat24
    - Tessa 8

12 November
    - hanneke78

15 November
    - MyPrecious
    - evemarlin
    - Sikki
    - mystiklady

17 november
    - Nicole84
    - Toetje

22 November
    - wendyvanliemde
    - Meilan
    - Sjoukje

24 November
    - burningkarma

171 passagiers voor de roze motor!
    8 Zwanger, 7 Ongesteld,1 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag

Om de lijst te veranderen:
    * Neem de laatste geupdate lijst
    * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet.
    * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [img ]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img]
    *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!

Nynke en Saskia ik heb jullie rood gemaakt. Echt balen meiden. Heel veel succes in de volgende ronde.

4. Moosje25

Moosje25 Bekend lid

23 aug 2008
    539
    0
    0
    Omgeving Rotterdam
    Hoi Lonny, nee heb nog niet getest, al moet ik me inhouden hoor. ;)
    Als ik het volhou dan wacht ik tot volgende week zaterdag met testen, dan is mn vriend weer thuis. Ik hoop dat de :evil: wegblijven tot die tijd.

5. Moosje25

Moosje25 Bekend lid

23 aug 2008
    539
    0
    0
    Omgeving Rotterdam
    Heeft iemand anders ook last van een gevoelige baarmoeder bij rennen en gaan zitten. Ook voel ik dan precies waar het zit en daar is het een beetje hard als ik er zachtjes op duw. Bekend bij iemand?

6. diem

diem Actief lid

26 okt 2008
    203
    2
    18
    Vrouw
    Dag dames, wat veel goed nieuws zeg! Allemaal gefelictiteerd!
    Voor de meiden die nog lang moeten wachten of net ongesteld zijn geworden: sterkte en heel veel succes met klussen ;)
    Ik had officieel gister mijn NOD, maar ik dacht donderdagavond al dat ik ongesteld zou worden.. We hadden nl donderdag al een test gedaan en daaruit kwam heel duidelijk dat ik niet zwanger ben, maar ben nu toch overtijd! Ik heb al dagen het gevoel dat ik ongesteld word/ben heb zelfs al tampons gebruikt.. maar het blijft uit... als het morgen nog zo is doe ik weer een test (heb nu helaas niks in huis). Ik ben echt zenuwachtig en maak mezelf helemaal gek; aan de ene kant denk ik zou het? Aan de andere kan zeg ik steeds tegen mezelf dat ik waarschijnlijk gewoon ongesteld word... ik hou jullie op de hoogte..

7. Moosje25

Moosje25 Bekend lid

23 aug 2008
    539
    0
    0
    Omgeving Rotterdam
    Spannend diem, ik hoop voor je dat het of doorzet of dat je gewoon een roze streep ziet morgen, want er kan nog wel wat roze bij in onze motor.

8. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.031
    0
    0
    Breekt in en zegt: "Ben eindelijk ongesteld en ga meteen door naar december" en fluistert nog snel tijdens het uitbreken...... gefeliciteerd zwangeren en s6 wachtenden.

9. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ik snap hem ook ff niet.....

10. diem

diem Actief lid

26 okt 2008
    203
    2
    18
    Vrouw
    Thanks Moosje... ik zal ook voor jou duimen en ik hoop dat het lukt om op je vriend te wachten, dat lijkt me wel moeilijk hoor, maar het is denk ik wel fijner om het samen te doen, of de uitslag nou negatief op positief is.. ik voel dus ook steeds mijn baarmoeder niet hard ofzo hoor, maar voel wat krampachtige dingen, maar daardoor denk ik dus steeds dat ik ongesteld word.. ik ben nu trouwens ook gewoon zenuwachtig waardoor ik nog mee buikpijn krijg.. nou ja nog even afwachten..

11. Moosje25

Moosje25 Bekend lid

23 aug 2008
    539
    0
    0
    Omgeving Rotterdam
    Hoi diem, nou het wachten is idd moeilijk, maar ik moet volhouden van mezelf. Daarnaast heb ik voor de rest geen krampen, maar echt alleen een raar gevoel als ik ren of zit.
    Ik hoop voor jou echt dat je snel meer weet.
    Wil je een testje van mij hebben? Dan kun je alvast testen en kan ik hem niet 'per ongeluk' gaan gebruiken ;)

12. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hier sluit ik mij ook bij aan.... wat bedoel je precies puzcat?

13. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Hoi meiden!

Willen jullie even meekijken in mijn album..
    Kon het niet laten vanmorgen een zwangrschapstest te doen, deze was natuurlijk weer eens negatief! Maar ik heb ook een ovutest gedaan :oops: (niet met ochtendurine) en deze is al aardig donker...

Wat vinden jullie?

14. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Psssssssssssst Diem, tis koopzondag

15. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Daisy en Femmmy gefeliciteerd!

Voor alle dames die ongi zijn geworden, veel succes in de volgende ronde!

Alle nieuwe dames welkom hier!

Puzzcat ik weet niet wie je bedoelt hoor maar je hebt wel gelijk. Je weet wat je moet doen als je zwager wilt worden! Wij zijn in ieder geval druk aan de klusserdeklus! ;)

16. diem

diem Actief lid

26 okt 2008
    203
    2
    18
    Vrouw
    Haha ja stuur me er digitaal maar eentje op ;) ik had er gewoon nog een moeten kopen, maar ik was er al zo vanuit gegaan dat het niet meer nodig was..

:idea: ik snap de opmerking van puzzcat ook niet... ik snap dat het voor jou heel moeilijk is dat het al zolang duurt, maar iedereen doet het op haar eigen manier.. ik denk dat er ook wel wat voor valt te zeggen om in het begin niet te krampachtig bezig te zijn en dat je er daardoor niet alles uithaalt wil nog niet zeggen dat je geen sterke kinderwens hebt..

17. diem

diem Actief lid

26 okt 2008
    203
    2
    18
    Vrouw
    :idea: bij ons niet helaas.... zucht...

18. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Pioen:
    Klinkt echt hoopvol! ik zie namelijk ook 2 strepen, dus zou van de week maar gauw testen :)

Succes!

x-je

19. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Goedemiddag!

Wat een heerlijk weer vergeleken met gister zeg! Zijn vanmorgen al lekker wezen fietsen met de kleine, even een frisse neus halen.

Idd Diem weet niet waar je woont maar het is koopzondag!

Pioen is zie ook een lijntje hoor, je hoort wel meer dat vrouwen die zwanger zijn een positieve ovutest hebben, spannend...

Ongikrampen hoeven niet perse aan te geven dat je ongi eraan komt hoor. Had het bij mijn dochter al 2 weken voor mijn nod. Wist toen ook zeker dat ik zwanger was. Kan echt een symptoon zijn. Spannend voor jullie!

Hier zal het ook niet aan ons gelegen hebben als we niet zwanger zijn. Hebben deze ronde maar weer eens alles uit de kast gehaald ;), wat zeg ik, we gaan gewoon nog even vrolijk door!

Vorige ronde hebben we door familieomstandigheden niet zo intensief geklust, gewoon omdat ons hoofd er niet naar stond, wist dan ook dat het in oktober niet raak zou zijn. Je hoort mij dan niet klagen hoor. Kijk als het nu niet zo zou zijn, zou ik er echt van balen!

20. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    @diem, zie nu je antwoord pas! Nou spannende dag dan morgen, Duim duim duim...

Deel Deze Pagina