misschien een domme vraag hoor, maar hoe zien jullie die foto's van elkaar? jullie hebben het dan over in een album kijken, maar geen idee hoe je dat doet...
@ diem, onder je banner zie je staan album, profiel en pb. Je klikt je album aan en zo kun je foto's van je comp uploaden. Klik je op die van een ander je de foto's bekijken. Succes!
aan de zwangeren :GEFELICITEERD ! aan de nieuwelingen :WELKOM EN SUC6! voor de rest: HELLUP ! Ik weet het even niet meer en ben voorzichtig blij. Had gisteren een positieve ovutest (donderdag en vrijdag geen tweede lijn maar gisteravond meteen een tweede lijn gelijk aan de controlestreep.) Dus vanacht nog maar eens aan de klus. Temp zakte vanmorgen flink (door goede kluspartij wel een kortere nacht ) Heb dinsdagavond, donderdagochtend en dus zaterdagnacht geklust en hoop zo dat dit goed zal zijn. Heb nu eindelijk na een giga drukke week een rustdag. Zit dus lekker op de bank even alles hier bij te lezen.
Ik wens Spirit 70 en puzzcat24 heeeeeeeel veeeel succes deze ronde lees elke dag met jullie mee meiden! Andere meiden ook succes.
mssn mag ik een kleine tip geven? werkte bij mij meteen Om de dag klussen vanaf dag 12 t/m dag 22 en randjefietsen tis proberen waard hihi vanuit gaande dat je cyclus 28 dagen is dan he
dat hoop ik dus ook zo. Was er even niet op berekend dat mijn cyclus korter zou zijn maar had mijn kluspatroon al aangepast voor het geval dat. en een goed klusje is nooit vervelend domme vraag maar wat is randjefietsen ?
randje fietsen is nadat je man/vriend klaar is jij (bijv op je zij gaat liggen) (of kussen onder je billen doet) jezelf op een hoogtepunt brengt en weer stopt en weer jezelf op het hoogte punt brengen ik deed dit 3 of 4 x en dat is het eigenlijk zonder echt klaar te kiomen alleen de laatste x mag het wel natuurlijk
hmmm nooit van gehoord, maar ik laat dat klusje mooi aan mijn man over ik ga niet zelf aan de handenarbeid.. hihi
Dat vroeg ik me ook al af: Randjesfietsen huh.... Ik heb het wel eens vaker gehoord maar weet écht niet meer wat het is. Voor de rest; ik voel me erg down vandaag. Snap niet waarom want het weer is goed, in huis is alles op orde, ben lekker vrij etc. en toch staat het huilen mij nader dan het lachen. Voor iedereen die ongi is geworden: dikke knuffel. oja, dat vroeg ik me nog af: er schreef net iemand dat ie verwachtte ongi te worden en al tampons had gebruikt. WAarom? dat is toch hardstikke moeilijk inbrengen en er weer uithalen omdat het veel te droog is daarbinnen? en het heeft geen zin, dus ikke niet snappe. Kun je toch beter een inlegkruisje gebruieken. kus. Kat
je kan ook ff googlen op sperm meets egg dat is ook een methode ik heb er een beetje combie van gemaakt toen
Is het zo moeilijk? Als je al een tijdje bezig bent om een kindje te krijgen,en je klust niet zo vaak die paar dagen dat je je eisprong hebt (met oh ja positieve ovu's) En ja het zijn maar een paar dagen per maand! Dan snap ik niet waarom mensen dan zo zeuren dat het te lang duurt,je hebt maar een paar % per maand Waarom die dagen over slaan? BV: Op dag 12 een posi ovu test en dan op dag 11 klussen?!?! Kom op zeg!Weet AUB dat je eitje pas springt 12 tot 24 uur na de posi ovu test! Dan zouden er meer zwangeren zijn per maand als je alle info zoekt! En nee dit is niet voor 1 specifieke persoon er zijn er meer!
Waarom niet? Mijn man heeft daar de puf niet meer voor hoor, als hij klaar is. Ik wist wel dat dit goed was om te doen, maar niet dat het zo heet. Grappig zeg.