NOD November 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door suzie80, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Kwiepark ik zou zeggen beterschap en doe lekker rustig aan!

2. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    kwiepark beterschap! *Knuf*

3. Moosje25

Moosje25 Bekend lid

23 aug 2008
    539
    0
    0
    Omgeving Rotterdam
    Dank je Lonny.

@ Katjak79 Ik heb dit idd ook gelezen en gehoord,

Niet dat ik me nu hierin wil mengen, maar idd heeft niet iedereen de tijd om om de dag te klussen zeker niet als je vriend door de weeks niet thuis is moet je het van de weekenden hebben en dan baal ik ook als het weer een maand niks is. Ik besef heel goed dat het bij mij langer kan duren door het niet gericht kunnen klussen. Verder ga ik me hier niet meer mee bemoeien. Sorry

4. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    Beterschap Kwie!
    Hoop dat je je snel weer wat beter voelt.

5. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

tot 14 dagen?Super mega zaad!Gief mij!
    Wel sneu voor jou dat je vriend niet zo enhousiast is met het zwanger worden is als jij...
    Want ja als de vent er niet open voor staat...
    Als ik zeg:"Hey klussen!" ligt ie al klaar hahaha

Maar ik weet dat ik vaak bot overkom,maar dit viel me gewoon op...
    Niet klussen op de eisprong dagen en toch zeuren :"het duurt te lang.."

Kijk eens naar mijn cyclus lijst Dat heet:"Lang bezig zijn!"

Jij kan je wel aangesproken voelen,ga eens na hoe ik me voel dan?
    Elke keer zeuren met nog maar 6 rondes,ohh wat duurt het lang...

Kom op zeg!

Als jij gezond bent en je vent goeie zaad heeft,klus dan op de goeie dagen dan oh ja WORD JE ZWANGER!

Voor iemand als ikke is dat zeer moeilijk...

6. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    Ik ben ook al meer dan een jaar bezig.
    mijn man staat er wél open voor. Al vind hij het idd soms niet leuk om zo gericht te klussen.
    Bij ons is het probleem dat ik wisseldiensten draai en hij ploegendienst. DUssss komt het soms gewoon zo uit. Maar ik moet eerlijk zeggen dat het bijna niet is voorgekomen dat we het rond mijn eisprong níet of niet vaak gedaan hebben hoor. En toch ben ik nog niet zwanger.
    Ik word er zo onderhand spuugzat van dat mensen zeggen ach joh je moet dit en dan doen en dan ben je hup zoooo zwanger. Of: je moet er neit zo mee bezig zijn dan is het zo gebeurt grrrrrrr Dus sorry: je hebt wat bij me losgemaakt. Het ligt echt niet bij iedereen aan het al dan niet "goed klussen.

Ik moet me trouwens wel corrigeren op dat verhaal van 14 dagen. Tenminste... ik geloof wel dat het soms kan, want hoe worden sommige meiden dan zwanger als ze alleen sex hebben gehad terwijl ze ongi zijn (bah, maar geloof me, het gebeurt) Ik heb even gegoogeld en het is bewezen dat zaad zo ongeveer 72uur tot 7 dagen kan blijven leven in het lichaam van de vrouw.

Zooo. DIt is eruit. Puzzcat, het is niet dat ik je wil aanvallen ofzo. Maar ik zit vandaag al niet lekker in mijn vel en dan kom jij met zo'n verhaal. Kon me ff niet inhouden....

7. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Iedereen hier wil graag zwanger worden, eerste ronde of twintigste ronde, we zijn allemaal met hetzelfde bezig.
    Kijk eens naar mijn onderschrift, dat is pas vreselijk als je dat overkomt!
    maar als ik lees dat sommigen zolang bezig zijn en het niet wil lukken vind ik dat voor hun net zo erg als wat mij is overkomen.
    Zwanger worden kun je niet plannen en als je zanger raakt is het altijd nog een wonder als alles goed gaat. Wij gingen ook uit van een happy end maar helaas het eindigde voor ons in een nachtmerrie. Ik vraag mezelf nog iedere dag af waarom moest ons dit overkomen, dat denk ik bij iedereen hoor waar het fout is gegaan. Het leven is soms keihard en oneerlijk, soms is iemand jaren bezig om zwanger te worden, en deze mensen zouden perfecte ouders zijn. dan hoor je een verhaal van een tienermoeder per ongeluk zwanger geworden en dit zijn dan mensen die nog niet eens voor zichzelf kunnen zorgen of gewoon roken en drinken tijdens hun zwangerschap, daar kan ik dan weer vreselijk kwaad om worden!
    sorry voor dit lange verhaal maar vergeet niet we zijn allemaal met hetzelfde bezig en we willen allemaal graag moeder worden!

8. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Wat vervelend toch dat mensen zich altijd bemoeien met anderen. Trek je er niks van aan, als jullie er beiden voor de volle 100% achter staan is dat toch het belangrijkste. Mensen moeten nou eenmaal altijd iets te zeuren hebben. Maar zoals ik al zeg, trek je er niks van aan en geniet van elkaar en laat je kinderwens niet beïnvloeden door anderen.

Haha, ik kan me voorstellen dat het heel onwerkelijk is, zeker aangezien jullie al zo lang bezig zijn. Nou, geniet ervan meid en laat dat heerlijke gevoel van die roze wolk maar over je heen komen :)

@Kwiepark, veel beterschap. Hopelijk voel je je snel weer beter.

Groetjes Toetje

9. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    zaad dat 14 dagen blijft leven damn ik zou willen dat het zo was. mag ik de website waar je die info vandaan hebt.
    want dan kloppen mijn medice boeken niet meer.

gyino * die wilde dat het woensdag was.*

10. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    bannercheck

11. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Maar joh jij zit in het zelfde schuitje als ikke!
    Niks helpt bij mij,we zijn nu al 26 rondes verder
    Ik doe er alles aan om toch zwanger te raken,en om dan dingen te lezen dat er mensen zijn die er toch niet voldoende aan doen om zwanger te worden...
    En toch gaan zeuren...
    Dat was mijn prob voor vandaag en daarnaast al een jaar...
    En nogmaals was niet naar jou toegericht!

12. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Zo gaat goed zwangeren gefeliciteerd, en dat er maar heel veel bij mogen komen...

Ik heb mijn nod de 12e 1 dag vervroegd maar laat het maar zo staan weet het niet 100% zeker...

Voor de mensen die ongi zijn geworden hopenlijk volgende ronde beter.

Fijn weekend allemaal...

ik was trouwens gister wat emotioneel om niks wie weet wat het betekend... 8)

13. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    manlief doet flauw.
    vroeg hem vandaag of hj een favorite naam heeft voor een kindje.
    ja zegt hij maar ga het ps vertellen als je zwanger bent.
    nou dat is niet leuk.
    hoe zit het bij jullie. wel eens bezig met namen of ook pas wachten tot je zwanger bent?

14. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Spirit ik ben het helemaal met je eens. Denk dat we dit in gedachten moeten houden en uit moeten kijken wat je dus schrijft want bij iedereen wekt dit verschillende reacties op.
    We zijn hier juist om elkar een hart onder de riem te steken toch?
    Ook ik eb niet altijd de kans om te klussen op de momenten dat ik zou willen, tja dan is het balen en gaan we een ronde verder, maar begrijp de anderen ook!
    Blijven moeilijke issues

15. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Haha, dit komt me bekend voor! Ik moet me zelfs bedwingen om niet naar babyspulletjes te kijken. Ik zal nog niks kopen hoor, maar verheug me er wel op om dat eindelijk eens te mogen doen. Mijn man wil daar ook allemaal nog niks van weten. Hmmm, toch maar zonder lief verder dromen he ;)

Groetjes Toetje

16. diem

diem Actief lid

26 okt 2008
    203
    2
    18
    Vrouw
    We zijn er nog niet echt mee bezig, maar af en toe roep ik wat, maar mijn man roept bij alles nee! En als ik dan vraag wat vind jij dan wel leuk dan zegt hij dat hij daar pas over na gaat denken als het zover is...

En spriet: flink emo kan bij mij van alles betekenen; ongesteld, erg moe? maar was vorige week ook een dag mega chagerijnig en zoals je ziet ben ik overtijd, maar ja ik maak mezelf van alles wijs..

17. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Helemaal mee eens, laten we inderdaad niet vergeten dat we elkaar juist moeten steunen. Ik kan er niks aan toevoegen maar wilde wel benadrukken dat je gelijk hebt.

18. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Ja ook ik heb 1 specifieke naam die ik wil gan gebruiken. Al heel lang vanaf mijn 14e ofzo,terwijl ik net besloten heb er voor te gaan toch blijft die naam bestaan. Oja heb nog eeen vet mooie kinderwagen gezien waarvan ik zeg dat wordt hem als het zo mag zijn. Raar eigenlijk om er nu zo mee bezig te zijn. Terwijl ik een jaar terug hele andere dingen aan mijn hoofd had

19. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Tja, getest, maar nog steeds geen streep te bekennen, alleen een hele dikke dikke teststreep...

Maar ook nog niet ongesteld, terwijl ik dat normaal om deze tijd toch al zou moeten zijn en....ik heb ook geen krempen, die ik normaal ook altijd heb...maar goed, we wachten de :evil: :evil: maar af, want ik geloof niet meer dat er nog een tweede streep in zit...

Oh ja en ik wil me niet te ver in die discussie van "niet alles doen om zwanger te zijn en toch zeuren", maar:

Ehm, bij onze eerste heb ik de dag voor de positieve test geklust en de dag erna kon het gewoon niet omdat ik een paar dagen op cursus enne....ik was echt zwanger, dussssss.......niet zo'n hele rare redenering dat het dan toch raak kan zijn, toch?

En dan nog, als je wegens omstandigheden niet alles kunt doen om zwanger te raken dan is de teleurstelling toch net zo groot! Dat zijn nu eenmaal de gewenste moedergevoelens....kunnen wij vrouwen helemaal niets aan doen ;)

Maar goed, volgens mij mis ik de hele aanleiding, want ik vond juist dat er in de novembermotorrit juist erg druk en tijdig geklust werd.... :)

* pakt weer een rol ducktape en plakt haar mond af.............oh, nee dan kunnen die lekkere chippies en thee niet naar binnen. Nou ja, dan maar gewoon de mond dichthouden *

Oh Kwie, 3 kilo afvallen is prima, maar niet zo hè!

20. goudappeltje

20 okt 2008
    43
    0
    0
    Hey meiden,
    bestaat er ook zoiets als zwangerschapshypogonders? Dan ben ik er één!

Ik heb sinds 4 dagen, borreltjes en spierpijn in mijn buik, gisteren en vandaag kan ik niet uit mijn woorden komen, vandaag oprispingen (heb ik nooit), vanochtend mega bloedend tandvlees en een bloedneusje.

En uiteraard gooi ik alles onder de noemer: hormonen...Wishfull thinking noem ik dat!
    Herkennen jullie dit?

Vrijdag is mijn NOD, ik hoop dat ik sterk genoeg ben want het lijkt me het leukst om 11 november te testen als ik dan nog niet ongesteld ben, dan zijn we 2,5 jaar getrouwd...haha!

Gezien de discussie die Puzzcat heeft gestart, durf ik bijna niet meer mee te kletsen (eerste ronde), en wil me er niet in mengen als groentje maar hoop dat dit forum voor iedereen toegankelijk blijft.

Alle zwangeren gefeliciteerd,
    alle meiden met de duivels op visite, eet je misselijk in chocola en ga er over twee weken weer voor...(makkelijk gezegd dan gedaan, het zal voor iedereen een frustratie en verdriet periode zijn)
    Alle meiden die hun NOD voor de boeg hebben: wees sterk en wacht zo lang mogelijk met testen!

x

Deel Deze Pagina