NOD LIJST NOVEMBER 1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Miracles & Angelea & Carla1980, & Springmuis & Bapsie & BBKane & SSV & karoliene & Diem 2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 & xgabyx & kenzogirl & Ellen27 & Tigerlady 3: Nadine29 & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84 & Sweepy & marieke & pookie66 & Nina010 4: AlexiaR & Beverly & Pioen & Vanillivi & gyino & alice & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar & MamaD & Sanneke & tania & Ryanne & klein chrisje & Inkerbell & sam1986 5: Lonny & debbedebs & Wen1976 & Mencintai & Pupke1979 & Moosje25 6: cjpt & daisy28 & Nien21 & MyPrecious & Olove & Daffie1977 & Lieselke & Ninoshka 7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & An1302 & smiley18 & goudappeltje 8: DrewB & Lietje & Black Daliya & Brotherhood & jessy83 & Bonsai & Nadinneke & BarbaBeer 9: misslizzy & Loel & MiaMel & Jaleesa & Tessa8 10: Catje86 & Daiquiri & katjak79 & Isla & Flower72 & Deebie & Puzzcat24 11: Miepie74 & hanneke78 & Milla Rose & Annie1979 & Muppetje & cimu27 & Nickie1978 12: Frownupsidedown & annettevl & Fedi 13: Suzie80 & Spriet & Klingel & pelikaantje & meggytje 14: Sharon78 & Miranke & Bowen & mystiklady & Toetje 15: Kaatjesmam & evemarlin & Milkhd & Sikki & Meilan & Dwarrel 16: Melanina & Joyce84 & Muis82 & Plienneling & xxSuuzxx & ikkuh22 17: Nicole84 & Sterre82 18: Napje & Bruisje & beebie82 & SuuuS & kleintjevoorons & Ellenk & Sannie82 & Spirit70 & mikki80 19: robertha & IlonaHokkeling & jammie & Silvana81 20: wendyvanliemde & Moor 21: Rianne80 & naliey & Miekiepluis & Daan78 22: djaar77 & Afrola & nikky1 & Shamaria & burningkarma & Sjoukje 23: klusser1980 & Emma21 & Alies05 & Loesje84 & Lieni44 24: hanna1974 & Mama van Youri 25: morgenzon & Daliya & Kita29 26: Dragonfly & conijn & Sam28 27: NourElHouda & Marty 28: Nadine29 & Coni & BBKane& beverly & Tigger 29: winnie pooh & mir25 & Sammie88 & KwiePark 30: SylviaM & Ilona77 & Drieske32 & Dreamer1971 & Angelea & Giegel TESTMARATHON 1 November: - Claire85 - Carla1980 posi test op 30-10-2008 - BBKane 2 November: - Jutte - UK2008 - Tigerlady 4 November - Sanneke 5 November - Lisannemiek - mamaD - Mencintai - sam1986 8 November - Pupke1979 - Moosje25 9 November - LadyJoey - beverly - jessy83 - Loel - Puzzcat24 - Tessa 8 12 November - hanneke78 15 November - MyPrecious - evemarlin - Sikki - mystiklady 17 november - Nicole84 - Toetje 22 November - wendyvanliemde - Meilan - Sjoukje 24 November - burningkarma 17 passagiers voor de roze motor! 8 Zwanger, 9 Ongesteld,1 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: * Neem de laatste geupdate lijst * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!
Hai Olove! Ik herken me helemaal in je verhaal! Ik heb ook last van mijn ogen, kan dat iets met een zwangerschap te maken hebben dan? Het voelt alsof ik steeds te weinig heb geknipperd! Jij kunt al bijna testen zie ik! Ga je het volhouden tot je NOD? Of gooi je er al eerder een testje tegenaan? Ik denk niet dat ik nog 6 dagen kan wachten....... Liefs! BarbaBeer
Ik moet ook nog lang wachten tot ik kan testen. Toch heb ik enkele klachten waardoor ik steeds ga denk van van "zou het dan?" - aardig wat afscheiding (vorige cyclussen nooit afscheiding tussen ei en nod) - borsten aardig opgezet sinds mijn ei (vorige week zondag) en pijnlijk tepels. - veel dorst, vooral snachts! - veel plassen - vroeg wakker worden elke dag (normaal niet wakker te krijgen) - hoofdpijn en rugijn - af en toe van die vage ongi-pijnen - en natuurlijk mijn mooie temp! Haha
Ha meiden! Wat kletsen jullie toch lekker veel Hier nog steeds ongibuikpijn.. Net of het ieder moment door kan breken Maar geen bloed. Het fenomeen Broekloeren is weer aangebroken
hoi allemaal ik begrijp echt niets meer van mijn cyclus. Ik ben nu sinds 30 oktober niet meer ongi geweest en ben nu ook niet zwanger. Normaal gesproken zit ik zo op 28 dagen.
Hmmm... ik denk dat dat veel zwangeren worden in november Pioen, heb je nog niet een testje gedaan? Of wacht je super-geduldig tot je NOD? Nog even een je weet zeker of je zwanger bent of niet! Catje, vanmorgen was ik ook écht klaar wakker om half 6... bizar! Gelukkig heb ik dat normaal nooit.... is dit iets bekend als je zwanger bent? Liefs allemaal! BarbaBeer
@ Pioen Dat broekloeren ken ik. De inlegkruisjes mogen weer uit de kast Hier nog geen echte klachten alleen een aanwezig gevoel in mijn onderbuik, maar anders dan bij ongi dus ik blijf hopen.
@puzzcat Ja, wij hadden vorig jaar in december een afspraak in Gent om de mogelijkheden te bespreken. Er werd daar voorgesteld om met IVF te starten maar mijn gezondheid: verhoogd risico op trombosen, laat dit niet toe. Daarom proberen we nu nog even zonder MMM. We hebben besloten om rond januari, februari dan toch contact op te nemen met gyn. en voor insiminatie te gaan.
Ja heb vanmorgen zwangerschaptest gedaan, deze was negatief. Ook nog een ovutest en deze was redelijk positief! Zie album... Nu maar afwachten maar heb zo'n gevoel dat ik ongi ga worden
ik vraag me af of je anders zult voelen als je zwanger zou zijn ik moet wel geregeld opboeren en ben vrij veel misselijk maar verder helemaal niets ik voel me niet zwanger, geen pijnlijke borsten. En toch twijfel ik testjes gedaan maar super negatief Pioen: heb je nu net voor je ongi datum een ovu test gedaan en die was positief?
@kwiepark Bedankt om me op rood te zetten. Alweer... Ik krijg er genoeg van. Ik versta niets meer van heel dat vrouwelijke systeem. We hebben nu om de twee dagen geklust... Wat kunnen we nog meer doen?
Ja klopt, mijn ovutest was redelijk positief, zie album. Ovutesten kunnen ook positief aangeven als je zwanger bent. Maar zwangerschapstest was negatief. Kan niets anders dan gewoon maar afwachten
wat normaal kan zo een ovu test niet pos zijn als je bijna ongi moet worden? ik heb nu net zelf even een ovu test gedaan en de 2e streep is heel licht. Weet iemand wat dat nu inhoudt?
hallo allemaal hier mega pijn in mijn buik volgens mij heb ik op dit moment een eisprong... echt mega mega buikpijn zo erg heb ik het nog nooit gehad lijkt wel of ik aan alle twee de kanten van de eistokken een eisprong heb kan dit eigenlijk? of is dit een hele domme vraag
zo had ik het nog niet bekeken 8) als er maar een zaadje klaar ligt in een van de eileiders denk dat de kans klein is dat ze dan beide bevrucht worden
Broekloeren! haha geweldig fenomeen om het zo te noemen. Ik doe hier vandaag ook keihard aan mee! Scheelt dat ik nu constant naar het toilet moet vanwege diarree.....hmm vreemd..... maar goed we wachten morgen af en anders gaan we eens een testje weer wagen.