Hierbij verklaar ik het topic NOD November voor geopend! Mijn menstruatie moet nog even helemaal doorzetten. Maar als het dan zo ver is, kan ik een afspraak maken voor een HSG. groetjes!
(whizzle) Ik kom ff rondneuzen. Tja, ik wil toch blijven meekletsen he! De bekenden van me blijven volgen.... Wat denk je wanneer je ongi begint door te zetten BEG?
woooowwwieee, wat een mooi huis zeg..... alleen hoop ik er echt niet in te komen wonen....eigelijk eerlijk.... maar goed als het zo moet zijn dan is dat het maar gewoon....dan......hoop het toch echt niet hoor.....
Hihi.. nu zal me er maar ook bijzetten op datumloos... Ff kijken...vanaf vandaag 7 dagen pil...dan 7 dagen ongi...dan 3 weken pil...dan ongi en op dag 3 starten met clomid....hmmm...dan kom ik in december uit..... Euhm dan neem ik weer datumloos.....ik zie het wel allemaal... Oh en BEG....roze!! Gefeliciteerd meisje!!! Groetjs, Miranda
Ik vind het echt erg voor je meid. Hoop dat je lichaam nu even rust krijgt en dat je daarna een knalposi test in handen hebt!
vind jullie schatten zethu! Iedereen die zo met me meeleeeft!! Bedankt! En nu is het over...we gaan weer door!! Groetjes, Miranda
Toen ik net wist dat ik via de gyn zwanger moest worden heb jij me ook heel fijn opgevangen. En wat dacht je van toen mijn relatie stukliep? De manier waarop ik toen door iedereen hier opgevangen ben is de reden waarom ik nog altijd op zp rond blijf hangen! Mijn kindje komt wel. Volgens het medium van maandag heb ik mijn kindje over 3 jaar wel....
Gaat zeker snel ja. Okt is nog maar net begonnen en nov wordt al gevuld. Dames wie zorgt er voor een roze okt?!
Hey hey, ook ik meld me weer aan voor de nieuwe maand!! Ben vandaag ongi geworden met behulp van Primolut. Nu maar hopen dat mijn lichaam het weer zelf oppakt om om tijd eitjes te maken en af te scheiden. Wanneer mijn NOD-dag in november zal worden weet ik dus niet zeker. Hoop het niet tuurlijk maar anders hoop ik op 1 november bij een 'normale' cyclus van mij. hoop voor iedereen dat de NOD-dag ook echt NOD blijft
hey dames, Ik ben helaas net ongi geworden , tel morgen maar als mijn eerste dag dus dan word mn nieuwe nod 2 november. We gaan nu voor ronde 6 en wil eigenlijk met ovu testen beginnen, hebben jullie ervaring mee? Welke kan ik dan het beste pakken? Het is hier nog lekker rustig! Nou ik ga mezelf even op de lijst zetten. x goldy
Ik gebruik de ovu-testjes van Matcare. Op www.l10.nl bestel ik dan het 'zwanger worden' setje van 10 ovu-testjes (dipsticks) en 2 zwangerschapstestjes (dipsticks) en dan ben je incl verzending voor een eurootje of 15 klaar. En ze werken super, zie album Succes met de testjes!