We hebben zaterdag ff nieuwe kleren voor me vriend gekocht en bij me ouders gegeten & s'avonds op visite bij vrienden van ons, daar waren we 1 uur van thuis, nieuwe tijd. Zondagochtend moest ik werken tot 10.30, 11 uur thuis en om 12 uur in bed gekropen, was zo enorm moe. Half vier er weer uit en me vriend moest om 18.30 weer met de truck weg. En ik ben met een vriendin naar NIC Concours Hippique in Assen geweest, super gaaf!!!!
kijk even bij NOD oktober, daar heb ik het ook aan Naliey uitgegeld dpo staat voor days past ovulation. Dagen na de eisprong dus.
ik zal het hier dan ook ff neerzetten je gaat naar sharing eerst naar rss feed. daar moet een knop zijn dat je je link kan aanmaken dacht ik. En dan krijg je ook de link. Vervolgens ga je naar sharing, home page setup. En daar staat in een balk wat de link is....
ik zie wel een link onderin staan? Alleen ik krijg dan geen grafiek te zien... heb je je temp al ingevuld daar?
heej goeiemiddag heb weer bijgelezen ik vind de FF site ook zeer irritant ! en hij looopt ook n dag achter ofso .. snap er niks van ! ben zo weer weg , lees vanaaf na t sporten wel weer mee
voor de dames die me gevolgd hebben... vanmorgen weer getest posi!! bij dokter ook dus woe 1te gesprek met verloskundigge... volgens de dokter zou ik week 8 ingaan nu... kus