Ja sinds augustus 2008 alweer lopen nu ook sinds september bij de fertiliteit en ik krijg eind nov begin dec mijn HSG dus hoopte nog steeds beetje dat t voor die tijd vanzelf zou gaan....
@Demi: Spannend hoor!! En nog meer verschijnselen die je hebt gekregen, of misschien wel getest? Wij klussen hier ook echt niet om de dag hoor, maar rondom de vermoedelijke eisprong gaan we als gekken aan de slag ! @Kubus: en hoever ben je met het klussen (aan je huis, hihi) Inderdaad maar hopen dat het klussen van afgelopen week voldoende is geweest. Vond het bij de vorige ook altijd zo balen als het een keer niet kon, want moet je toch weer een maand lang wachten. @Susan: dat is me ook wat als je op je visite zit te wachten en die wacht vervolgens op jullie. Is het nu wel goed afgesproken over WAAR jullie heen gaan . En 17 verjaardagen in juli/aug?????? Wauw, dat zijn er wel heeeeeeeeeeel veel. Mijn zoontje is in de zelfde maand jarig als zijn 2 nichtjes. Van een van de nichtjes zelfs een dagje later. @Ricmar: die van mij is ook alcoholvrij Balen dat je weer op zoek moet naar een nieuwe donor. Ik hoop dat je snel iemand vind die jullie geschikt vinden, succes ermee. @Brenjomi: wanneer kun je aan de klus dan? Hier schat ik in vanaf woensdag voor het echie (dus weer de eerste keer om er voor te gaan J). @BB10: wat rot voor jullie zeg L, maar gelukkig weet je nu wel dat het daar aan ligt en dat het nu een kwestie van afwachten is. Veel plezier op vakantie! @Zethu: wat super dat mr. Utrecht je dat gezegd heeft! Spannend hoor! Wanneer heb je die date dan? Oh, lees nu dat het komende zaterdag is! Wat gaan jullie doen? @Tempen: hier nog nooit gedaan. Hoe werkt dat dan eigenlijk (heb me er nooit in verdiept eerlijk gezegd). @Lydia: pas eind april, begin mei? Goh meid, dan hoop ik dat het hem nu gaat worden hoor!! Ik duim voor je . @renieta: spannend joh, dan hoef je niet lang meer te wachten. Ik hoop het voor je. De mijn zal waarschijnlijk zo rond de 13de november vallen (tis weer de eerste ronde na de pil, dus moet nog even zien hoe mijn cyclus is). @Jowjow: oh, jij ook nog maar een paar daagjes wachten. Succes hoor! @Ingef: wat rot voor je joh, dat je een vmk hebt gehad. Hopelijk is het weer snel raak. @MGwc: wat balen dat je door blijft bloeden zeg L. @Linda26: hoi hoi, hier ook 1ste ronde 2de kindje ! @mama Chan: heb echt werkelijk geen idee. Heb hier ook de vraag gesteld hoe dat tempen nou eigenlijk werkt. Succes ermee. @Maaike: gefeliciteerd met je 1 jarig huwelijk!! @Shyen: Dus jij moet ook nog even wachten tot je NOD. Wat een spanning toch altijd he. @Daphneenestelle: nou maar hopen dat het een verjaardagcadeautje word dan . @Suzy83: VAN HARTE GEFELICITEERD MEID!!! GEWELDIG! @Sandra81: Welkom hier, ik ben ook nieuw! Gezellig meekletsen hoor. @Chelle25: Ow, spannend hoor! Dus wel op de juiste dag geklust, dus nu is het afwachten dan. @Miracle: voor mij is het nog afwachten, maar bij mijn vorige keer voelde ik (na het stoppen van de pil) mijn eisprong overduidelijk. Inderdaad met steekjes onderin mijn buik (volgens mij aan de linkerkant). @Tante Mars: Soooooo, je ging van je eigen of joh? Leuk om te voelen wanneer je je eisprong hebt, maar als je van je eigen afgaat wordt het klussen ook niks he . @Charmedknorrie: hopen dat het deze maand roze wordt voor je. Zo, ben weer bij, maar jullie moeten eens niet zoveel kletsen joh .
Hey meiden mag ik er ook nog bij??? wij zitten nu in ronde 2... hopen dat het deze keer raak is we doen ons best hé!! greetz
Hallo dames Ik kom ook maar een kamertje in dit November-huis bewonen. Mijn cyclus is op het moment echt een rommeltje. Maar aangezien ik net een positieve ovulatietest in handen had en vruchtbaar slijm en een zeurende pijn in mijn buik ga ik er toch maar vanuit dat vandaag of morgen er een eitje gaat springen .
Ahhh arme BEG heb je je dag niet meid? @ Laico: Zondag niets meer aan huis gedaan, gaan zaterdag weer verder met behangen en dan zondag de verf er tegenaan. Wat betreft het klussen baal ik echt weer deze maand. Ben ook begonnen met tempen en snap er de ballen van Temp hoog is goed hoor ik altijd dus ik zie het wel. Heb wel al de hele dag ontzettend geborrel in mijn buik (vanmorgen ook last van mijn darmen) dus hoop dat het geen verhoging wordt door virusje ofzo...
voel me echt bagger, kreeg buikpijn van de koffie (werk op een nieuwe locatie, met geen DE koffie) einde van de middag ineens licht in mijn hoofd omdat ik honger had, daarna gegeten nu weer misselijk, hoofdpijn, bleeeeeeeegh hihi
lintworm, dan zou ik toch moeten kunnen eten wat ik wil en dan superslank worden? nee helaas, ben nog steeds gezet hihi
Dan heb je in ieder geval de hele tijd honger... Of je er ook misselijk van wordt weet ik eigenlijk niet haha
heb niet constant honger, maar als ik dan honger/ trek krijg, word ik wel gelijk licht in mijn hoofd ervan maar volgens mij is dat nog een tic van mijn hele korte zwangerschap, had er toen namelijk ook last van en aangezien mijn ei nog steeds niet is geweest, kan ik nu nog niet zwanger zijn lijkt me
Kan het niet zijn dat een van die andere tempstijgingen toch je ei is geweest? Niet dat ik je gek wil maken...
Hoi Dames, Hoe gaat het hier? Vandaag ruim 6 km gewandeld met de hond langs de rivier en naatuurgebied met me vader. was echt heerlijk en was goed te doen met me rug/bekken. Net een link bord met boerenkool met wors op mmmmmm. Morgen bij schoonouders eten Groetjes Lynette