Bij mij hielpen die etos dingen niet. Zelfs teunisbloemolie en tarwekiemolie geslikt. Navraag gedaan bij mijn gyn, maar die zei, baat het niet, schaadt het niet, maar bij mij zou het niet baten omdat het dus aan mijn hormonen ligt. Dus als er bij jou ook iets niet goed zou zitten met je hormonen, zouden die pillen niets er aan doen. Als je er goed op reageert, is het toch ok lijkt me? Je vorige kaart was schokkerig, maar nu ziet ie er wel mooi rustig uit. Ze zeggen dat dat schokkerige wel op pcos kan duiden, maar dat is dan voor je ei zeg maar, en nu heb je geen schokkerig kaartje voor je ei.
Ja zie je, het zou idd in je hormoon waardes wel zo zijn dat clomid geen effect had...en je gyn weet het het beste he... er zijn ook betere commentaren over dit medicijn...dus wie weet! En idd een prikpen..maar blijf het eng idee vinden. Wel spannend...misschien gaan we wel gelijk oplopen...mocht mijn laatste ronde niets worden zou ik in december met prikken beginnen misschien! Groetjes, Miranda
ja, word voor mij denk ik ook december, want eerst november ongi, dan hsg, dan 2 weken erna pas afspraak voor de uitslag ervan, en dan nog uitleg en gaan prikken. maar ik kreeg te horen, omdat fsh zo kostbaar is, ik een hsg moet ondergaan zodat ze er zeker van zijn dat er geen blokkades zijn. Heb jij al zoiets gehad, dat je na je clomid gelijk door kan, of denk je dat je dan ook nog een hsg moet ondergaan?
Ik weet niks over PCO. Mijn eerste lijstje was redelijk stabiel, de tweede erg wiebelig nu in mijn ongi wel weer redelijk. Wat zijn nog meer dingen die bij PCO horen dan ben nu wel benieuwd
Gaat lekker zo twee verhalen door elkaar, gelukkig zijn we maar met zijn 3tje dan kun je het nog volgen
Heb er 3 jaar terug al een gehad...weet niet of ik er nu nog een zou moeten krijgen. Ben namelijk al zwanger geweest he...en dan is het doorgankelijk zeggen ze dus dan hoeft het niet meer. maja jij was ook zwanger en jij moet hem toch wel...dus zal wel overal weer anders zijn. wel spannend allemaal...jij gaat dus ook voor een augstus september beeb...hihi
@suus, pcos, meerdere verschijnselen kunnen zijn overgewicht, overbeharing, acne @miran, aangezien juni ineens een vlindertje heeft opgeleverd, klussen we wel gewoon door nu, dus heel misschien een juli beeb, zou leuk zijn omdat ik in juli jarig ben. En anders aug, sept, okt, nov, dec, as long as it takes
Ten eerste het zijn allemaal symptomen, dus je akn er ook helemaal niets van hebben en toch PCO hebben..maar meestal gaan ze wel op. Onregelmatige ongesteldheid, vaak ook niet zo heel erg heftig, en andere keren weer zo heftig dat je je bed niet uit komt. Vaak ook helemaal geen ongesteldheid of een periodieke doorbraakbloeding. Dan is er nog het overgewicht wat veel vrouwen met PCO hebben, maar niet iedereen dus dat is ook weer zoiets...ondergewicht kan ook een reden zijn! En verder is er vaak een probleem met lichaamsbeharing, dat is overmatig en vaak in een mannelijk patroon. Zoals haren op tepels, veel op benen en armen, heftige bikinilijn en heel soms een mannelijke streep van schaamstreek naar navel. Ook gezichtshaar is veel voorkomen en dan in de baardgroei regio en snorretje... Maar ook het haarverlies op de scalp is een veel voorkomende kwaal...dus eigenlijk lijkt het alsof je kaal word...je word niet echt kaal maar het is heel erg dunbehaard. Er zijn ook nog wat andere dingen, mar dat zijn de meest voorkomende zo ff snel uit het hoofd. Groetjes, Miranda
Die verschijnselen heb ik allemaal niet. Dus zal wel niet zo zijn dan. We wachten af. Snap alleen niet zo goed waarom het niet lukt omdat we beide maanden twee dagen voor, op en twee dagen na ei hebben geklusd maar niks dus he.
maar weet je wat eigenlijk wel grappig is, de gyn heeft uitgelegd wat ik heb, maar geen benaming er aan gegeven, dus ik weet niet eens of ik nu wel of geen pcos heb...
Je juni vlindertje word niet vergeten hoor. Maar idd lekker doorklussen hihi. Acne!! die was ik vergeten...hoe kon ik die nu vergeten!
Och...ik vermoed dat er heel veel homoon problemen zijn en dat PCO een verzamelgroep is want je hoort zoveel verschillende verhalen..... Als er maar iets aan gedaan kan worden!
Mijn ongesteldheid is niet veel. Echt maar een dag erg en dan alleen nog maar spotting. Maar verder herken ik er niks in.
je hebt als je allebei gezond bent en vruchtbaar maar maandelijks 15% kans om zwanger te raken dus mensen kunnen smeppen wat ze willen, of elke dag, of maar 1 keer in de hele maand, je moet maar net geluk hebben ik heb vorige ronde alleen 3 dagen voor ei en de dag van eisprong geklust en dat was ineens wel raak terwijl al die maanden er voor om de dag ongeveer helemaal niets opleverde
Tja hier ook een met pco, veel haren op armen en benen. onregelmatige cyclussen, althans, voor Clomid. Nu redelijk stabiel, vermoed dat dat komt door combi afvallen en clomid. En veel last van puistjes.... Ook een kenmerk
Je kan er ook helemaal geen hebben he... Maar idd gewoon ff afwachten, misschien is het helemaal niet nodig meer! Ging je in december nu naar de HA toe dan?
Hier voor Alyssa 3 rondes om de dag geklust..niets...toen 1 ronde helemaal niet vaak geklust...zelfs maar 1 keer in de maand whahaha..zou ook laatste ronde zijn hormonen werden te zware aanslag...en toen was ik zwanger....1 keer op dag van eisprong...had hele erge buikpijn en ineens over...daarna geklust... en er verder niet meer aan gedacht hihihi.. Totdat ik ineens 18 dagen na ei was...dat was langste LF sinds vorige 3 keren gemeten..die waren zoiets van 16 en 14 en 18 geloof ik.... En die test knalde eraf!! Groetjes, Miranda
Ik ga in de kerstvakantie maar dan in januari denk ik. Omdat ik dan nog vrij heb en geen vrij wil vragen aan de directeur omdat ik nog niet wil zeggen dat we met kinderen bezig zijn. Vandaar. Hoop idd. dat het dan niet meer nodig is.
wow...lekker... hihi... Hier altijd als ik dan eens werd...bloedbad..maja dik slijmvlies waarschijnlijk dus moet er ook veel uit...