Hallo, Hoe is het hier. Het is best wel weer een tijdje terug. Want eerst was mijn ik ziek toen mijn man en daarna mijn jongens. Dus we hebben het allemaal weer gehad. Vind het wel weer spannen over 4 dagen is mijn eiersprong en moeten we flink aan de bak.
Nee zeker niet druk, iedereen druk denk ik. Pff ben het wachten nu al beu... heb toch wel wat symptomen: - Moe.. lichaam voelt vermoeid aan. - Vol/opgeblazen gevoel, kan amper 1 bord op. - Me onderbuik/schaamstreek zeurt.. niet pijnlijk, soort ongigevoel. - Gevoelige onderrug. - Normaal altijd temp van 36.2, nu elke ochtend steeds 36.8 - Als k heb gegeten, last van gevoel van opkomend maagzuur.. branderig gevoel in slokdarm.
Hallo dames, MIjn temp is vanmorgen weer gedaald zelfs tot onder de lijn van FF. Beetje vreemd!!!!???? Op hoeveel DPO kun je een innesteling hebben???
Hey Suus!! ziet er spannnend uit hoor een temp daling.Ik had 4-5 dagen voor NOD een temp daling. hoe voel je je verder
Hey meiden hoe is het? Rustig weer, hoefde maar 2 pagina's bij te lezen sinds vanmorgen. @ Goldy: Ik zie hem ook meid, alvast een voorzichtige gefeliciteerd... Zou een mooi begin van de maand zijn! @ Zethu: Balen dat je zo'n last van je rug hebt. Hoop dat je je in het weekend wat beter voelt. Nog iets van mr. Utrecht gehoord? @ Suus: Ben benieuwd wat je temp de komende dagen gaat doen! @ Hier: Ik verlies ineens sloten met afscheiding vandaag ieeeeeewwwwwwww!!!!! Lang leve de inlegkruisjes
Hey dames! Hoest hier?? ik moet nog ff terug lezen maar moet eerst echt huiswerk maken..... sorry......
Hier is het rustig Wij gaan zo lekker naar de mac, hebben we al heel lang niet gedaan en heb er al de hele dag trek in! Jummie!!!
Ik ga er helemaal van uit dat ik me kan melden in december hoor. Voor het tempen nog de laatste paar ovutesten gedaan en die bleven wit. Nu op tempkaartje zie ik ook geen duidelijke eisprong, ondanks dat mijn temp nu wel hoger is. Mocht ik 7 november nog niet ongie zijn ga ik wel testen (dan dag 31) maar daar ga ik vooralsnog niet van uit. Hoe is het met jou?
Ik sterf van de honger, wil vent nog wachten met naar mac gaan, aaaaaarrrggghhhhhh!!! Straks ga ik van mijn stokkie!
wat ga je nemen bij de mac? jammie jammie hier heel braaf pasta gemaakt, maar heb het met lange tanden zitten eten heb nergens trek in