Ik ben aan het huiswerk maken hoor echt waar!!! @ ricmar: super! een nieuwe donor! ik duim voor je dat het mag lukken!!!
ze zeggen 5 tot 10 maar een daling tot onder die streep maakt nu nog niet zoveel uit hoor, zolang ie morgen maar weer lekker hoor is
Als hij nou morgen laag is wat dan?? Zal vast wel weer omhoog gaan. Ging vorige maand na 3dagen omlaag maar niet onder de streep Beg zie dat jij nog steeds geen ei hebt gehad. Lekkere langer ronde dus weer
verder is het wel ok, heb alles wel redelijk verwerkt denk ik heb het vandaag verteld aan een collegaatje die op vakantie was toen het gebeurde, kon het zonder tranen er van af brengen dus...
Dat is al een begin natuurlijk.Zal altijd lastig blijven denk ik. Kun je er nu ook weer helemaal voor gaan of dat niet??
we zijn wel weer druk aan de klus maar gaan er vooralsnog vanuit dat ik gewoon ongi ga worden en dan die hsg kan ondergaan
Hoop voor je dat het niet nodig is en dat we samen zwanger mee mogen op het uitje. Lees net dat Willy naar heel veel nega testen nu posi heeft getest in okt.
dat geloof ik ook wel. Valt wel op dat er de laatste tijd veel meiden hier komen en binnen 3maand zwanger zijn. Nou ja wij hebben gewoon iets langer nodig maar ons kindje word net zo mooi
gelukkig hoef ik geen 100den vragen te beantwoorden! ben mijn logboek aan het bijwerken en ondertussen de casussen en presentaties weer voor de geest aan het halen en aantekeningen en samenvattingen aan het maken........ en ik heb helemaal geen zin meer maar goed we gaan met frisse tegenzin verder!