Leuk Ik heb daar ook 4 jaar gewoond, en moeder en zus wonen daar nog, dus ook daar regelmatig nog te vinden
Ik heb 18 jaar in de Leyens gewoond bij mijn ouders, en ben daarna naar Meerzicht gegaan. Seghwaert is een hele verbetering ten opzichte van Meerzicht in ieder geval Ik zit dan ook wel aan de goede kant, van Noordhove.
Precies Rond winkelcentrum Seghwaert zou ik ook niet willen wonen overigens, maar ik woon praktisch naast winkelcentrum Noordhove, daar valt het gelukkig wel mee. Zou het liefst weer in de Leyens wonen, maarja daar betaal je ook voor natuurlijk
Niet altijd, heb genoeg mee gemaakt daar.. pff Veel drugscircuit problemen..(In de 3 flats naast elkaar). Midden in de nacht werden er ramen in gegooid, invallen etc.. nu wel wat rustig (gelukkig voor mijn zus)
Ja wat dat betreft zat ik prima daar in de Leyens (mijn ouders wonen er nog steeds). Op zich gebeurde daar ook wel eens iets, maar veel minder vaak dan in de andere wijken en dan meestal meer in de strokenbuurt enzo. Ik woonde bij de kades.