Ja ik hoop het.. Hebben in die week goed geklust (dag 16 voor het laatst), maar daarna pas dag 22 weer! Ik ga mijn kat even vangen, die moet weer naar de dierenarts vandaag om te kijken of zijn blaasgruis en blaasontsteking weg zijn. Daarna door naar werk en dan eindelijk weer weekend! Tot vanavond!
super! ben alleen ontzettend moe maar voor de rest geen andere klachtjes! ben echt super blij dat ik niet meer moet gaan werken! dat zou ik niet kunnen hihi
Goede morgen dames! En ik niet minder! whaaaaaaaaaaaaaaaa, morgen is het al zo ver! Ik vroeg hem gisteravond op msn of hij er al zin in had. "Ja", zegt ie, "maar vind het ook wel een beetje eng" Zeg ik tegen hem: ik eet je niet op hoor. Komt ie weer met zo'n opmerking van hem: ik smaak toch niet lekker hoor. Proest, wat een lolbroek! Zo, nu ga ik eerst nog ff alle topics doorlezen en kom ik weer hier terug.
wel leuk dat je behalve de vermoeidheid geen klachten hebt. Hoe komt het dat je niet meer moet gaan werken?
ik werk met chemicaliën en gassen enzo dus mag ik niet meer werken! dus nu val ik onder het fonds van beroepziekte (is wel maar 90% van men loon) en ben ik dus thuis tot de bevalling...dan 16 weken moederschapsrust en dan 16 weken borstvoedingsverlof...Dus ben wss thuis tot begin 2011...is heel leuk maar ga me wel vervelen denk ik!
ja eens de baby er is, zal je wel werk genoeg hebben, maar die eerste 9 maanden zouden wel es lastig kunnen zijn. Wel leuk dat je zo veel thuis kan zijn.
ja!!! dankjewel! weet niet of de rest al weg is, maar geef mij de 'flirty' maar en goedemorgen allemaal.. zit opt werk, dus ga niet alles teruglezen, maar wil even mededelen dat ik super goed gezind ben
en amai, de eerste zwangere? (of heb ik er al gemist?) proficiat Goldy! begint al goed hier, en november is nog niet eens bezig @Rimar: hoe is 't nu meisje? We lopen net niet gelijk. Ik heb 'n cyclus van 28 dagen en m'n NOD valt 1 dag vroeger (of ik heb iets fout gedaan in de calculatie) Maar we kunnen wel weer lekker samen testen, niet?
Nee hoor, we lopen op zich wel gelijk op, mijn gemiddelde is nog steeds 28 dagen, ik heb alleen voor de zekerheid mijn banner op 29 dagen gezet vandaar. Ik denk dat onze klus en stressperiode toch wel weer gelijk op zal gaan. Goldy gefeliciteerd meid, dat is de eerste deze maand, en de maand november is nog niet eens begonnen Zo en nu eerst even op zoek naar dat contract
alé, dan lopen we toch gelijk ja spannend hè! heb er alweer zin in. Gaan deze avond nog eens stappen, leuke fuif in de buurt. Ben al wel 30, maar voel me er nog lang niet te oud voor. De oma komt babysitten en ik ga me nog eens goed laten gaan!!
Moggeuh.... *wrijft de slaap uit haar ogen...man man weer een halve nacht wakker gelegen.....* Hoe is het hier met iedereen? Las een roze al deze maand..wow hij begint goed!! Gefeliciteerd!! Groetjes, MIranda