hier is 't vandaag de Rock top 100 op Q.. is wel lekker zo.. mocht gerust wat harder staan, maar dat gaan de collega's niet zo appreciëren.. zijn nogal conservatief aangelegde mensen (lees: saai )
whahaha, ik zit hier wel alleen, maar heb wel de telefoon naast me staan. Ik heb de muziek van mezelf op staan, van alles en nog wat, zonder geklets en flauwe geintjes er tussen door, maar die kan ik ook niet al te hard zetten, dat is een beetje lastig en onhandig als de telefoon gaat.
nee, das ook weer waar.. als ik hier alleen zou zitten, dan zou ik hem wel hard zetten en wat minder als de telefoon zou gaan alé, ga hier echt 'n beetje verder doen.. tot sebiet of zo! baai *zwaait nog snel achterom*
Heleuw! Hier ook al zo rustig! Is het weer einde van de maand ofzo... En ik lees dat de eerste zwangere alweer 'in the pocket' is! Goldy gefeliciteerd!!
gefeliciteerd , zal je in de NODlijst is op roze zetten want dat heeft nog niemand gedaan .. of is dat met een rede ??
Goldy, gefeliciteerd Ik heb mn NOD pas over 9 dagen, maar ben echt ongeduldig hahah.... Eerste ronde dus allemaal superspannend.....weet dat de kans heel klein is dat het de eerste ronde gelijk raak is, maar tuurlijk hoop ik er wel op. De tijd kruipt echt voorbij, vooral omdat ik ziek thuiszit, dus ook geen afleiding heb.
Goldy gefeliciteerd, fijn de eerste is nu al over de dam dan zullen er zeker veel volgen (en nee ik heb het niet over schapen) ........BB......... oke ik heb ook getekend (ook al weet ik dat we voor spek en bonen mee doen, maar hopen mag altijd toch?) Moet vandaag een hoop strijken bah! Oja en ik zal mijn kippies maar eens gaan voeren, arme tokkies nog helemaal geen aandacht gehad.
hey BEG, sorry.... had even gereageerd en toen was ik weer weg, ben de laatste tijd behoorlijk druk. Ik lees dan een beetje bij, probeer even te reageren en dan ben ik meestal weer weg. Maar....ik hou jullie heel goed in de gaten, ik wil natuurlijk niet missen als er een bekende op roze gaat (de rest ook niet hoor) Hopelijk tot snel weer...ben zo weer weg, verjaardag, vanavond visite, morgen werken, 's avonds op visite, zondag werken, 's avonds feestje, maandag uitslapen, dan werken, dinsdag sproten, borrelen en uit eten met een vriendin, woensdag werken....mmm dan misschien wat meer tijd om bij te beppen ik doen mijn best, maar blijf bij met de ontwikkelingen hoor! dikke kus x
Betrapt! Mijn eigen manhattan De obsessie Geleende tijd Man gezocht Uitgelaten! Liefde, stress en andere curiositeiten Shopaholic en baby een bijzondere relatie de tovenaar op het witte paard verdwijn wie had gelijk, mary rose? messias mysterie zwerftocht naar het geluk kus me kate man overboord de bruiloft baby en kind you'll never walk alone het Ajax-gevoel het stille huis daddy cool de weddenschap oei, ik groei woensdagkind CSI verboden vruchten de drie beloftes van arlene prairie city schone schijn gebroken een stralend liefdesvuur emily's redenen waarom niet tot het voorbij is de erfzonde En heb nog veeel meer...moet wel ff zoeken op zolder dan hahaha...dit was wat ik vanmorgen ff op bol.com heb gezet...
Dames, heeft iemand belang bij foliumzuur? Heb nog een potje staan, maar gebruik ze niet meer.. Denk dat er ong. 20-40 nog inzitten.
Ik doe ze weg omdat ze eigenlijk niet meer gelezen worden...en vind ik zonde! Sommige zijn zelfs nog nieuw....niet of maar 1 keer ineens uitgelezen...ben altijd zuinig op geweest...Soms een ezelsoor of een kleine beschadiging op de kaft..maar dat heb je ook als je een boek in de boekwinkel koopt soms....(dan ding ik altijd wat af hihi) En alles wat ik eraan verdien kan ik weer sparen voor iets leuks voor mijn dochtertje!! Het gaat in haar spaarpotje hihi. Dus als jullie iets zien wat je leuk vind..kijk op bol.com...en als je me pbt misschien kan ik het zo ook wel regelen om te sturen maar dan betaal je wel verzendkosten zelf. Het liefst verstuur ik ze als pakketje ipv dubbelgevouwen in een bubbelenvelop wat soms ook gebeurd....Moet wel dan even kijken hoeveel dat is... Ik hoor het wel! Ik zal snel de rest er ook op zetten en hier ook even plaatsen hihi. Oh trouwens lezen jullie ook pocketromans...want die heb ik wel een stuk of 900 ofzo........allemaal gelezen sommige wat beschadigd of vergeeld maar wel redelijke kwaliteit over algemeen..... Groetjes, Miranda
nee dank je...word er misselijk van hihi... VK zei toen dat het gewenst is te slikken maar niet echt nodig.... Er zullen vast wel meiden zijn die het echt nodig hebben nog!! Hoe gaat het trouwens met je?