Moet je die niet nog een tijdje slikken dan? Ik dacht dat je het moest slikken voor je evt zwangerschap en dan de eerste periode, of is die inmiddels al voorbij, het gaat ook zo snel.
dag dames, vanmorgen bij de gyn geweest op nacontrole, hij vroeg of ik al ongi geweest was? dus we mochten weer beginnen. maar daarna echo, hij zag nog iets zitten? een vlies of baarmoederslijmvlies (daar vond hij het wel dik voor?) moederkoek of placenta kon het niet zijn volgens hem (was na de curretage helemaal schoon) en hij zag een follikel, maar dat duurt nog een dag of 4. (de eisprong) (nu weet ik niet of het door dat vlies ofzo kwaad zou kunnen dat ik toch zwanger zou worden? dat ben ik vergeten vragen daarna, hij heeft ook niks gezegd) moet wel na mijn volgende ongi terug om te kijken of het eruit is. maar nu baal ik als een stekker, want vriend kan niet van boord af morgen, dus komt zondag niet thuis :x. we weten niet waar of wanneer hij nu thuiskomt dat wordt denk ik ergens volgende week? ligt eraan waar ze heen moeten, kan frankrijk, engeland nederland? maar zweden kan ook nog zucht. dus weer wachten. was zo blij dat hij eindelijk thuis zou komen (hij is van 29juli weg) nu maar hopen dat hij vlug nieuws heeft en naar huis kan komen. sorry voor mijn ego-berichtje, moet de rest nog bijlezen, maar jullie schrijven veeeeeel te veeeeel
He hallo dames, AL 1 zwangere zag ik voorbij komen. Gefeliciteerd. Hopen dat het deze maand in dit tempo roze blijft worden. Volgens de calculator van hier kloppen mijn eisprong en innesteling helemaal met FF. Ben benieuwd weer deze maand. Heb niet de dag voor de eisprong maar de dag van de eisprong geklusd ('s middags). En de dag na de eisprong. Ach het blijft geluk hebben en afwachten maar weer.....
En BEG jij al je ei gevonden??? Hoop het voor je van wel. Anders moet je weer zo lang wachten tot je ongi
Where is everybody??? Beeeeeeeeeeeeeuuuuhhhhh, heb net mijn avondeten op, maar ben echt zoooooo misselijkkkkkkk
Hier is ikke al. Hier ook niet echt veel gegeten had super trek maar was na het vlees eigenlijk al vol
hier heeft het totaal niet gesmaakt, alles was veel te zout had aardappelpuree uit een zakje met hamburger en broccoli viesssssss
Hier bietjes met karbonade en aardappels. Was na de karbonade al vol. Heb toch nog een beetje gegeten.
Ja wel goed. Al 3 dagen niet meer misselijk En we hebben eergisteren en gisteren het hartje gehoord met de Angelsound, dus we zitten helemaal op de roze wol Hoe is het met jou?