8 weken na bevruchting kun je ze innemen. vanaf week 10 is het overbodig, omdat ze ook in andere vitamines zitten Maar mocht iemand belang bij de folium hebben, dan hoor ik het wel
He Loran alweer 10 weken wat gaat dat snel zeg. Lekker aan het genieten van je zwangerschap buiten het misselijk zijn om??
Hallo meiden, Ik ben een tijdje niet geweest. Ik dacht we wachten even aangezien het erg druk was op me werk.. En ja hoor zwanger! Ik kan het nog helemaal niet geloven. Heb inmiddels wel 4 testen gedaan en allemaal positief en ze worden steeds duidelijker. 17 nov me eerste echo en de intake bij de VK. Groetjes Bolle Buik
Gefeliciteerd Bolle Buik. Geniet ervan, lijkt me idd erg onwerkelijk als je er niet erg bewust mee bezig was
Sinds januari dit jaar. Nog een weekje en dan zit ik weer op mijn NOD dus ff afwachten Hoelang waren jullie bezig dan?
Goedenavond meiden!! @ dit jaar nog zwanger: ik teken ook!!! @ Goldy & Bolle buik: gefeliciteerd! geniet er van!! @ Petatje: jeetje wat een lange tijd! maar dan kun je wel heel lang van de kleine genieten! @ hier: eerst ff eten, lekker gebakken aardappeltjes met gehaktbal en sperziebonen! Tot strax!
niet echt beetje saaie dag nu een beetje alvast eten aan het koken voor morgen geef dan een etentje voor 8 man