Wat moet je er soms mee. De mijne zit zich te bezatten met collegaas en ik kan hem in de loop van de nacht weer ophalen. Heb geen zin om naar bed te gaan om er over een uurtje ofzo weer uit te moeten. Vandaar dat ik hier nog steeds zit. Wat brengt jullie hier zo laat nog???
die vann mij zit naast me een film te kijken met Steven Segal, vind ik geen bal aan, maar hij vindt het wel leuk
gezelligheid hahaha...zou allang moeten slapen... Maar wou ook net ff zeggen..moet ontiegelijk piesen!! En dan ga ik slapen! WElterusten meiden, en fijne avond nog. BEG, hoop dat je snel onig word! Susan, hoop dat je deze ronde zwanger word en in Januarie nietnaar de HA hoeft! Zethu, meis als je het kwijt wilt..stuur maar een emailtje hoor! Ik lees hem morgen, en dan zal jij wel lekker geslapen hebben en je vast beter voelen...dan vind je mijn knuffel nu wel goed genoeg he! KNIUFFFFFF Groetjes en welterusten! Miranda
Dames ga toch ook maar naar bed. Wie weet hoe lang ik nog kan zitten wachten Val nu al bijna in slaap achter de laptop. Fijne avond en weekend