Kater had blaasgruis en flinke blaasontsteking, die moest vandaag terug om bloed en urine te controleren + jaarlijkse injecties. Poes kwam mee voor jaarlijkse injecties, maar toen kwam de da er achter dat haar hoektand half afgebroken is (was mij nog niet opgevallen) waardoor de wortel helemaal bloot ligt. Verder heeft ze een ontstoken oogje en nu bleek dat haar traanbuisje helemaal verstopt is. Moet dus hoektand laten trekken + traanbuisje weer in orde maken als het lukt... Duur geintje, maar is niet anders.
Mja vind het ook wel zielig, zijn echt mijn kinders nu die beesten Heb het er ook wel voor over, maar ben door die blaasontsteking e.d. van kater in 4 weken tijd gewoon 600 euro kwijt aan 2 katten
tis wel een hoop geld maar ik zou het ook doen! hebben hier 3 katten (2 huis tuin en keuken en 1 Ragdoll) ik zou niet meer zonder ze kunnen!
Jaaaa maar ik was voor verwijderen spiraal niet heel actief. Heb me destijds alleen aangemeld omdat ik een keer dik een week overtijd was. Op zich valt het nog mee, 2000 berichten in 4 maanden Meiden ik moet er vandoor, lekker met mannetje filmpje kijken. Misschien tot straks en anders tot morgen!
Hallo dames! Ik kom me toch maar weer eens melden.. De afgelopen maand krijg ik t allemaal weer totaal niet uit mn hoofd! (korte dagen+feestdagen die eraan komen???? ) en daarom geef ik er maar weer een beetje aan toe door lekker met jullie mee te kletsen! Ronde 11.. nou heb ik toch braaf lang genoeg gewacht of niet? Beebje, mocht je er zijn, zorg dat je groeit en je SUPERgoed vasthoudt! want ik wil wel een tweede trimester voor kerst!
Zat gisteren te twijfelen... of ik me hier zou aanmelden... maar hoeft al niet meer... heb vandaag al ++ getest..... dus kom ik ff strooien... want mag wel wat drukker worden bij de julimama's.... HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG ........
Hee Pampapillo! Hoe is het met jou? Ik heb helaas een mindere medeling. Mijn date morgen gaat niet door Zijn vader is vandaag opgenomen in het zkh met hartritmestoornissen...
Heej jij ook hier! lang niet gesproken.. en t gaat.. t wordt moeilijker nu we toch wel hard richting t jaar gaan en heb mezelf altijd gezegd dat we dan toch echt ook richting arts gaan..... En wat zie ik? geen vent?
Nope geen vent. Die van mij is er van de zomer vandoor gegaan met een ander. Maar heb er genoeg die nu wat van mij willen hoor. Maar 1 is heel serieus. We zouden morgen een date hebben. Maar helaas gaat die niet door. Baal er flink van