Jeeeeutje wat erg zeg! midden in de babyplannen er vandoor gaan! pfffffff Maar gelukkig staat je liefdesleven dus niet compleet stil.. maar wel erg jammer ja van die date! Kan je m niet gaan troosten vanavond of morgen?
Nog ff laatste slokjes wijn en dan lekker naar bedje toe. Kom wel weer hier neuzen als ik uit bed ben gerold en mijn mails bijgelezen heb...
Nou ik ga nog ff lekker beneden op de bank hangen! ben gebroken en heb t wel verdiend vind ik zelf truste alvast!
Hey wat lees ik nu, zethu? geen date? Das balen, hopelijk kunnen jullie snel een nieuwe afspraak maken!
Geen idee, dat heb ik nog nooit gedaan. Zou jij wat voor mij willen doen? Als je op mijn ticker klikt, komt je dan bij mijn tempstaatje, ben daar nl net mee begonnnen en ben nog aan het leren, vandaar. Jouw temp is mooi hoog hoor, houden zo, dan wordt je blauwe kleur vast roze
nee meis, ik heb daar ook zoveel problemen mee gehad om dat goed te hebben. je moet links in de kolom naar sharing die aanklikken dan naar home page setup dat aanklikken dan staat er helemaal onderin dat je een cycli(chart ) kan toevoggen(add) die moet je allemaal toevoegen(add) en dan staat er helemaal boven je link dan moet t goed zijn oke
@ BEG en Rimar: Ja ik baal er behoorlijk van. Maar ja, zijn vader gaat voor he. Ik hoop gewoon dat het goedkomt met zijn vader. Heb nog wel een hele tijd aan de telefoon gehangen met hem gister.
Goedemorgen meiden! @ Zethu: wat ontzettend balen meid, je had je er zo op verheugd! Hoop dat je date snel verplaatst kan worden. Logisch dat z'n vader voor gaat maar kan me voorstellen dat je enorm baalt. Dikke knuf! De rest ben ik alweer kwijt, hoezo dement.... Hier weer het idee dat de thermometer kapot is, alweer 36.4 vanmorgen??? Het zal wel goed zijn en ik wacht rustig af. Ik voel verder helemaal niets, dus ga er lekker vanuit dat ik ergens in de komende week ongesteld wordt.
nee bedoel dat ik net heb getest en er is een streepje maar ik krijg m niet zo op de foto, sommgie meiden doen dat wel eens een foto plaatsen in het negatief?
Oh, dat weet ik al helemaal niet! @ Kubus: ja ik had me er echt super op verheugd. Maar het is gewoon niet anders.