Ja ik weet t wel, maar ze staan er toch wel.. Kan er ook niks aan doen, ik maak een foto zodra die beter is okee
ahaaaa hier zijn de dames dus! hoe is het hier? aangezien me nod toch in nov is, ga ik ook alvast maar de overstap maken naar hier denk ik maar... tante mars hoe gaat ie met je? zethu al meer te weten gekomen over je date? nou mijn tempstaatje ziet er in verhouding met mijn tempstaatje van mijn zoon dat ik zwanger raakte nu er nog beter uit dan toen...afeglopen nacht gedroomd dat ik ook zwanger ben...
Is een zwangerschapstest, hier thuis is er een heel licht streepje te zien maar te licht voor foto zoals je ziet. Heb ook wel een lichte bloeding gehad dus ik denk zelf aan een vmk.... zal denk ik maandag nog wel ff testen maar als ie dan weer zo vaagjes is trek ik daar natuurlijk mn conclusie uit.. Gelukkig mag ik dan als t goed is dinsdag weer beginnen met klussen, vrijdag als t goed is de eissprong, als mn cyclus nog gewoon is tenminste maar dat merk ik vanzelf wel aan mn slijm dan .
wat klote zethu! enne wat een onvolwassen gedrag van hem! klinkt lullig maar je kunt er nu maar beter achter komen dan in een nog later stadium....van mij krijg je een grote knuf meis! vind het echt niet tof voor je!! trouwens heb je zijn naam al gegoogled? kom je soms ook dingen tegen...heeft mijn vriendin ook mee gemaakt helaas...
Heb ff wat dingetjes gelezen en kan me voorstellen dat je baalt meis, mannen kunnen soms echte @#$% (zal maar niet schrijven wat ik daarmee bedoel) zijn.. knuf!
Hey marsje!!! Wat apart om te horen dat de mensen waarmee ik in NOD dec. tot NOD feb. nog heb gekletst bevallen zijn! Wel heel gaaf voor ze! zeker voor puzz.. want die had toch ook wat ellende zeg.. Wil jij trouwens weten wat t wordt?????? @de rest: Hier elke keer gerommel in mn buik en vaan de week (paar daagjes terug) savonds echt flinke steken! een soort spierpijn achtige pijn.. heel apart. heb t al eerder gehad, hopelijk betekent t iets goeds he Zou eigenlijk niet eens weten wat mn NOD is.. ff rekenen..
zo ben ik op zijn twitter terecht gekomen..... dus ik hield hem al ff in de gaten. Maar tot gister leek hij de waarheid steeds te spreken. Dus heb de geschiedenis niet teruggelezen. Ben dat nu wel aan het doen. En ik kom er nu achter dat hij toch heel anders over me denkt
Ik denk NOD de 6e, maar ik weet t echt niet meer hoor! haha.. We zien t wel, wordt t een 29 dagen cyclus of 39 dagen cyclus
heb je daar de link van zethu? misschien is het wel diezelfde gozer? die had ook altijd hetzelfde excuus over zijn vader ed, bleek een megaoplichter te zijn, kan er alleen niet te veel over uitlaten op het forum....
ik bedoelde die oplichter van me vriendin...kun je anders in een pb die link van hem doorgeven, kan ik ff checken of dat hem is...of iig zijn naam...?
Bij die KV test zie ik ook wat! en bij die andere heeeel dun, maar dat is vaak bij die testen zo.. dus daarvan ben ik niet overtuigd maar je bent idd erg vroeg met testen hoor.. Niet om je rot te laten voelen maar ik heb ook al meerdere testen met dat soort streepjes liggen, sommige zelfs duidelijker en was ik ook nog overtijd. Toch nog steeds geen zwanger-banner
nee ik moet eerst een knal test hebbe of een digitale die t me zegt maar wou alleen ff wete jullie t ook zagen
Ja ik snap t helemaal hoor! ik heb ook veel vroeg getest. maar moet zeggen dat t toch naar voelt als je door zon streepje hoop krijgt en t gaat mis vandaar dat ik je even waarschuwde..
pam, heb je mijn pb gelezen? dames hoe ziet mijn tempstaatje eruit? vet goed heh! zo mooi heeft ie er nog nooit uit gezien en plus wat ik allemaal voel...