Zethu groot gelijk hoor dat je hem geblockt hebt Vandaag ga ik beetje verder studeren. Heb gisteren extra cursus gedaan om gel op teennagels te leggen (is wel speciale gel die je kan gebruiken om eigenlijk mensen met kapotte nagels te helpen). Ga dan deze namiddag verder studeren aan mijn theorie zodat ik mijn officieel examen snel kan doen.
@ kubus: tnx. Komt wel goed hoor. @ yaraah: ik zal af en toe de block eraf gooien om hem te testen. maar denk dat er toch niets gebeurd
@zethu: blijf vertrouwen op je eigen gevoel he! En goed dat je hem geblokkeerd hebt! @Kubus: iedereen heeft lekker gegegeten, vaatwasser heeft overuren gedraaid erna hihi, dus was een geslaagde avond, maar man man man, wat was ik moe toen ik gisteravond in mijn bedje lag! Ik wil ook naar Shabuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!! Als het goed is gaat die in DH in nov open Manlief heeft me aangestoken, die is al een paar dagen aan het hoesten, en nou heb ik er last van
hai dames, rustig nog hier op de ochtend? me temp was vanmorgen alweer omhoog gegaan...vind het nu wel eeg spannend worden...enne vriendlief kan inene niet meer zijn handen van me borsten afhouden haha...volgens mij zijn ze voller aan het worden ofzo. hij heeft het hele weekend steeds zin om te....hij vind dat zwangere vrouwen super aantrekkelijk zijn....dus hopelijk een voorteken hihi maar dat w8ten is zo ergggggg
oeeehhh dat is mooi, daar wil ik ook wel een keer heen dan voor de afwisseling Balen van het hoesten, hoop dat het snel over gaat! Super dat je etentje gfeslaagd was trouwens! Kan ook bijna niet anders met wat je allemaal op het menu had staan Heerlijk!
hey mamatje, dat van die borsten herken ik ook, mijn vent kan er ook al een paar dagen niet vanaf blijven......boys will be boys hahah En nu maar hopen dat t een goed voorteken is
Hallo dames, Ik wilde me ook even aanmelden voor de NOD van november. Die van mij valt op 17 november. Erg spannend allemaal! Groetjes