Goedemorgen dames, Paar daagjes even niet geweest had even geen zin om aan zwanger of babietjes te denken was wel even lekker! Maar dacht nu toch even kijken hoe het hier gaat. Zijn er vandaag nog meiden die hun NOD hebben??? Heb nog even niet gekeken. @Zethu: Heb niet heel veel terug gelezen, maar begreep wel dat t allemaal niet zo gelopen is als je wilde. Balen meid! Dikke knuf voor jou!
Die van mij ook hoor, hij heeft niets te klagen hahaha, maar na ei zijn ze nog net iets voller tot zijn grote vreugde en tot mijn grote verdriet. Geef mij maar een paar maatjes kleiner. Gelukkig valt het bij mij niet zoveel op, dus is het alleen maar rot met BH's en bikini's kopen.
Meiden ik ga mijn "kluskleding" aan trekken (neeeeeee niet dat klussen, maar die andere ) en een verfblik open trekken. Tot later!
Zoooo, had allerlei plannen voor de zondag, maar denk dat ik de hele dag aan het bijlezen ben hier....... Satori
@ BEG: als ik erg verkouden ben dan pak ik vaker een lepel honing @ charmedknorrie: het is idd niet gelopen zoals het hoorde ja. maar ik kom er wel weer overheen.
@Kubus: Klus ze! hahaha @Zethu: daarom drink ik nu maar thee met honing, maar vind dat echt zo niet lekker