goedemiddag dames! Hoest hier? ik ben moe... gisteranvond feestje en te laat op ben en vanmorgen weer vroeg uit de veren omdat we in een kerkdienst moesten spelen..... ga vandaag lekker nix doen... nou ja zp'en denk ik!
Nou spannend hoor! Jullie zijn ook alweer een heel aantal rondes bezig toch? Hoeveelste zit jij nu? Ik hoop voor je dat het raak is en blijft!
@ bosi: voorzichtige gefeliciteerd dan... @ heitje: ja ze smaakten me heel goed. Daarom ging het ook zo gemakkelijk mijn keelgat in. Maag is vandaag wel een beetje van streek. Heb daarom ook nog niets gegeten. @ einneh: hier ook maar weinig zin.
we moeten zo eerst maar ff eten misschien krijg ik dan weer wat meer energie..... heb lekker brood gebakken, 't ruikt hier heerlijk nu! moet nog ff w88, 't brood moet nog afkoelen....
Hoi dames, hoe is het hier? Ben er een paar dagen tussenuit geweest, dus kon ff niet online komen......
gekookt voor 8 man, welkomscocktail, soep, tussengerecht, hoofgerecht, nagerecht, koffie, snacks, dus wel behoorlijk veel afwas aanrecht stond echt propjevol!
Dan lijkt het me idd veel afwas ja. Maar goed dat je een vaatwasser hebt dan. Als je dat allemaal met de hand zou moeten doen....
zekers, gelukkig heb ik een vaatwasser als ik het met de hand had moeten doen was ik een stuk chagerijniger geweest hihi
bestaat er hier eigenlijk ook een pendeltopic met uitslagen? dus dat je weet wie er allemaal goed heeft gependeld enzo?