gaat alles goed hier?? kan je nu al symtomen hebben mischien een rare vraag maar heb nu al 2 ochtende maagzuur of kan dat nog niet hihi mischien kan het niet maar weetut niet iemand van jullie ervaring mee?
Ja, bij clubs: "wie gelooft er in het naaldje aan het draadje heet dat" geloof ik. Heb daar een abbo op, dus ik zal zo ff de link geven
ohh ik pleur er alles in....behalve sommige dure kleren... krimpt het dan is dat jammer....had het maar geen kleding moeten worden hahahaha...Nee ben wel wat voorzichtiger..maar bijna alles gaat in de droger hoor....
moet ik misschien ook maar gaan doen heb nu 2 wasrekken in huis staan, maar vind dat ook maar nix eigenlijk hihi
Ok. dus hoef de link al niet meer te geven. Is idd veel geklets. maar Alies zet er ook regelmatig een pendellijst neer.
Hallo dames, Hier opeens weer een tempdip. Tweede al deze ronde??? Net even alle meubels verplaatst met vriendlief. Lijkt net of we veel meer ruimte hebben in de woonkamer. Kreeg opeens de kriebels alles moest anders. Gek he. Denk Ricmar dat je me aangestoken hebt.
Dit is nu de eerste keer in de 2jaar dat we hier wonen maar staat eigenlijk erg leuk. Hebben alleen de bank en 2 stoelen en de planten verhuisd. Dressoir is blijven staan. Moet ik die eerst weer helemaal leeghalen etc. te veel moeite
ik heb ff gekeken naar je tempstaat susan: kan er niet echt iets uithalen hoor... Gewoon ff afwachten maar.
Dacht misschien innestelingsdip maar is dat niet een beetje laat? Ach we wachten gewoon af ga er zelf niet van uit dus kan altijd meevallen
Dus dat zou kunnen. Hmm nog een weekje (of minder) dan weten we meer. Denk dat ik gewoon in december ga belanden
Hier een mooie herfst plaatje voor deze sombere zondag Bekijk bijlage 25305 Gister bij ons in het bos genomen.
Heey dames Hoe weet je nou hoe ver je bent als je zwanger bent? Ik heb de kruitvat test gedaan vandaar.. Moet ik nog even wachten tot me nod(lijkt mij wel verstandig) maar dan nog hoe weet je dan hoe ver je bent
Volgens mij moet je rekenen vanaf je eerste dag van je laatste menstruatie dus zou je nu 24 dagen zwanger zijn. Je kunt ook hier een zwanger banner maken en niet plaatsten dan weet je het ook.