Ja dat doe ik ook wel, kijk wel uit Alles kan misgaan Voel ook helemaal niks dus ik heb ook nie t gevoel dat ik zwanger ben..
susan heerlijk he dat schuiven in huis hier ook al weer druk wasmachine draait voor de 2 de keer vandaag droger staat aan, vaatwasser leeg. nu even een boterham eten. glas melk en dan weer verder. wil zolder opruimen er is een kringloopwinkel gekomen in ons dorpje , kan ik mooi mijn spullen aan kwijt die nu alleen maar ruimte bezet houden.
Ricmar, idd erg lekker. Meestal houd ik in de kerst vakantie opruiming. Alles wat we al een jaar niet hebben gebruikt gaat dan vaak weg. Kleding kast laatst opgeruimd en zolder vorig jaar. Dus wij kunnen we weer even tegenaan Succes met alles uitzoeken.
Nee niet lang hoor. 2e ronde nu. Jij dan? Mamma Chan, volgens mij heb ik ongeveer dezelfde lichte streep als jij. Gister kwam die na 10 minuten en vandaag direct bij 5 minuten.
spannend al vage streepjes.... hier zijn we ook niet vooruit te branden haha, mannetje staat nu te douchen, ik ga zo ook maar...
Mannetje zit hier Snert te eten. Vind ik zo niet lekker. Pak zo maar even een appel heb echt geen honger. Zaten om 11uur pas aan ons ontbijt.
moet ik even voor spieken alleen die avond en 3 dagen ervoor vorige keer ook dag zelf alleen, maar toen was het in de ochtend, nu in de avond...