zo ff Suske en Wiske stickerboek bijgewerkt.... ik hoop dat het dromen over zwanger zijn een goed voorteken is!!
Zag dat er bij gratis en aanbiedingen hier ook stickers werden geruild en aangeboden of heb je hem al vol?? Wij gaan weer voor de AH actie voor in de klas. De Sneeuwwitje poppetjes
Sta je raar te kijken BEG als je wel opeens zwanger bent en ook nog op de echo 2 kindjes ziet. Lijkt me best leuk maar ook wel super druk en moeilijk in het begin
nee nog niet vol en heb hier 2 boeken liggen.... maar al druk aan het mailen en doen, wil er eigenlijk alleen niet of iig niet veel voor betalen als je op marktplaats kijkt dan moet je heel vaak 10 cent per sticker betalen terwijl je ze gratis krijgt!! maar ik moet eerst ff gaan, moeten loodjes trekken voor St.Klaas, en mijn zusje moet strax weer naar huis (moet hiervoor 2,5 uur reizen...) Tot strax!!
Zo das best lang voor even loodjes trekken. Succes en dat je een mooi loodjes krijgt. Ik vind het ook altijd vreemd dat mensen geld gaan vragen voor iets wat ze gratis krijgen. Ruil het dan voor iets anders of De punten ofzo denk ik dan altijd.
wij doen met kerst aan lootjes en die trekken we digitaal lekker makkelijk want niemand heeft vaak tijd om bij elkaar te zitten .
Wij doen lootjes met kerst met mijn ouders. Gratis dingen spaar ik voor de klas of ruil ik soms tegen DE punten via mp. Maar hoef er echt geen geld voor
zit een beetje te zappen maar zie wat aparts op tell-sell een snuggie, soort van fleecedeken met mouwen volgens hun ook te gebruiken buitenhuis, op de tribune tijdens een sportwedstrijd zit je wel voor l*l hihi
lootjestrekken.nl ~ Lootjes Trekken voor Sinterklaas en Kerst Zo dat was makkelijk gevonden Eens even lezen ben wel benieuwd hoe dat gaat