Je moet iets met nachtdiensten, he? En ik heb helemaal geen ovutesten gebruikt deze ronde... bevalt me super goed eigenlijk!
nee ik kan ook veel zonde maar goed moet morgen toch even langs huisarts, bloedruk controle. en overleg of de pillen tijdelijk gestopt kunnen worden ivm allergie onderzoek in ziekenhuis (ivm tandarts bezoek) heb ook een bultje op het sleutelbeen zitten die pijnlijk is (is nooit gebroken geweest of zo ). dan maar algehele apk dus ook long controle haha
November is best goed begonnen he! Er is nog niemand op rood! Meestal gebeurt dat al voordat de maand begonnen is! En had ook nog ff gemist dat Sjudith ook op twijfeltest staat!!
Ik ga ook voor roze haha, maar dat hopen we natuurlijk allemaal begin trek te krijgen dus ik ga koken......paëlla..mmmmm
dag dames, is er nog een kamertje voor mij vrij? zaterdagochtend is mijn ongi echt doorgebroken.... x
oeh....ook lekker...mac... wij eten brood...hebben tussen de middag gezellig met familie stoofpeertjes en draadjesvlees gegeten...mmm..echt herfstvoer...hahah...daarna een heerlijke wandeling in het herfstbos gemaakt en nu met mijn mannen schaatsen (half) aan het kijken.. liefs