Ik ga afsluiten..we gaan een spelletje doen! (nee nog niet die...hihi..we gaan carcasonne spelen haha) Fijne avond en tot morgen!
ik weet dus niet wat ik ga eten want een hele pizza is wel te veel nu voor mij heb toblerone op net en dat had ik beter niet kunnen doen
het was weer erg fijn om in Belgie te zijn! haha dat rijmt.... dit was de laatste keer dat we daar op bezoek gingen/logeren. de eerst volgende keer, over 3 weken, wonen we erg gewoon. is nu nog wel onwerkelijk, maar we hebben er super veel zin in. het liefste gingen we vandaag ook niet meer terug, wilden eigelijk meteen beginnen met het opknappen van onze woonruimte. maar nog 3 weekjes wachten en dan is het zover!
Gaaf hoor Yootje! Heel mooi dat jullie er zooo voor gaan! En wat is nou 3 weken op een heel mensenleven.. Nu gaat ik echt, byee!
ik denk dat ik voor kamer 30 ga. maar als mijn cyclus nu weer 35 zal zijn hoor ik eigenlijk in december, maar ja! hopen maar op een kortere cyclus......
heb even gekeken, heb een link om je astrologische ovulatiedatum te berekenen en hij klopt hihi Mo,26.Oktober17:06 Uhr:Beginn der kosmobiologischen Empfängnisfähigkeitsperiode Do,29.Oktober06:06 Uhr:Mondphasen Empfängniszeitpunkt Do,29.Oktober06:51 Uhr:Ende der kosmobiologischen Empfängnisfähigkeitsperiode