Ja hoor Komt ie van gister. Die van vandaag was hetzelfde maar kwam sneller. Bekijk bijlage 25376 Moeilijk te zien op de foto maar hij is er wel. Maar ik weet dat er ook wel valse uitslagen bekend zijn met deze tests dus ik wacht het af. Het kan ook rood worden. We zien wel.
Hier was ik vroeger helemaal verslaafd aan. Heb het al heel lang niet meer gegeten. Als dat stokje dan op was of afgebeten dan gingen mijn vingers erin Zo ik ben er dus weer.... Sushi was HEERLIJK! Heb ik nog iets boeiends gemist?
Ik zag net tot mijn grote geluk dat ik geen roze meer ben verloren na dat kleine beetje. Ook niet met afvegen. Toch vertrouw ik het nog steeds niet helemaal... Ga er toch maar vanuit dat ik ongie word.
Moest ff die 10 pagina's bijlezen, maar ik ben er weer! Heb nu wel trek in bonbonbloc en zo'n rietje met poeder
Nee heb vorige keer zwarte sesam gehad. Zat nu te twijfelen tussen groene thee en vanille, maar toch maar voor vanille gegaan
Dan ga ik je toch teleurstellen (of niet )... Ik ga de kattenbak even verschonen en dan met mannetje wegmisbruikers kijken. Hoop dat ik het einde haal, want kan m'n ogen nu al bijna niet meer openhouden.. Fijne avond en tot morgen!