mijn fsh was kleiner dan 1 (geen idee wat dat zegt) daarom krijg ik ook geen clomid, omdat dat alleen helpt als je hormoonbalans wel goed is
Ik heb namelijk zelf ook de injecties ( puregon, dit is de 2e ronde dat ik het gebruik ) Ik heb nooit zo''n onderzoek gehad, en na mijn miskraam zei alleen mijn gyn; je hebt in ieder geval bewezen dat het zaad bij het eitje kan komen en dat het eitje kan nestelen.....
mijn gyn zei, dat ze er zeker van willen zijn dat het allemaal doorgankelijk voordat ze beginnen met die dure injecties, omdat het anders niet zoveel zin heeft
Mijn hormoonbalans is ook niet goed, ik heb PCOS. Maar we zijn wel met clomid begonnen. Deze werkte wel bij mij ik had alleen last van de bijwerking, hierdoor werd mijn baarmoederslijm niet dik genoeg. En ik vind het echt belachelijk dat je gyn dat over de injecties gezegd heeft. Alsof hij ze moet betalen
denk dat omdat de fsh bij mij kleiner dan 1 is, clomid geen zin heeft en ach ben blij dat ik tenminste in behandeling ben/ word genomen
dat is zo, en nogmaals we hebben gewoon een deal op 12 nov dus dan hebben we het zh hopelijk hiervoor niet meer nodig
Heb je al enige last van de eisprong gehad?? Ik merk dat ik weer wat last van mijn darmen heb. En mijn borsten beginnen alweer wat gevoeliger te worden, maar dat kan natuulijk ook van mijn spuit komen.
Hey Beg, heb op je link geklikt en ingevuld en ik krijg dit: Di,3.November19:43 Uhr:Beginn der kosmobiologischen EmpfängnisfähigkeitsperiodeFr,6.November08:43 Uhr:Mondphasen EmpfängniszeitpunktFr,6.November09:28 Uhr:Ende der kosmobiologischen Empfängnisfähigkeitsperiode Mn duits is alleen niet meer wat het geweest is...wat betekent het??
hee girlsss ik ben der weeerrr heb ik nog iets gemist ?! iemand een update ?? ik dacht ik doe ff tempen terwijl ik op slagharen ben .. issie normaal 35.9 en nu wassie zaterdag 34.2 en zondag wassie 33.9 ( heb op ff 34.0 ingevuld zondag hij wou nie lager :S ) hoe kan dan nou weer ???? iemandd??
di, 2 nov begint je kosmobiologische vruchtbaarheidsperiode die is op vr 6 nov om 8:43 op zijn hoogtepunt en eindigt op 6 nov om 9:28 schijnt dat als je kosmobiologische eisprong op hetzelfde moment is als je echt eisprong, dat je dan grotere kans hebt om zwanger te zijn