ghe ghe , nou we doen gewoon heel veel sexe deze maand en doe m wel gewoon ff verder in me oor bijhouden want anders krijg je toch allemaal verschil.. en als t deze ronde niet lukt dat doe ik t wel als ferdi weg is bijhouden in mn billen dan weet ik zeker dat t goed is bah vind t niks maar ja dat ziet dan toch niemand !! hihi dan kan ik iig goed me cyclus leren kennen was er verder niks meer gebeurd ? zag in oktober nog n zwangere erbij en in nov... ff kijken
toch wel ? oke doe ik dat ! zet ik wel bij mn menstruatiekalender.net een aantekening dat ik t voor mezelf nog weet
Je kan ook bij FF zelf een 'note' schrijven bij die dag dat je gewisseld bent..heb ik ook gedaan toen ik van 1 naar 2 decimalen achter de komma ging
Hoi! Hier eigenlijk heel moe. En de nieuwe kwaaltjes beginnen zich aan te dienen... ZUcht! Rug pijn, misselijkheid 2e ronde. Moeite met ademen. Enorm zijn en nog lang moeten enzow. hihi. En ik geloof dat onze dochter turnster wil worden... Ze is nu al aan het trampoline (blaas) springen. En dan ben ik regelmatig te laat op het toilet. En zo nu en dan denk ik prof boxer... Maag wordt als boxbal gebruikt en dan ben ik net een koe... dan kan ik gaan herkauwen (lekker smakelijk... solly!)
jizzy , mijn manneke is ookal naar boven .. ik wou uitslag sycd kijken hij is naar boven peter r de vries aant kijke
Hey meiden, BEG....wat is dat nu de gyn die zegt dure injecties....klopt dat wel.... Trouwens...weten jullie dat..of zijn er mensen die puregon spuiten al...word dat vergoed? Ik krijg nu ineens allemaal rekeningen binnen van de clomid en de provera....pffff...ook bloedtesten voor progesteron worden niet meer vergoed...snap er niets van...toen we met Alyssa bezig waren wel allemaal....heb dan wel niet de nieuwe bijsluiters van de polis helemaal gelezen...zal eens kijken... Groetjes, Miranda