Hey meiden, Ben een paar dagen niet op t forum geweest dus sorry voor mijn late reactie! Maar heel erg bedankt voor al jullie lieve felicitatie`s! Ik ga morgen even bellen om de nodige afspraken te maken. Ik stond zelf wel een beetje versteld dat ik al 5 dagen voor nod (licht) positief testte, maar zo zie je maar weer dat het wel kan! Ik draag wat roze aan jullie over, moeten jullie allemaal wat mee pikken zodat het voor jullie ook een roze maand mag worden!!!! ROZE
Goldy gefeliciteerd en ik neem aan dat je NOD voorbij is al de rest goedemorgen en dat er maar roze bij mag komen vandaag ik strooi nog maar ff HCGHCGHCGHCGHCGHCG
Goldy echt gefeliciteerd hoor Melanina, ik vang wat van die HCG op hoor, want zit weer op het wachtbankje dus kan het gebruiken.
goedemorgen dames, ik hou het echt niet meer van de spanning...zit op 10 dpo met een temp van 37.3 maar liefst...
Nog even volhouden mamatje. Is makkelijker gezegd dan gedaan, maar je kan het hoor. Je temp ziet er idd wel heel mooi uit. Ik duim voor je dat het raak is.
Goedemorgen dames! Heb even niet bijgelezen van gisteravond. Heb ik nog iets bijzonders gemist? Hier nog steeds spotting en temp was vanmorgen 0,2 lager dan gisteren, dus zal vandaag of morgen wel ongesteld worden. Ik neem de aleve feminax in ieder geval maar mee voor de zekerheid vandaag
Hey Kubus, balen meid, hoop dat het niks is, maar ja jij kent je lichaam wel het beste hé. Denk niet dat je nog veel gemist hebt hoor van het zp-geklets.
Ja helaas begint het hier altijd met roze/bruin verlies en kan ik een dag of 2/3 erna de duivels verwachten. Het is niet anders ben ik bang... Ik ga me klaar maken voor werk, tot vanavond!
goedemorgen dames, ik zag een eerste zwangere, Gefeliciteerd! ook zag ik al wat rood voorbij komen, vervelend meiden! hier is mijn ongi weer bijna ten einde. zaterdagochtend begon het heftig, ook buikkrampen, zaterdagavond en gisteren was het al minder, vanochtend ook weer minder, dus mischien ben ik er na vandaag wel weer vanaf. dan kunnen we weer snel aan de klus!
Hé Yootje dat was niet de bedoeling dat jij ongi zou worden. Wel leuk dat ze alweer bijna voorbij zijn. Bij mij was het vorige ronde ook zo en nu zit ik al weer op de wachtbank.