Jippie, ik wacht heel geduldig, vol verwachting klopt mijn hart....oh nee dat duurt nog 2 weekjes, alhoewel de club van sinterklaas wel begint vanmiddag toch???? hmmmmmmmmm
wat leuk om te lezen dat het bij veel meiden wel een beetje klopt hihi tis trouwens druk hier.....14 leden!!
@thelady, zou je voor mij ook eens willen kijken ik ga de hondjes uitlaten en daarna even om een boodschap (kwam er vanmorgen achter dat ik geen brood in huis had??)
Charmedknorrie; ik trok voor jou "De brief" --> Deze kaart geeft aan dat u nieuws ontvangt, let op en kijk ernaar uit! U komt iets verrassends te weten, maar de brief waarschuwt ook dat u zich bewust dient te blijven van het onverwachte. Alles komt in een stroomversnelling terecht, maar verlies u niet zo in deze situatie dat u geen oog meer hebt voor andere dingen in uw leven die echt belangrijk zijn. Uitdaging; verandert er werkelijk iets door deze informatie? Wijsheid; probeer nooit een brief te schrijven als u boos bent Kan je er iets uit op maken?
Heel erg fout, zo fout dat ik alleen in het weekend alle afleveringen achter elkaar ga kijken, manlief kijkt door de weeks al, en in het weekend nogmaals, zodoende kijk ik ook mee. En we hebben nog geen eens kids, dat moet nog wat worden, oeps...............
hoi thelady het wor je wel veel gevraagd maar zou je het ook voor mij willen doen ik ben heel erg benieuwd alvast bedankt groetjes priscilla
Hee Kris, nog gefeliciteerd met je man, en heb je een leuk weekend gehad, nog aan het zeilen geweest?