Ja was zeker wel een ongi...pffff....leek geen einde aan te komen...heb sinds mijn laatste eisprong enorm veel last van winderigheid en krampen en dat wil maar niet overgaan daarnaast heb ik al een tijdje last van tintelingen in mijn hoofd daarvoor ben ik 6 weken geleden ook al geweest en toen dacht ze dat t hyperventilatie was maar moest dan wel overgaan en dat doet t niet. En daarnaast kreeg ik een tip van iemand hier op t forum over vitamine b12 tekort dus daar wil ik t ff met de huisarts over hebben....dus denk niet dat er echt iets qua zwangerschaps dingen bij zit hoor....maar meot ook wel zeggen dat ik nu meer bezig ben met de HSG die ik na deze ronde krijg heb zelf t idee dat er wel iets met mijn eileiders is das mijn eigen intuitie...... En idd nieuwe avatar
ach ja iedereen heeft zo zijn momenten ik zou er niet teveel op reageren anders wor je zelf noch sago hihihi ( niet lelijk bedoeld) groetjes priscilla
ga er ook niet op reageren, maar moest het even kwijt hihi wilde zelfs het nog voor dr opzoeken, maar de link klopt niet, die opent geen gezochte item...
ja je kan wel dezelfde vraag nog een keer stellen, of even alle oude topics doornemen, kijken of die je vraag beantwoorden, maarja, zo denk ik...
ja indd dat is jammer je probeer toch te helpen en wor het niet zo opgevat soms heb ik het ook als ik iets lees dan lees ik het in het negatief maar staat het in het positief dan lees je het anders dan dat het is ach ja je kan er niks aan doen toch?
@ charmedknorrie; ga jij es ff snel een afspraak maken met je HA Ik ga zo denk ik op bed. Ben echt moe en zat van mijn body. Ik gef mn lichaam en mn gedachtens maar ff rust