He BEG, heb net je temp even bekeken hij gaat nog niet echt omhoog of wel?? Kom op meid omhoog met die temp....!!!!
Die chocolaatjes had mijn dochter toevallig van mijn schoonmoederr gekregen dit weekend..... mijn docchter heeft er niet veel van gehad kon gewoon niet stoppen, ze zijn ook zooooooooo lekker. Ik koop wel nieuwe voor haar
ik ben dol op sinterklaas tis dat mijn man het niet leuk vindt, anders keek ik ook elk jaar naar de intocht
Dus dan zou je morgen op 36,5 komen? Dat is al beter idd. De kinderen hebben het ook nog niet over Sinterklaas maar ja heb dan ook 6/7 he Maandag al kerst vergadering op school
Ik zit elk jaar met de intocht voor de tv met warme chocolademelk en strooigoed....is traditie....hihihihi en 5 dec. is bij ons ook echt pakjesavond hihihi
Ja ga denk ik volgende week ofzo maar eens beginnen. Na St. Maarten maar eens. Lootjes trekken suprises maken en gedichten enzo. Erg leuk allemaal
Oh wat lekker vorig jaar had ik er 23, alleen groep 6 (vanaf maart ben ik daar). Die groep is nu gesplits, ik heb er nu nog 8 van in mijn klas